Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 8 nov 2011 - Anul XVI, nr. 264 (4862)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   4 imagini |   ø fişiere video

Ofertă riscantă

Oraşul capcană din Bucovina turistică

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Într-un oraş aşa-zis staţiune turistică, plin de gropi şi drumuri mai rele decât în multe localităţi rurale, în care oamenii stau cu stivele de lemne lângă bloc, pentru că nu au încălzire centralizată, cu blocuri ANL finalizate de mai mulţi ani şi nelocuite, clădiri lăsate în paragină,  cu mirosuri grele de la staţia de epurare, te poţi trezi în mai puţin de un minut fără maşină.

Opreşti să scoţi bani de la bancomat, să-ţi iei un sandviş, să bei o cafea sau ai o urgenţă medicală, iar la întoarcere te trezeşti că maşina ţi-a dispărut pur şi simplu. Şi asta, în doar câteva minute.

Se întâmplă în Câmpulung Moldovenesc, singurul oraş din judeţul Suceava în care municipalitatea a bătut palma cu o firmă de ridicări/blocări auto parcate neregulamentar. Aparent, nimic în neregulă, ba din contră, o iniţiativă pe placul multora dintre cei care au avut de-a face în trafic cu şoferi care îşi parchează maşinile pe trotuare, pe spaţii verzi, în sensul giratoriu ori care lasă maşina pe avarie minute în şir, blocând circulaţia, pentru a-şi cumpăra cine ştie ce, iar exemplele de aceste gen pot continua.

 

Municipiul în care îşi fac de cap „hingherii” de maşini

Când au ridicat mâna şi au aprobat în unanimitate hotărârea prin care au dat undă verde unei firme controversate din Botoşani, SC Hi Speed Recovery SRL, să blocheze roţi şi să ridice maşini din Câmpulung Moldovenesc, consilierii locali s-au gândit că îi vor speria pe samsarii de maşini care îşi scoteau marfa la vânzare în centrul localităţii, pe marginea DN 17, şi că vor fi ridicate, aşa cum reiese din contractul încheiat între municipalitate şi firma respectivă, „vehiculele care prezintă un real pericol pentru siguranţa circulaţiei sau perturbă fluenţa traficului rutier”.

În realitate, din luna mai a acestui an, de când şi-au început activitatea,  „hingherii” de maşini îşi fac de cap prin Câmpulung Moldovenesc şi vânează pur şi simplu autoturismele nefericiţilor care, în cele mai multe dintre cazuri, nu văd indicatoarele care interzic oprirea ori staţionarea pe artera principală care străbate localitatea.

În multe dintre cazuri, maşinile ridicate nu încurcau în vreun fel traficul rutier, fiind „săltate” dintre alte autoturisme parcate sub incidenţa aceluiaşi indicator, autoturisme de care însă nu se atinge nimeni.

Cei care s-au ales cu maşinile ridicate află că acestea au fost duse într-un spaţiu special amenajat la ieşirea din oraş,  iar pentru a-şi recupera autoturismul trebuie să scoată din buzunare în jur de 600 de lei, taxele de ridicare şi depozitare, precum şi contravaloarea sancţiunii contravenţionale.

 

„Se puneau şi în genunchi să le dea maşinile înapoi, dar nimic”

Pe partea dreaptă a sensului de mers Vatra Dornei - Suceava, pe principala arteră care străbate municipiul Câmpulung Moldovenesc, au fost montate mai multe indicatoare cu oprirea interzisă şi tăbliţe adiacente cu semnul care arată că maşinile care parchează în zona de acţiune a indicatoarelor vor fi ridicate. Au mai rămas doar câteva locuri de parcare fără plată şi acelea ocupate mai tot timpul.

Indicatoare cu oprirea interzisă şi tăbliţe adiacente au fost montate şi pe porţiuni din străzile secundare care au ieşire la drumul principal.

Cu toate acestea, la orice oră, se pot observa maşini parcate în zona acelor indicatoare de restricţie, iar un şofer care este din altă localitate se poate păcăli foarte uşor.

Văzând şirul de maşini parcat pe marginea DN 17, conducătorului auto nici prin gând nu-i trece că este interzisă oprirea în zona respectivă, cu atât mai mult cu cât banda respectivă este necirculabilă, fiind ocupată în mare parte de autovehicule oprite. Pe acest lucru mizează şi „hingherii” de maşini, care, în cele câteva minute în care şoferul pleacă de lângă maşină, urcă autoturismul pe platforma lor şi îl duc în locul special amenajat pentru depozitarea autoturismelor „săltate”, spaţiu aflat la aproximativ doi kilometri de centrul municipiului Câmpulung Moldovenesc.

Conducătorul auto căruia i s-a ridicat maşina află stupefiat de la trecători ori angajaţii societăţilor din zona respectivă ce s-a întâmplat cu autoturismul său.

Spaţiul unde sunt depozitate maşinile ridicate se află pe partea dreaptă a DN 17, însă nu există nici un indicator care să arate locul în care se află respectiva locaţie. Afli de la trecători că trebuie să fii atent la o tăbliţă pe care scrie <Spălătorie auto>, iar acolo, într-o curte din spate, se află punctul de lucru al firmei botoşănene care ridică maşini. Spaţiul de depozitare e un teren situat în spatele curţii spălătoriei auto, împrejmuit cu un gard de sârmă. Un paznic şi un chioşc de câţiva metri pătraţi din lemn şi tâmplărie termopan completează imaginea unei afaceri suspecte.

Oamenii care lucrează sau locuiesc în zonă povestesc că au văzut zeci de oameni disperaţi că nu au de unde plăti să-şi recupereze maşinile ridicate din centrul municipiului Câmpulung Moldovenesc. „Mulţi nu sunt de pe aici. Se puneau şi în genunchi să le dea maşinile înapoi, dar nimic. Cum au făcut, cum nu au făcut, până nu au adus banii, nu i-au lăsat să-şi ia maşinile”, mărturiseşte chiar un poliţist local.   

 

Cât te costă dacă te prind „hingherii” în capcană

Tarifele –pe ce criterii au fost stabilite, nu se ştie – sunt de-a dreptul exagerate: pentru a-ţi lua maşina înapoi trebuie  să achiţi o taxă de 434 de lei, reprezentând contravaloarea ridicării şi transportului autovehiculului. Pe lângă asta, trebuie achitată la primărie şi o sancţiune contravenţională la regimul rutier, sancţiune în valoare de 134 de lei, dacă este plătită în 48 de ore. Un calcul simplu arată că o oprire de câteva minute în Câmpulung Moldovenesc te poate costa aproape 570 de lei.

Dacă nu ai bani la tine, fiecare zi de depozitare a autoturismului în aşa-zisul spaţiu al firmei de ridicări te costă alţi 74,4 lei.

Dacă ai noroc, vorba vine, şi îi prinzi pe „hingheri” înainte de a pleca cu maşina ta ridicată pe autoutilitara lor, tariful e de 310 lei.

Cel mai ieftin scapi din toată această aventură, marca primăriei din Câmpulung Moldovenesc, dacă ţi se blochează roţile, situaţie în care se percepe o taxă de 186 de lei.

 

Angajaţii firmei fac ture cu un VW Golf prin oraş şi caută victime

Zilele trecute, o echipă a Monitorului de Suceava s-a deplasat la Câmpulung Moldovenesc şi i-a urmărit pas cu pas pe „hingherii” de maşini.

Autoutilitara cu care se ridică autoturismele parcate neregulamentar, o maşină veche, cu volan pe dreapta, era oprită pe strada Ion Ştefureac, la câteva sute de metri de centrul oraşului, de unde, în cele mai multe cazuri, se saltă autoturisme.

Între timp, doi reprezentanţi ai firmei fac pur şi simplu ture prin centrul oraşului, într-un VW Golf 3 Combi, cu numere de Botoşani, BT -04-LUP. Se plimbă cu maşina până găsesc o victimă, iar în acel moment unul dintre ei se dă jos imediat şi începe să facă fotografii. În scurt timp, apare şi un agent din cadrul poliţiei locale, fără de care nu s-ar putea comite golănia.

În mod normal, rolul poliţistului local ar fi acela de a identifica maşinile parcate neregulamentar, de a  constata contravenţia şi de a stabili dacă, în cazul în care se blochează ori îngreunează traficul, se impune luarea unei măsuri complementare, respectiv blocarea roţilor ori ridicarea autoturismului, caz în care va contacta reprezentantul firmei căreia i-a fost concesionat acest serviciu.

În realitate, însă, lucrurile se petrec tocmai invers, rolul agentului de la poliţia locală fiind doar acela de a da o semnătură pe procesul verbal, pentru a nu putea fi contestat în instanţă.

În faţa magazinului Profi, angajaţii Hi Speed Recovery au pus ochii pe un Matiz cu numere de Suceava.

Maşina era parcată pe marginea drumului, sub incidenţa indicatorului de interdicţie a opririi, însă nu încurca cu nimic circulaţia, mai ales că atât în faţa, cât şi în spatele ei erau parcate şi alte autoturisme.

Toată operaţiunea de ridicare a durat mai puţin de un minut, până şi hoţii de autoturisme având de învăţat despre cât de repede poate dispărea o maşină.

Trei oameni au reuşit în 30-40 de secunde să ridice maşina pe platformă, cu ajutorul macaralei speciale, şi să demareze în trombă.
După ce-a lăsat Matiz-ul în ţarcul de maşini ridicate, autoutilitara a revenit pe aceeaşi stradă, Ion Ştefureac, şoferul aşteptând din nou un telefon de la hingherii care căutau deja următoarea victimă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Oraşul capcană din Bucovina turistică.
 Vizualizări articol: 9204 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.61/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.6 din 36 voturi
Oraşul capcană din Bucovina turistică4.6536

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Cum se parcheaza trimis de
( 8 nov 2011, 11:26:01
Daca vrei sa nu risti o ridicare trebuie sa parchezi lipit de un stalp sau copac, astfel incat sa nu poata actiona cu bratul autoutilitarei.
2.   Oras de kakaua trimis de
( 8 nov 2011, 11:31:07
Pe strada respectiva sunt 2 sensuri pe o parte si doua pe celalalt despartite de un scoar si e plina de gropi( gropi de alea de 1 pe 1 si adanci de 10-15 cm). Trece cate o masina la cateva minute dar ei au pus semnul de oprire interzisa. Pai nici la noi in Suceava pe G Enescu unde este ditamai traficul se parcheaza pe o banda si ramane numai una nu s-a dat vreodata amenda pentru parcare pentru ca efectiv nu sunt locuri de parcare. Dar idiotilor alora responsabili cu administrarea drumului din CL le trebuie doua benzi libere pe o strada care duce in fundoaca si pe unde trece o masina cand si cand.Da s-au gasit niste paiosi sa dea spaga ca sa poata ridica masinile oamenilor .
3.   Flutur fluturas... trimis de
( 8 nov 2011, 11:38:07
E bine ca Flutur aduce milioane de euro in judet, insa trebuie gasite si metodele necesare ca sa recupereze si el o parte din investitie. Sunt o multime de firme din Botosani care au contracte pe bani publici in judetul Suceava. Daca verifici firmele respective, mai toate sunte legate de ruda lui Flutur de la Consiliul Judetean Botosani. Deszapezirea in tot judetul va fi facuta iarna aceasta tot de o firma din Botosani, e doar una din lucrari.Nu ma mira nimic din ce se intampla in Campulung. Un oras cu trafic "sufocant"....hai sa fim seriosi. Mai degraba montau aparate de taxat si lasau tot bulevardul accesibil pt parcare.Puneau un angajat sa verifice daca soferii si-au luat tichet de parcare si abia apoi ii dadeau o amenda normala(un 50 de ron), sau ii blocau rotile.Iar pt deblocare sa platesti tot undeva in jurul a 50 de lei. Atunci nu mai aveai nevoie de firme botosanene, iar tot venitul mergea in contul primariei. Dar in cazul de fata, nu stiu daca primaria incaseaza mai mult de 20-30% din venituri, in timp ce restul intra frumos in contul firmei din Botosani. Recunosc ca mi-ar place sa am o masina de ridicat, iar in timp ce ei ridica masini, eu sa le ridic conserva de golf.
4.   Cata magarie trimis de
( 8 nov 2011, 11:38:50
am parcat in wiena la aeroport pe CD ( corp diplomat) . Cand am venit tocmai imi ridicau masina, dar aveau si motiv bine intemeiat. Mi.am platit amenda , adica 25 euro si mi.au lasat masina pe loc..dar m.au rugat sa o mut. Nu am fost obligat sa platesc nici o taxa de ridicare si depoziatare. ci doar amenda pentru ca am parcat neregulamentar. De ce nu se face asa si la noi ?? A venit omul ii dai masina inapoi si plateste doar amenda!! de ce sa fie nevoit sa plateasca ridicarea si depozitarea??? E clar ca e o magarie pentru a face bani.
5.   Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 8 nov 2011, 11:58:54
E surprinzator cum autorul spune "Maşina era parcată pe marginea drumului, sub incidenţa indicatorului de interdicţie a opririi, însă nu încurca cu nimic circulaţia...". Intr-o tara civilizata, discutia ar trebui sa se termine la masina oprita in zona de actiune a indicatorului oprire interzisa (care trebuie ridicata). Oare in alte tari se negociaza regulamente, legi si alte asemenea? Gresesti, platesti. Treaba soferului este sa respecte indicatorul rutier, nu sa isi dea cu parerea daca incurca sau nu traficul. Poate ca nu-l incurca dar masura interzicerii opririi masinii intr-o anumita zona poate fi luata si din ratiuni estetice ale acelei zone. Ah, inca ceva. Nici nu iti trebuie indicator de interzicere a opririi. Fiindca artera principala face parte din drumul european (pe care oprirea este interzisa). Oricum, masura este minunata, se aplica in orasele civilizate ale Romaniei. Luati-l de manuta si pe dl. primar Lungu si-i aratati. Poate asa dispare si la noi parcarea facuta in sens giratoriu, in colt de intersectie, pe partea stanga a drumului cu doua sensuri de circulatie etc. Din pacate autorul incurajeaza practicile astea ba mai si ofera info amatorilor de spart faruri, parbrize si capete masinilor/reprezentantilor firmei. Mai sunt multe comentarii de facut pe marginea articolului. De exemplu, mai mult de o masina nu incape pe acea platforma. Dupa Matiz, urmau si altele. In concluzie: asa disciplinezi oamenii, aplicand masuri aspre. Astept cu nerabdare sa apara acele firme si in Suceava.
5.1  RE: Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 8 nov 2011, 12:23:17
Nu am înţeles un lucru: cum defineşti partea dreaptă/stângă a drumului, atunci când spui "pe partea stanga a drumului cu doua sensuri de circulatie". Ori eşti din BT, unde există o definiţie clară pentru stânga şi dreapta drumului, indiferent în ce direcţie circuli?
5.2  RE: Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 8 nov 2011, 12:27:50
Jiji,tu ai masina???Sau daca ai,mai circuli cu ea???Nu asa civilizezi oamenii,ci dandu-le posibilitatea sa aleaga.Ai de ales cand nu ai unde parca?Ceea ce se intampla cu acei cocalari ce sfideaza,trebuie oprit,insa de aia nu se leaga nimeni.Ai citit ce a scris Putin??? Ca ai astepta cu arma incarcata.De astfel de oameni nu se iau ei,sa fii tu sigur.E o tampenie ce se intampla.Si c.a.c.a.tul ala de politist ce gireaza afacerea...
5.3  RE: Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 8 nov 2011, 13:41:38
Pt. Aburitu: s-o luam sistematic. In Romania se circula pe dreapta. Partea cealalta (pe contrasens) e stanga. Daca tu treci peste axul drumului si parchezi pe acostamentul de pe contrasens, se cheama ca ai parcat pe stanga si ai gresit. De ce se zice ca "te trage politistul pe dreapta"? Din cauza ca de fiecare data te va opri pe acostamentul de pe partea pe care rulezi (dreapta) Conform codului rutier, se opreste doar pe partea drepta cu exceptia drumurilor cu sens unic unde nu se interzice stationarea pe stanga.
5.4  RE: Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 8 nov 2011, 23:39:11
Stefane, logica ta pute! Nu poţi defini care este partea stângă/dreaptă a unui drum pe care circulaţia se desfăşoară în ambele sensuri, pentru simplul motiv că ce e stânga pentru tine e dreapta pentru cei ce se deplasează din sens opus. Dacă strada e cu sens unic, atunci e mai simplu. Ca să înţelegi şi tu, spune-mi pe ce parte sunt parcate maşinile pe strada Mărăşeşti, în zona liceului pedagogic?
5.5  RE: Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 9 nov 2011, 07:44:06
Prietene, hai sa te scot definitiv din dilema. Poti defini. Si te raportezi la sensul tau de circulatie. Ca sa intelegi TU (ca nu eu sunt ala care nu intelege). Alea din zona pedagogic sunt parcate (prost, fiindca stranguleaza un pic drumul, trebuie sa reduci viteza si abia incap 2 masini) pe dreapta. Daca tu mergi de la semafor inspre serpentine. Daca ai merge la fel (adica in acelasi sens) si ai parca pe trotuarul de pe partea liceului, se cheama parcat pe stanga. E adevarat ca pt cel ce vine dinspre serpentine acela e pe dreapta. Dar in Codul Rutier cand se vorbeste de parcat pe dreapta/stanga, se refera la sensul de rulare al tau. Nu zice sa nu parchezi pe partea stanga a aluia ce vine in sens opus. Hai sa-ti dau un exemplu: daca urci de la Nordic spre Catedrala si opresti pe partea cu alimentara sau bancile care mai sunt pe acolo la parterul blocului, e ok daca alte indicatoare nu-ti interzic asta. Daca tu insa urci, treci peste axul drumului si te duci pe partea pe care e Catedrala, nu e ok. Dar nu toti stiu legislatia rutiera si nu toti au carnet de conducere. Faci o cinste pt consultatie. Inca ceva: a cui logica pute?
5.6  RE: Veniti si in Suceava. Urgent! trimis de
( 9 nov 2011, 12:33:56
Hai că te contrazici singur. Eu vin dinspre serpentine spre catedrală şi le văd parcate pe stânga. Şi dacă vreau, şi eu trag stânga de volan şi parchez acolo, adică pe stânga. Mai pune mâna şi rezolvă nişte chestionare. Sau mergi la Ovasal, care e prin zonă, să te lămurească şi ei. Un agent de circulaţie nu cred că ar avea IQ-ul necesar să te scoată din impas.
6.   SERBAN- PRIMARUL S.U.L.I.I. trimis de
( 8 nov 2011, 12:09:57
-EU AM OPRIT VINERI DUPA MASA IN FATA LA UNICARM SI AM STAT O ORA, SPECIAL SA VINA CINEVA SA-MI RIDICE MASINA. FUSESEM ANUNTAT CA DIN ACEL LOC SE RIDICASERA CATEVA MASINI CU CATEVA ORE INAINTE. AVEAM PISTOLUL ARMAT SI ASTEPTAM IN UNICARM. FEREASCA DUMNEZEU SA FI APARUT CINEVA LA MASINA. AZI ERA DOLIU IN CAMPULUNG SI EU MORT SAU IN PUSCARIE.. EU IL INTREBB PE  ☭  DE GABRIEL SERBAN, UNDE SUNT PARCARILE LEGALE CONSTRUITE DE EL , SA AIBA UNDE PARCA LUMEA CIVILIZAT SI REGULAMENTAR? DUPA AIA SA RIDICI MASINILE MAI ANIMALULE! AM MARTOR PESTE DRUM DE UNICARM, CUM AM ARMAT PISTOLUL SI AM ASTEPTAT. MAI ANIMALELOR! NU VA ESTE RUSINE F.T.U.V.A-N GURA!
7.   STEFAN MARE trimis de
( 8 nov 2011, 12:11:48
Tu ori esti prost...ori esti prost. Dupa ce ca esti prost..nu esti prost destul daca nu si claxonezi.!! cum sa ridici masinile parcate neregulamentar atat timp cat nu ai facut parcari..sunt atatea mii de masini in oras si doar doua trei parcari unde ai vrea ca omul sa parcheze???? odata ce sunt parcari si parchezi haotic..sunt deaccord cu tine dar odata ce nu exista parcare...??? CE FACEM?????? Mergi la mare in italia cat e sezon si parcheaza unde vrei si nimeni nu iti zice nimic..pentru ca nu sunt locuri .. dar atat timp cat sunt parcari suficiente si parchezi ca bou...sunt deaccord ca masina sa fie ridicata
8.   Vasile....vasile trimis de
( 8 nov 2011, 12:56:51
nesimtitul ala care ridica masinile si face poze se numeste Vasile(Zetul).(cica ii fost militian----asa bun o fost ca nu mai ii acum). Acu doua saptamani mi-a ridicat masina chiar de acolo de unde a ridicat matizul si o vedeam in timp ce mi-o ridica aproape am pus mana pe ea. Domnul Vasile nici nu a vrut sa auda, sa o dea jos si asa au dus-o la "Haiduc". Eu nu sunt din Campulug si chiar nici nu aveam bani la mine, m-am rugat de ei vreo doua ore sa imi dea masina dar nu a vrut. Sa ii dea Dumnezeu lu domnu Vasile sa pateasca si el asa cum am patit eu si ce probleme am avut dupa aia. Nu ma asteptam sa fie asa nesimtiti....Aveti grija, sa nu vi se intample si voua la fel....
9.   CONFIRMARE trimis de
( 8 nov 2011, 13:39:17
ACESTEA SUNT URMARILE ,,MARII ERORI DE LA 1856",A LU "CUZA,CITAT DIN VIITOAREA LUCRARE ,,MONITORIZAREA RECIPROCA".

9.1  RE: CONFIRMARE trimis de
( 8 nov 2011, 14:02:02
La Suceava unde sa parchezi!?
,,Gospodarii de ieri '', trepadusii ce au fost la onducere, si-au batut joc de cartierele orasului, strazi inguste, blocuri multe (dormitoare de campanie) fara parcuri etc. ..

Sueceava a ranas un oras monoton unde nu-ti vine a te plimba din cauza mizeriei lasate de oameni puturosi....
Mai nou clica conducatoare, face din orasul acesta o afacere.... lasindu-l fara spatii verzi!
10.   Bine facut trimis de
( 8 nov 2011, 13:56:40
Spor la munca, multe masini ridicate si cite mai multe incasari .....Traiasca firma si menegerul ei. Asta pina cind romanii se vor trezi se vor uni vor iesi pe strada (ca in europa) si isi vor impune punctul de vedere.Pina atunci .....comentarii pe la colt si analize de subiecte si predicate.Sa traiti binelaughing)
11.   Ai dreptate ELYAS trimis de
( 8 nov 2011, 14:06:46
Comentarii aiurea.
Se vede din avion ca e o mare manareala....ce dracu de firma serioasa de la Botosani?
A cumparat o conserva din Anglia cu cateva sute de lire si e mare investitor ...
Doamne cat de prosti mai putem fi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Am merita sa ne dea si cate un pumn in bot la cat de fraieri suntem!!!!!!!!!!!!!!
12.   @StefanMare(&cretin) trimis de
( 8 nov 2011, 14:08:28
In tari civilizate, ca alea pe care le invoci, se creeaza conditii pentru respectarea legilor (pe care iarasi le invoci). Abia mai apoi, cand din nerespectarea acestora, cu toate ca persoana avea tooate conditiile intru o parcare legala, se procedeaza la masuri extreme ca ridicatul masinii. Nu ne lua tu cu obligatiile soferului si alte imbecilitati: iti dau zeci de exemple din legislatia romana (nu doar cea rutiera), unde normele sunt stupide de-a dreptul (sau editate ca sa serveasca interese). La noi, ridicatul masinii se afla foarte aproape de cercul intim al unei infractiuni, deci de penal. Nu stiu daca exista precedent in cazuri de astea, dar am sa ma interesez. Aceste firme pot fi f*tu-te in instanta foarte usor, odata ce ai descoperit procedura; la fel ca la taxele pentru masini aduse. Stiu ca n-ai sa intelegi nimic, pentru ca dupa atata timp pot recunoaste troli cu impulsuri staliniste, regurgitand pe site-uri.
12.1  RE: @StefanMare(&cretin) trimis de
( 8 nov 2011, 15:00:06
...Si mai invoc ceva: bunul simt. Asta este caracteristic tot oamenilor civilizati din categoria carora se pare ca nu faci parte. Am si eu voie sa am o parere (si nu te obliga nimeni sa fii de acord cu ea). Nu-mi povestiti mie ca n-ai unde sa parchezi in Cimpulung sau in Suceava (de unde sunt si eu). E doar comoditatea si nesimtirea unora de a parca cu 10 metri mai departe de locul unde trebuie sa ajunga ei. Unii aproape ca intra in magazin sau in bloc cu masina. Are dreptate CETATEAN001. Am un interes: sa nu ma impiedic in trafic de imbecili care parcheaza pe coltul intersectiei si n-ai deloc vizibilitate cand iesi de pe un drum secundar. Nu mai crede tampeniile ce le spune presa. Tu crezi ca in America (SUA) politia iti tolereaza ceva? Ai miscat in front, ti-au rupt capu'. Nu-mi povesti mie de impulsuri staliniste.
12.2  RE: @StefanMare(&cretin) trimis de
( 9 nov 2011, 00:10:06
1. Ma indoiesc ca poti determina tu bunul meu simt.
2. Cand faci pareri publice, iti asumi riscul ca ar putea fi cretine si ca cineva isi poate exprima o contra-opinie prin care sa scoata in evidenta acest lucru.
3. De unde ai scos-o pe aia cu presa? ce tampenii..ce treaba are? in fine..
4. Stii tu cum iti rup aia capu in SUA... Tu esti genul care faci comparatii de astea aberante. In plus, acolo iti rupe politia capu daca ai miscat in front, pentru ca ai front in care sa te misti.
12.3  RE: @StefanMare(&cretin) trimis de
( 9 nov 2011, 07:57:29
1. Il pot determina. M-ai numit cretin fiindca am o parere altfel;
2. Ai dreptate ca sunt legi proaste, ca sunt unele (multe) care servesc interese si nu neg asta. Si-n alte tari exista. Eu spuneam ca daca actiunile noastre sunt in contradictie cu ele, suportam consecintele. (ai foarte mare dreptate ca multe aberatii se isca din cauza lor). Stii chestia aia: "unde-i lege, nu-i tocmeala";
3. Aici e adevarat ca nu am exprimat clar ce voiam si nu am vreme acum din pacate;
4. Care e frontul in care te misti in SUA si pe care nu-l aia la noi?
13.   SIRJERKALOT gresesti... trimis de
( 8 nov 2011, 14:15:18
Nu il banui doar de prostie....eu zic ca are si ceva interese domnul STEFANMARECRETIN.
Mie imi pare ca ii miroase gura a paie>>
14.   Prostu lumii acest serban trimis de
( 8 nov 2011, 14:26:14
botosanenii salta masini si cu banii obtinuti, serban ii salta fustita canguritei.
15.   Oare ne mai poate surprinde ceva? trimis de
( 8 nov 2011, 14:34:34
citesc comantariile voastre si as adauga si eu ceva.ne suparam pe comportamentul anumitor firma,a municipalitatii,s.a.m.d...dar oare toate marlaniile nu pleaca de jos?da,sunt de acord ca totul e dus la extrem,in exemplul de fata ca se ridica doar masinile necunoscute si cu mai putin sclipici pe ele,doar nu vrei sa ridicde masina vreo unei beizadea?fiti seriosi,taticul sau mamica s-ar ocupa imediat ca lucrurile sa fie rezolvate.ideea e alta.suntem fricosi,suntem lasi...am dreptate?cand ati fost martorii unei scene mai nepotrivite,ce ati facut?ati privit si atat,ca si mine.sincer,consider ca putem vorbi doar dupa ce,vazand astfel de marlanii,luam atitudine...
16.   COMPLETARE trimis de
( 8 nov 2011, 14:45:54
IN ,,PARCUL EMINESCU'' S-A INCEPUT O CONSTRUCTIE,CICA AR FI A UNUI ,,PANDUR'' DE LA ,,REGIMENTUL DE GRANICERI" PROBABIL IZV.SUCEVEI.
SOLICITAM O INVESTIGATIE JURNALISTI CA ,CARE SA FIE FACUTA PUBLICA.CONSTRUCTIA DE LANGA CANGURU',CICA AR FI UN PRAZNICAR,APROAPE DE MAGAZIN,PTR A NU FI PLIMBATE POMENILE ALIMENTARE SI NELECTORALE ,PRIN ALTE LOCATII DIN GUBERNA.
17.   Intrebare trimis de
( 8 nov 2011, 16:25:42
Soferul masinii BT 04 LUP cu care vin baietii la prosteala are cumva doua perechi de koaie. Se vede clar in imagine ca este semn cu oprirea interzisa si a parcat in spatele matizului.Respectivul pulitist comunitar trebuia sa le fotografieze si lor masina si pe urma sa vina sa si-o ridice si pe a lor. Mie asa mi se pare normal doar si ei au incalcat legea, este masina particulara , este semn de oprire interzisa , au incalcat legea.
18.   Cu legea n mana trimis de
( 8 nov 2011, 17:55:03
bravo Putin!!!!! Respect lui si lui Martinovici!!!
19.   Rusine trimis de
( 8 nov 2011, 20:24:50
Ce face b..ou..l ala de primar Serban?la ce strazi sunt si in ce paragina se afla acest oras..unde sunt parcarile?nu mai au pe ce sa faca bani la buget ca sa se duca iar in vacante sau in alte interese sa cheltuie banii destinati infrastructurii orasului.?!Jos cu tine ..sa vina un primar brav si cu dorinta de a face un oras frumos!iesi afara javra ordinara de primar,care esti la al2lea mandat..huuuuuuuuuu
20.   CE TOT AVETZI CU FLUTUR ASTA trimis de
( 8 nov 2011, 21:33:21
doar trebuie sa castige si el si din botosani si din suceava si ' iasi "[binenteles din toate ] ca el sia pus nepotzi sasi faca societetzi in toate domenile.......dar o sai vina randu si lui......o sa vedetzi voi...........abia astept ziua aia.......dar va veni..........o sa vedetzi
21.   Un bandit trimis de
( 8 nov 2011, 21:35:08
doar trebuie sa castige si el si din botosani si din suceava si ' iasi "[binenteles din toate ] ca el sia pus nepotzi sasi faca societetzi in toate domenile.......dar o sai vina randu si lui......o sa vedetzi voi...........abia astept ziua aia.......dar va veni..........o sa vedetzi
22.   TITLU trimis de
( 8 nov 2011, 23:36:19
Vreau sa precizez cateva informatie referitor la cea ce se intimpla la Campulung Mold.,Hotarirea de consiliu local Capulung Mold.in primul rand este netemeinica si nelegala in care incalca cateva legii fundamentale a codului Penal.Mai mult vreau sa precizez faptul ca Primaria Municipiului Campulung Moldovenesc nu administreaza DRUMUL DN17 si nu este proprietar pe acest tronson de drum care strabate acest oras.Cea ce a facut Consiliu Local cat si Primarul este un abuz in serviciu premeditat.Cei care sunteti nean-dreptatiti cu asemenea situatie va rog sa depuneti plangere penala pentru ridicarea masinii,dar nu mai cei care au masinile oprite pe DN 17 adica pe drumul national si va spun de ce,Primaria nu are in proprietate acest drum,mai mult nici macar nu il administreaza un lucru este cert ca Primaria cu Consiliu Local nu poate sa ea o decizie pe un bun ce nu este al lor..Cei care ati patit asa ceva pe DN17 depuneti plangere penala pentru furt calificat!Iar cei din Oras sau persoane neindreptatite sa depuna o plangere la Judecatoria din oras pentru anularea Hotariri CL Campulung Moldovenesc..Eu personal voi sesiza Autoritatile din Jud Suceava cat si Drumurile National cum Primaria Orasului poate sa decida pe un bun adica Drumul DN 17 care nu le apartine..Succes si sa nu va lasati...
23.   Solutia! trimis de
( 8 nov 2011, 23:52:38
Liniste putin.
Solutia vine din trecut, atunci cand nu-si permitea oricine sa aiba masina. Acuma romanul e mai sarac dar are masina si asta e o mare prostie. Daca ai masina inseamna ca trebuie sa ai bani, e logic si atunci daca n-ai bani sa platesti taxa de ridicat ... ce rost mai are sa ai masina daca nu ai bani???
Asa ca pentru cei mai prosti oameni din Romania, duceti-va masinile la casat cat mai repede, facem mai multe locuri de parcare goale, scadem poluarea si reducem traficul rutier. Asa ca mai ganditi-va atunci cand va plangeti de trafic ingreunat, de viata scurta sau amenzi de la politie. Scapati de aceste griji daca NU aveti masina si duceti o viata fara stres.
23.1  RE: Solutia! trimis de
( 9 nov 2011, 00:05:50
Esti ironic, nu?
23.2  RE: Solutia! trimis de
( 9 nov 2011, 10:21:50
Nu este ironic. Este doar dobitoc.
24.   Comentariu trimis de
( 9 nov 2011, 01:06:19
cei de la monitorul sunt niste papagali.cand apar cu articole si fotografii ca nu se respecta regulile de circulatie ,in special opriri neregulamentare cand sunt de acord cu aceste incalcari ale regulilor de circulatie si critica pe cei care fac un pic de ordine.
24.1  RE: Comentariu trimis de
( 9 nov 2011, 09:21:33
Domnule Janik, nicaieri in articol nu se spune ca e rau faptul ca sunt sanctionati cei care nu respecta regulile de circulatie. Ci doar modul in care se face. Unii dintre cei care au comentat aici ori nu au citit cu atentie articolul ori sunt rau intentionati. Spre exemplu, se mentioneaza in articol faptul ca ridicarea masinilor se face selectiv. Se vede si din fotografii ca sunt mai multe masini parcate nelegal, dar este ridicat doar Matizul. De ce?
25.   Dfhfh trimis de
( 9 nov 2011, 01:24:39
Nu sunt deloc ironic. Din pacate asta e adevarul.
26.   Natie de fazani mioritici ... trimis de
( 9 nov 2011, 09:11:19
imi este greu sa redau in cuvinte ce simt .... asa ceva ....absolut incredibil ....eu am un baltag tot timpul in masina - "custom made" ..pregatit pt baietii din vw golf - BT -04-LUP ...astept ca si PUTIN sa'mi inhate masina...sunt dispus sa le crap capetele, parbrizul, picioarele, si tot ce vad in cale - ca ajung la botosani, nici o problema - da' nu s-au nascut inca jegosii care sa ma fure in felul asta mizerabil ...jigodii pe picioare...btw..sunt dispus sa fac front comun cu PUTIN si sa mai adaug 2 brate...cei care vor sa se alieze da'ti stire mai departe...nu se poate oameni buni ...pai orasul asta e facut varza de un primar hot si incompentent, de un consiliu local corupt si plin de loaze, si ne mai si jupoaie prin tertipuri d'astea medievale???? Puneti mana pe leviere, pietre de caldaram, tot de prindeti in mana si crapati-le capul , mioriticilor, nu ingenuncheati ca niste sclavi ...cine se complace isi merita soarta !!

Ps...cu golful ala , ca si rabla care ridica masini trebuie facut un foc de tabara sa se vada pana la tihuta
27.   Localnicii isi merita soarta!!! trimis de
( 9 nov 2011, 09:57:34
Toti cei care au patit-o sunt vinovati,ei alimenteaza activitatea firmei respective!!
Se spune ca ce fac ei e ilegal,ok...si totusi functioneaza inainte fara probleme,chiar daca au zeci de procese pe rol...in cazul asta ce v`ar opri pe voi toti sa mergeti la Haiduc in curte cu cheile in mana sa va luati propria masina,achitata,pe numele vostru...e furt??..sa va dea in judecata,nici o instanta nu le`ar da dreptate,nu au voie sa tina masina in custodia lor pentru o simpla contraventie!!Daca lumea ar lua atitudine ar zbura din oras in 24 de ore!
Nu vreau sa par arogant dar de asta vara de cand au venit am urlat de doua ori la ei,l`am luat de gat pe ochelaristul respectiv care abia mai respira..de fatza cu un gardian care incerca sa ma calmeze...iar marele calau al masinilor m`a intrebat cu un glas sufocat...``care-i masina dumneavoastra,ce numar are,sa stiu sa nu o iau vreodata!!!``si de atunci o sal pe unde-mi vine mie,fara sa am vreun stres,nu se atinge nimeni de ea!!Nu am vrut sa ma unflu`n pene pe chestia astta,gen pistoale si alte filme western...ideea e ca lumea nu face nimic,daca ar fi o miscare colectiva ostila impotriva lor nu ar mai lua nici o masina niciodata,un politist comunitar nu`i protejeaza,RETINETI,ei doar constata si fac un proces verbal de constatare pt amenda contraventionala,n`au rolul de bodyguard,nu va lasati intimidati,spor la treaba!!!!!
28.   PT CAMPULUNGENI trimis de
( 9 nov 2011, 13:34:42
NU VA MAI UMFLATI IN PENE CU SMENURI DE DOI LEI DUPA CE LA-TI VOTAT PE ACEST GIGOLO DE DOUA ORI CAUTATIVA UN PRIMAR ADEVARAT FARA PECO CU NAS MARE SI FARA JIGODIILE DE CONSILIERI LOCALI

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei