Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 4 nov 2011 - Anul XVI, nr. 261 (4859)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Din decembrie, trenul Intercity Suceava - Bucureşti nu va mai circula în weekend

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Povestea unui tren numit intercity este pe cale să apună pe meleagurile sucevene. Potrivit noului Mers al Trenurilor, care va intra în vigoare începând din luna decembrie, trenurile de tip intercity nu vor mai circula în zilele de sâmbătă şi duminică. Practic, toţi oamenii de afaceri, politicienii, turiştii şi ceilalţi oameni care circulă de la Suceava la Bucureşti vor fi obligaţi să urce în trenuri de rang inferior. Dar la cum gândesc cei din fruntea CFR nu ar fi exclus ca mâine-poimâine, pe căile ferate să circule doar trenuri de tip personal, eventual cu bănci de lemn. Poate în felul acesta turiştii care vin de la mii de kilometri depărtare, şi care sunt chemaţi în Bucovina prin campanii intense de promovare, vor reintra în atmosfera vremurilor de acum o sută de ani încă din timpul călătoriei spre Suceava.

Reprezentanţii de la nivel local ai CFR s-au arătat surprinşi de hotărârea luată la Bucureşti, mai ales că trenurile intercity aveau un număr suficient de mare de călători, chiar şi în weekend.

Ceea ce se întâmplă acum nu este nici o noutate. În cursul anului 2009, trenurile intercity dintre Suceava şi Bucureşti Nord au fost suspendate de două ori. La vremea respectivă, doar intervenţiile pe care preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, le-a avut pe lângă reprezentanţii Ministerului Transporturilor au făcut ca situaţia să fie deblocată, iar trenurile să fie repuse în circulaţie. Rămâne de văzut ce se va întâmpla şi de această dată. În caz contrar, se poate apela la mocăniţa de la Moldoviţa.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Din decembrie, trenul Intercity Suceava - Bucureşti nu va mai circula în weekend.
 Vizualizări articol: 1193 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 6 voturi
Din decembrie, trenul Intercity Suceava - Bucureşti nu va mai circula în weekend4.056

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mda.. trimis de
( 4 nov 2011, 11:27:24
Ai vrut tu sandrinio sa fii ironic, dar nu prea ti-a iesit. Sunt destule trenuri spre Suceava. Decizia mi se pare una normala. Am circulat si eu vreo 2 ani cu trenul respectiv si stai linistit..ca nu era plin de turisti, iar oamenii de afaceri, vin cu orice altceva la Suceava numai nu cu trenul.Trenul ala avea clienti maxim pana la Bacau. De la Bacau ramaneau cate 2-3 oameni pe vagon.
1.1  RE: Mda.. trimis de
( 4 nov 2011, 11:43:24
Trebuuie sa fii totalmente debil sa-ti inchipui ca adevaratii oameni de afaceri folosesc acest intercity,chipurile pt a ajunge mai repede la destinatie.Sau turistii?!? Mr Sandrinio,cand ai terminat facultatea,ai dat ceva... acolo la examene... ???
2.   Ziaristu lu peste trimis de
( 4 nov 2011, 11:30:42
Bai ziaristu lu peste, lingau electoral..
Vagoanele de rapid= vagoanele de intercity,doar exista o diferenta de pret,timpul este acelasi,sunt f multe restrictii.
Trenul circula mai mult gol de la bacau la suceava si invers.
Daca acum cativa ani avea 5-6 vagoane +vagon restaurant.acum a ramas cu 3 vagoane si atat.vai de mama lui de intercity.
Noroc cu r652 de la 7:45 din itcani ca mai are 6 vagoane +vagon bar.
Dar de ce nu scrii tu despre autocarele de 2lei pline de tarani si manele de pe ruta suceava bucuresti care fac 9h.?
2.1  RE: Ziaristu lu peste trimis de
( 4 nov 2011, 11:36:11
...zile ca le zici bine... de unde pana unde melancolia asta pe el... fara sa se documenteze...
3.   CFR sucks trimis de
( 4 nov 2011, 11:39:12
Ideea e simpla: cu mai multi ani in urma, nu foarte multi, IC de la Bucuresti la Suceava facea 4:50 ore (adica 4 ore si cincizeci de minute). Astazi, acelasi tren, pe exact aceeasi distanta, face aproape 7 ore. Deci sa-ti bagi picioarele in ele trenuri - cu sau fara promovarea facuta de Udrea din banii UE. Preturile sunt uriase - daca merg 2 persoane de la SV la Buc, e mai ieftin cu masina decat cu trenul ... Cum e posibil asa ceva ? Cu trenul ajungi si mai tarziu si mai scump !
4.   ştiam că eşti un pupincurist d-le Neagu trimis de
( 4 nov 2011, 12:05:25
dacă şefuleţul său a pictat un editorial pe aceeaşi temă marţi prin care se dădea de ceasul moţii că sâmbătă şi duminică acest pseudo tren cu trei vagoane va fi scos, iaca cum "Sandrinio" s-a gândit şi el să-i cânte în strună lui Sorin Avram. dar să gândească la faptul că sâmbătă şi duminică acest tren circula gol şi făcea acelaşi timp ca acceleratul şi rapidul de pe aceeaşi relaţie nu le-a trecut prin minte. două babe care stau pe şanţ şi bârfesc bârfe!
5.   Comentariu trimis de
( 4 nov 2011, 13:23:32
IC in Ro are viteza de 60 km/h
Iar P 35 km/h
niste viteze ametitoare pentru calatori
6.   Oare trimis de
( 4 nov 2011, 14:12:09
Da IC merge foarte rau deocamdata si costa foarte mult dar nu aceasta este problema. Eu vad o problema de principiu in care Suceava este marginalizata. Acum lucrurile stau rau cu acest IC dar peste 10 ani multe se pot schimba si daca nu esti in "carti" va fi greu sa fii introdus atunci.
1. Suceava nu este prinsa pe nici un coridor de autostrada.
2. Legatura feroviara cu capitala se face din ce in ce mai greu.
3. Legatura aeriana este aproape inexistenta (la ora actuala - nu sariti la gatul meu - pana se va realiza proiectul cu aeroportul de la Salcea mai este inca cale lunga)

Deci daca stai bine si te uiti suntem "rupti" de lume. Cum vrei sa faci turism daca nu ai cai de acces catre lume?

Turismul de sfarsit de saptamana (cel pe care-l fac romanii) este "luat" de la masa bucovinenilor. Partiile de schii de la Humor, Vatra Dornei (cele mai mari) si altele (mai mici sau inca in faza de proiect) vor astepta ca turistii sa soseasca cu CARUTELE.... sau cei mai nevoiasi "per pedes", doar asa se va imbunatati sanatatea natiuniilaughing....

Nu, in loc sa cerem sa se imbunatateasca serviciul, sa se revina la acel timp de 4,5 ore (Suceava-Bucuresti) mai bine il dam de pamant si sa nu avem nimic si nici o perspectiva ca intr-o zi, poate, ne va fi mai bine si noua.

Astept sa ma rupeti in 14 si sa-mi aratati ca "Bine ne-au facut ca ne-au luat trenul, ca oricum era rau".
6.1  RE: Oare trimis de
( 4 nov 2011, 14:54:36
Nu te rup in 14, dar cei de la CFR si-au facut un calcul simplu si au vzut ca merg in pierdere. Iar cat priveste turistii din Bucovina, stai linistit, nu vin cu trenul si nici macar nu trec prin Suceava, o iau pe la Spataresti - Gura Humorului - C-lung - Vatra Dornei. Suceava nu-i in carti si pace, daca asa au iesit la tragere!
6.2  RE: Oare trimis de
( 4 nov 2011, 15:36:17
Cand vorbeam de Suceava ma refeream la judet. Poti sa-mi spui cum ajung la "Spataresti - Gura Humorului - C-lung - Vatra Dornei". Sunt cumva legaturi sau mijloace de transport pe care le stii si eu nu? Te rog sa-mi spui si mie. Sa spunem ca vin din Bucuresti sau Constanta sau ...Londra...
6.3  RE: Oare trimis de
( 4 nov 2011, 18:30:44
Ai o oarecare dreptate. Insa totul tine de pozitia geografica a Sucevei, intr-o mare masura.Constanta e un punct de interes, deci o autostrada care sa duca spre mare, e ceva normal in orice tara.Apoi o autostrada spre Brasov, la fel de normala, ca sa nu mai vorbim de cele spre vest, care sa ne lege cu adevarat de Europa.Insa cand nici aceste autostrazi de un interes urias nu sunt facute, e clar ca nici macar nu putem visa la o autostrada spre Suceava.Suntem cam rupti de lume, asta e dezavantajul oricarui coltz de tara.
7.   Ani 70 trimis de
( 4 nov 2011, 18:11:53
in anii 70 viteza medie pe CFR era 55-60 km/h.asta o stiu find-ca a-m avut un prieten impegat de miscare,si am stat f.multe nopti cu el in gara.la acea vreme erau pe relatia C-LUNG G-HUMOR in jur de 40-45 de trenuri.plus manevre la FRASIN;VAMA ;PALTINOASA;V-MOLDOVITEI.O INTREBARE DECE ATUNCI SE PUTEA???????????????
7.1  RE: Ani 70 trimis de
( 5 nov 2011, 07:54:44
Se putea pentru ca in anii 70 erau de 20 de ori mai putine masini, nu ca acum cand tot prostul are cate o rabla. Trenurile erau ticsite de oameni pe vremea aia. Acum bate vantul, toti merg cu autocarul, masina personala, sau cu ocazia.
8.   Daca cineva trimis de
( 4 nov 2011, 18:20:33
il cunoaste pe ERNST(BEBI) MAIN el a fost prietenul meu in acea vreme. este in germania si a fost impegat in PASSAU:
9.   Vrajeala trimis de
( 4 nov 2011, 21:28:58
Ce Intercity mai era si ala?! Iti lua 6.5 ore sa ajungi din Buc. la Sv. Astia cu CFR-ul ar trebui desfiintati cu totul. Sa faca aia aeroportul la Sv. si nu -mi mai trebuie tren.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei