Începând de luni, sucevenii vor avea la dispoziţie un nou magazin de tip discount, care oferă produse la preţuri mai mici decât în alte părţi, odată cu inaugurarea supermarketului Lidl de la baza cartierului Obcini.
Aplicând aceeaşi strategie, în baza căreia în ultima lună au deschis săptămânal câte două noi magazine în ţară, concernul german Lidl a anunţat inaugurarea LIDL Suceava pentru data de 28 noiembrie, ora 08:00.
În funcţie de promoţiile pe care le vor pregăti, deschiderea magazinului ar putea stârni un asalt al cumpărătorilor, aşa cum s-a întâmplat la celelalte magazine inaugurate în ţară, unde clienţii s-au îmbulzit să cumpere cât mai multe din produsele oferite la preţuri reduse.
Magazinul Lidl de la intrarea în Obcini a fost construit pe un teren de aproximativ 5.000 mp, care, administrativ, aparţine de comuna Şcheia.
Clădirea are o suprafaţă desfăşurată de 1.456,6 mp şi o parcare de aproximativ 50 de locuri.
Modificări rutiere impuse de apariţia magazinului Lidl
Apariţia noului mazagin de tip discount, care face parte din aceeaşi reţea cu Kaufland, a dus la o serie de modificări rutiere în zona Maraton.
Una dintre acestea este banda de stocare pe partea stângă a drumului care duce către Şcheia, şoferii având astfel posibilitatea să vireze la stânga şi să intre în incinta supermarketului.
Pentru cei care vin dinspre Şcheia accesul se face prin virare la dreapta.
La plecare, şoferii care ies de la Lidl vor avea la dispoziţie şi o altă cale de acces, pe laterala magazinului, care duce către strada Rulmentului, evitând astfel aglomeraţia de pe Calea Obcinilor.
Patru supermarketuri Lidl în judeţul Suceava
Investitorii germani din cadrul companiei Lidl, care deţine deja două magazine de acest gen în judeţul Suceava, în Fălticeni şi Câmpulung Moldovenesc, intenţionează să gestioneze nu mai puţin de patru magazine în Suceava.
Aceştia au obţinut deja autorizaţia de construire pentru cel de-al patrulea supermarket Lidl, la ieşirea din Suceava spre Botoşani.
Aproximativ 80% din produsele care se vând în magazinele Lidl sunt marcă proprie, în fiecare magazin fiind oferite clienţilor cam 1.300 de produse.
(22 nov 2011, 11:18:06
Personal nu o sa merg deloc in magazinul lor, nu din cauze obiective si subiective. Si anume reclama aia de ca-cat de la tv unde tipa aia mananca mici cu niste tigani pe varful muntelui. Nu cred ca micii sunt un produs traditional romanesc deci nu ne reprezinta iar cat priveste tiganii am doar un mesaj: sa-i f-u-t !!