Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 11 oct 2011 - Anul XVI, nr. 240 (4838)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

„Judecaţi” pe malul apei

Braconieri împuşcaţi şi bătuţi măr, după ce au fost prinşi în mijlocul unui iaz

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Prinşi în flagrant în mijlocul unui iaz particular, cu o barcă pneumatică şi cu plase de prins peşte, doi bărbaţi şi o femeie au încasat o corecţie fizică pe care nu o vor uita prea curând. Proprietarul iazului şi-a descărcat practic pistolul cu bile de cauciuc în cei doi bărbaţi, aceştia având şi multe alte leziuni produse prin lovire. Ajutat de angajaţi, proprietarul iazului i-a imobilizat şi pus la pământ pe cei trei, predându-i apoi poliţiei.

 

Duminică, în jurul orei 21.45, Florin Zaharescu, proprietarul unui iaz situat în comuna Zvoriştea, a anunţat poliţia că a surprins trei persoane care braconau pe proprietatea sa şi le-a reţinut pentru a le preda anchetatorilor.

La faţa locului au ajuns în scurt timp poliţişti, dar şi două ambulanţe. Unul dintre bărbaţii acuzat de braconaj, Doru Bichiu Budeanu, în vârstă de 43 de ani, localnic, angajat ca referent agricol în cadrul Primăriei Zvoriştea, era plin de sânge, având leziuni serioase la cap, astfel că a fost transportat la Urgenţele Spitalului Judeţean.

„Pacientul era în stare de şoc hipotermic, fusese ţinut mult timp în ploaie, avea multiple plăgi la nivelul feţei şi scalpului şi contuzii de umăr, de hemitorace şi de femur”, a descris starea victimei Mioara Andrieş, asistent de la Ambulanţa Suceava.

 

„Ne-a aliniat pe toţi trei la un dâmb, avea un par în mână şi ne-a ciomăgit”

La Spitalul Judeţean, bărbatul de 43 de ani a fost diagnosticat cu traumatism cranio-facial, fractură mandibulă şi contuzie umăr drept, necesitând o intervenţie chirurgicală de urgenţă.

Alături de acesta, în zonă au mai fost prinşi soţii Mihai şi Maria Cojocariu, în vârstă de 43, respectiv 24 de ani, din Zamostea, rude cu Doru Bichiu Budeanu. Mihai Cojocariu avea şi el leziuni serioase în zona capului şi a piciorului, însă a refuzat să fie transportat la spital.

Maria Cojocariu, tânăra de 24 de ani prinsă la braconat peşte, mamă a trei copii, a descris cum au fost pedepsiţi de administratorul iazului.

„Ne-a aliniat pe toţi trei la un dâmb, avea un par în mână şi ne-a ciomăgit. Pe bărbaţi mi-era frică că-i omoară… a dat în ei o oră. Patronul a chemat salvarea şi poliţia, iar până au venit, ne-a ciomăgit ca pe nişte animale”, a declarat tânăra de 24 de ani, susţinând că şi ea a fost lovită şi arătându-ne mai multe vânătăi pe care le are pe faţă.

 

Cum se justifică soţii acuzaţi de braconaj

Maria Cojocariu şi soţul ei au recunoscut că s-au dus la iaz cu plasele şi barca, însă susţin că au făcut-o numai după ce un paznic al iazului i-a contactat telefonic şi le-a spus că pot veni să prindă nişte peşte. Practic, ei spun că Florin Zaharescu le-a întins o cursă pentru a-i prinde în zonă şi a avea motiv să-i bată, însă nu pot explica şi de ce ar fi vrut acesta să-i pedepsească într-un asemenea hal. 

Cei doi soţi au mai declarat că patronul i-a agresat în timp ce avea în spate patru indivizi, angajaţii săi, astfel explicându-se şi de ce nu au putut reacţiona în vreun fel.   

 

52 de kilograme de peşte, scos din plasele braconierilor

La faţa locului poliţiştii au identificat în jur de 200 de metri de plasă monofilament pentru braconaj, care fusese deja parţial întinsă pe iaz, precum şi o barcă pneumatică folosită de cei doi soţi pentru a intra pe apă, Doru Bichiu Budeanu rămânând pe mal, de pază.

Din plasele braconierilor poliţiştii au ridicat 52 de kilograme de peşte.

 

Patronul iazului susţine că a acţionat în legitimă apărare şi nu-şi reproşează nimic

Proprietarul iazului, Florin Zaharescu, nu-şi reproşează nimic din cele petrecute. El spune că a mers la iaz în momentul în care un angajat a observat barca braconierilor şi exclude complicitatea unuia dintre paznici, considerând că aceasta nu este decât o poveste inventată de braconieri. El consideră că a acţionat din legitimă apărare, pentru a-şi apăra proprietatea.

„În momentul în care am îndrăznit să-i deranjez din ceea ce făceau, respectiv braconaj, au recurs la injurii, insulte şi ameninţări, au aruncat cu pietre spre mine, apoi am fost atacat cu două vâsle, care aveau paletă metalică. La rândul meu, am ripostat trăgând focuri de armă în plan vertical, de avertizare, şi apoi am tras în plin....”, ne-a declarat Zaharescu.

 

Ce dezastru lasă în urmă braconierii

Bărbatul s-a plâns că a avut şi în trecut probleme cu braconierii, care nu sunt nici pe departe oameni ce vin să prindă câţiva peşti pentru mâncare.

„Dacă nu i-aş fi prins, până dimineaţă ar fi scos 500-600, poate chiar 700 de kilograme de peşte. Nu ar fi dat nici o şansă peştelui... nici mare, nici mic. Gândiţi-vă că în jumătate de oră, până să-i surprind în flagrant, au prins peste 50 de kilograme de peşte”, a mai spus proprietarul iazului.

Poliţia a demarat o anchetă şi a deschis un dosar penal care îi vizează pe cei doi bărbaţi şi pe femeie, aceştia fiind cercetaţi pentru infracţiunea de braconaj piscicol.

Totodată, ancheta continuă pentru a se stabili dacă proprietarul iazului a respectat regimul armelor atunci când a folosit pistolul.

Mihai Cojocariu ne-a declarat că îşi va scoate certificat medico-legal şi va face plângere împotriva administratorului iazului, urmând a-l reclama pentru infracţiunea de vătămare corporală.

 

Trecutul lui Florin Zaharescu 

Florin Zaharescu a lucrat timp de mai mulţi ani la Garda Financiară Suceava.

El a fost judecat într-un dosar de luare de mită, însă a fost achitat.

În 2008, acesta a fost implicat într-un scandal la un bar din Suceava pe care îl patrona.

Conform anchetei de la acea vreme, un client beat, care ar făcut scandal în interiorul localului, a fost „liniştit” de patron cu un spray iritant lacrimogen, scandalagiul încasând şi mai multe lovituri cu o bâtă.  

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Braconieri împuşcaţi şi bătuţi măr, după ce au fost prinşi în mijlocul unui iaz.
 Vizualizări articol: 12608 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 21 voturi
Braconieri împuşcaţi şi bătuţi măr, după ce au fost prinşi în mijlocul unui iaz5.0521

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   ... trimis de
(11 oct 2011, 11:07:30
Nici pe departe nu ma intereseaza moralitatea patronului. Insa indivizii au primit ce au meritat ! Este un exemplu de cum sa-ti aperi proprietatea privata si investitia !
1.1  RE: ... trimis de
(11 oct 2011, 11:57:30
Exact asa cred si eu!!!E cea mai buna metoda,aleasa pt timpurile noastre,cand hotii scapa basma curata indiferent de gravitatea faptei. Il felicit pe patron pt modul in care si-a "rezolvat" problema,pt ca daca era sa mearga pe legal,avea sa fie dezamagit de asazisa lege romaneasca,care "apara proprietatea".(sunt tare curios daca,dupa ce-o sa le treaca "bubutza" de la alice si ciomege,o sa mai incerce sa "pescuiasca",chiar si la pont cum zic ei c-au facut-o,vezi doamne...)
1.2  RE: ... trimis de
(11 oct 2011, 23:32:18
oricum ar fi fost si oricat ar fi furat nu ave voie sa i bata inhalu asta.Foarte bine ia prins dar nu sa le bata asa nui nimeni dreptu asta. Hotilor datil injudecata si va vinde iazu sa va plateasca despagubiri.
2.   ...??? trimis de
(11 oct 2011, 11:14:43
Nu era corect si legal sa anunte politia ? I-am surprins la branconat , chem politia si totul ok fara sa-i iau la omor dar probabil acest Zaharescu , indiferent cine a fost si cine se crede el , curand o sa se trezeasca cu un par in cap si cu un spray lacrimogen in gat . Un hot care a stigat hotul . Cat ai jefuit cat ai fost la garda financiara ? Hotule ? cat ai furat ? ai uitat ? iaca o sa vina vremea si o sa dai totul inapoi,vorba proverbului, pe p..la a venit pe p...la sa dus .
2.1  RE: ...??? trimis de
(11 oct 2011, 13:13:40
ministrul Traian Igas face victimelaughing) mai sus scrie "braconaj"...insa el nici sa copieze nu e in stare: "branconat"laughing))))) oricum, asa le trebuie hotilor..e cea mai corecta pedeapsa !
3.   Braconieri trimis de
(11 oct 2011, 11:20:35
Bine le-au făcut, niţică bătăiţă nu strică. Dacă erau nişte amărâţi care pescuiau cu undiţa pentru câţiva peşti ar fi fost prea de tot să-i rupă cu bătaia, dar aşa... zeci de kilograme prinse cu undiţa, inclusiv puiet? E chiar nesimţire din partea braconierilor.
3.1  RE: Braconieri trimis de
(11 oct 2011, 11:21:31
*prinse cu plasa* nu "cu undiţa. My bad!
3.2  RE: Braconieri trimis de
(11 oct 2011, 11:25:42
*prinse cu plasa* nu "cu undiţa. My bad!
4.   Proprietatea e proprietate trimis de
(11 oct 2011, 11:23:27
Daca sustin ca i-a chemat paznicul nu inseamna ca sunt in legalitate ci in complicitate, asociere in vederea savarsirii... etc etc
Care parte a expresiei nu au inteles-o respectivii? Pozeaza in victime? Fiecare isi apara proprietatea. Au primit exact ce au meritat si pe langa asta ar trebui fara alte comentarii sa li se intocmeasca dosar penal pentru furt si incalcare de proprietate privata si sa-si plateasca zilele de ingrijiri medicale din buzunarul propriu.
5.   Braconierii....... trimis de
(11 oct 2011, 11:28:54
Traficanti de tigari, hoti la drumul mare toti, fura tot ce prind, devasteaza lanurile de porumb , cartofi, fura din case, din grajduri . Cred ca era mai simplu sa-i ...incalceasca in plasele...monofilament...si sa le dea drumul in balta...sa prinda peste. Si cum ramane cu paza...proprietatii private...? Vine cine vrea si ...ia ce poate...? Asa ca...bata frate .... caci pana la lege...ramai fara nimic si cu autor necunoscut...! Aviz amatorilor....!!!!!!!!!
6.   Tendenţios trimis de
(11 oct 2011, 11:37:59
Tipic pentru România post-decembristă:hoţul dă în judecată păgubşul şi dacă e să ne luăm după moralitatea unor judecători, are mri şanse să câştige procesul.
Domnule jurnalist, când redai o ştire subtitluri de genul:Trecutul lui nu ştiu cui,nu-şi are rostul.Lasă cititorii să judece faptele aşa cum cred!
7.   Prostia e la ea acasa intre redactori trimis de
(11 oct 2011, 11:53:52
domnule florin paiu sa iti fie rusine cu un asemenea articol.ce legatura are trecutul patronului iazului cu subiectul relatat de tine?tu ce ai fi facut in situatia data?esti cumva lupul moralist?i-a prins la furat si le-a dat o lectie.ce cauta pe proprietatea altcuiva?acum ei pozeaza in victime?unul isi scoate certificat medico-legal?ce o sa ii scrie medicul pe el?cumva placi si rani obtinute in momentul in care a fost prins la furat?saracul de eldapa ce ca i-a produl patronului de iaz pagube tot el vrea bani?sa dea naiba si cu patronul asta ca nu s-a gandit si el sa lase de la el...auzi la ei,patronul avea in spate patru angajati astfel ca saracii hoti nu au putut sa riposteze?...pai daca era singur si il prindeau astia il omorau,am dreptate?si revin,trecutul partonului te intereseaza doar pe tine domnule florin paiu,in articolul asta nu are nici o relevanta
8.   Asa le trebuie........ trimis de
(11 oct 2011, 12:02:12
tupeul si nesimtirea hotilor nu mai are limite , anul trecut la fel au facut au intrat si au furat sute de kg.de peste, acum au fost prinsi si ,, judecati,,...........asta se intampla cand nu face nimic legea ,omul trebuie sa si apere proprietatea si investitia cu arma in mana .sa se invete minte si altii .
9.   La munca ... trimis de
(11 oct 2011, 12:07:14
Pacat ca avea doar gloante de cauciuc.... Jigodii de genul asta care se servesc din proprietatea altuia ca de la masa acasa trebuie pedepsiti exemplar. Inca se trezesc la C.A.P. asemenea specimene ? Nu m-ar mira insa ca pagubitul sa fie si el cercetat si condamnat tinand cont ca in justitia noastra activeaza inca fosti C.A.P.- isti . Uitati-va cu atentie in Curtea Suprema de Justitie si o sa vedeti ce fosti comunisti impart legea in Romania !
10.   Foarte bine trimis de
(11 oct 2011, 12:12:46
Cu toate ca proprietarul pare sa aiba inclinatii spre batai, omul si-a aparat proprietatea. Daca paznicul i-a chemat, asta nu ii face nevinovati. Vorba celor de mai sus, daca erau cu o undita si aveau 3 pesti era altceva. Hotii au primit ce-au meritat.
11.   Bravo! trimis de
(11 oct 2011, 12:24:17
Foarte bine si bravo proprietarului!
12.   Proprietarul roman! trimis de
(11 oct 2011, 12:27:08
Asta se intampla de obicei in tarile in care nu exista politie! Daca ar fi existat politie cu adevarat nu s-ar mai ajunge aici, adica omul sa-si faca singur dreptate. Ce face politia cand este chemata la astfel de evenimente? Vine unul cu loganul, imbracat in uniforma ca la Petrom, cu mapa subtioara, cu sapca data spre ceafa, scoate pixul si un morman de hartii, completeaza niste formulare si totul se incheie aici! Proprietarul trebuie sa-si ia avocati, sa inainteze plangere, expertiza pt pestele furat etc. etc. Braconierul nu are bani de amenda, pe de alta parte, oricum nu-l intreaba nimenea nimic, iar lucrurile continua la fel. Nu-i mai sanatos oare asa?! Un par peste scripeti, iar domnii braconieri si-au invatat lectia pe viata!!
12.1  RE: Proprietarul roman! trimis de
(11 oct 2011, 13:06:28
Perfect de acord cu tine. Militienii nu pot face nimic in cazuri din astea. Trebuie expertize, avocati, judecata ... si pentru cativa pesti furati nu se merita cheltuiala si nervii. Pe asta s-au bazat si hotii ... si au gresit. Omul nu avea chef de tribunal si i-a capacit pe nemernici. Foarte bine !
13.   Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 12:27:18
Dar nici modul golanesc,inuman,plin de violenta la care s-a dedat respectivul proprietar!I-ai prins,ok,asteapta sa vina "militienii"ca sa-si faca treaba,dar nu-i nenoroci cu bataia!Nimeni nu-ti da dreptul sa faci asa ceva,mai cu seama ca o femeie si inca doi rablagiti de barbati nu cred ca reprezentau un asa pericol incat sa tragi si focuri de arma,sa-i ti-i in frig ,carandu-le pumni si pari in cap!Chiar nu mai scapam niciodata de modul ilegal si inuman de a ne face singuri dreptate...cu paru'.n mana?Binenteles,ca prinderea lor in aceasta capcana a fost facuta cu buna stiinta de patron cu complicitatea paznicului respectiv!Nimeni nu poate fi atat de prost si de nebun ca sa vina in toiul noptii la tras cu navodul (de 200 m.!) intr-un iaz privat,stiind mai cu seama ca este bine pazit!Exclus asa ceva!In fine,sa nu se creada ca tin partea hotilor,dar nici sa-i omori cu bataia nu-i un lucru bun,atata timp cat sunt si alte cai de a rezolva problema!In nici un caz omorandu-i cu bataia!Cu siguranta va mai amintiti de cazul furtului masinii lui Gigi BecaliCe-a facut el,dupa ce i-a urmarit,prins si lipsit de libertate pe respectivii hoti(aplicandu-le si corectiile si propriile judecati de rigoare!),facandu-si,deci,sing dreptate...s-a ales si el cu un dosar penal,pentru "lipsire de libertate",riscand sa faca puscarie,intrucat respectivii hoti n-au renuntat la acea plangere penala!De aceea zic,asa cum sunt ele aceste legi romanesti,bune rele,e mai cu intelepciune sa incercam sa luam seama de ele!Altfel,nu de putine ori,facandu-ne singuri dreptate...ne i-au ele in seama!Si ,dintr-un mai mare exces de zel,ajungem unde nu trebuie...
13.1  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 12:42:07
Se pare ca cineva ti-a spalat creierul cu soda caustica, ariele. Tu cum ai proceda cand hotii ti-ar intra in casa si ai da nas in nas cu ei? Ii inviti la masa, le dai de baut si la sfarsit le-o dai si pe nevasta-ta? Bine le-a facut. Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte. Adu-ti aminte si de cazul lui Adrian Iovan cand a scapat lumea de un hot si n-a patit nimic.
13.2  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 12:53:08
Si inca un exemplu(un caz real)referitor la cat e de gresit ,si cu repercursiuni grave,modul de ati face dreptate singur:cu cativa ani buni in urma,un cetatean din Falticeni ,a prins intr-o noapte rece de inceput de iarna,un hot care tocmai iesea din pivnita incarcat precum capra cu trei iezi!Ce a facut gospodarul nostru?I-a tras o chelfaneala buna,dupa care l-a dezbracat la pialea goala,l-a legat de un copac din curtea sa si a turnat apa rece pe el!In scurt timp, acel nefericit hot, si-a dat duhul, iar "judecatorul si executantul" lui a facut vreo 10 ani de puscarie...
13.3  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 12:59:53
Mai,"dacia-dastar",puneti-ti creieru' la munca! Sunt fel si fel de cazuri,unele poate necesita sa pui mana pe par sau pe Kalashnicov,cand ti se pune viata in joc...ceea ce nu e cazul aici!De asta merge tara asta cum merge,fiindca toti isi fac de cap,toti isi fac propriile legi!Ma itelegi ce vreau sa-ti spun sau trebuie sa-ti traduc?!
13.4  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 13:07:22
Ariele daca asteptau pana vine militia ramanea balta fara peste. Proprietarul a procedat corect. Daca ar fi chemat politia, s-ar fi facut dosare penale, amenzi neplatite, timp si bani pierduti, si la anul daca nu chiar peste o luna braconierii ar fi aparut iar pe balta. Insa asa cu siguranta se vor gandi de doua ori daca sa fure sau nu. Indiferent de decizia judecatorului, tara a scapat de 3 hoti.
13.5  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 13:09:56
Ariele daca asteptau pana vine militia ramanea balta fara peste. Proprietarul a procedat corect. Daca ar fi chemat politia, s-ar fi facut dosare penale, amenzi neplatite, timp si bani pierduti, si la anul daca nu chiar peste o luna braconierii ar fi aparut iar pe balta. Insa asa cu siguranta se vor gandi de doua ori daca sa fure sau nu. Indiferent de decizia judecatorului, tara a scapat de 3 hoti.
13.6  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 13:18:42
Care sunt dupa tine bai ;DERO; propriile legi??
Eu stiu ca proprietatea privata nu e ceva ce a inventat ala cu iazu.
Asta e in Constitutie daca ai auzit de cartea asta....probabil ca nu ca nu e cu poze sa o pricepi si tu.
Bravo lui ca le-a rupt cocoasa!!!!!
Auzi saraca femeie cu trei copii acasa de ce merge la furat???
13.7  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 13:35:01
Cetatene 0,001 stiu mult mai bine decat tine care cum vine treaba cu Constitutia,dar nicaieri in ea nu se specifica sa-i tai capul hotului pe care l-ai prins pe proprietatea ta, furandu-ti doi stiuleti de porumb!Mai gandeste-te inainte de ati da drumul la gura...
13.8  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 13:53:24
Ariel, nu îţi dau dreptate. Dacă erau trei amărâţi cu băţul în baltă şi 2-3 peşti prinşi era foarte urât dacă primeau cotonogeala asta, dar din timp ce erau cu barca şi ditamai plasa după ei e clar că vroiai să prindă o cantitate mare de peşte şi probabil să o comercializeze (cine mănâncă sute de kilograme de peşte, mai ales că se strică repede)... de foame nu furi cu plasa. Oricum, furtul e furt, iazul e proprietatea privată a omului (nu contează cine e şi ce trecut are)... mă aştept la acelaşi tratament dacă aş fi prins la furat.
13.9  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 13:54:18
Ariel, nu îţi dau dreptate. Dacă erau trei amărâţi cu băţul în baltă şi 2-3 peşti prinşi era foarte urât dacă primeau cotonogeala asta, dar din timp ce erau cu barca şi ditamai plasa după ei e clar că vroiai să prindă o cantitate mare de peşte şi probabil să o comercializeze (cine mănâncă sute de kilograme de peşte, mai ales că se strică repede)... de foame nu furi cu plasa. Oricum, furtul e furt, iazul e proprietatea privată a omului (nu contează cine e şi ce trecut are)... mă aştept la acelaşi tratament dacă aş fi prins la furat.
13.10  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 14:06:27
Ariel, nu îţi dau dreptate. Dacă erau trei amărâţi cu băţul în baltă şi 2-3 peşti prinşi era foarte urât dacă primeau cotonogeala asta, dar din timp ce erau cu barca şi ditamai plasa după ei e clar că vroiai să prindă o cantitate mare de peşte şi probabil să o comercializeze (cine mănâncă sute de kilograme de peşte, mai ales că se strică repede)... de foame nu furi cu plasa. Oricum, furtul e furt, iazul e proprietatea privată a omului (nu contează cine e şi ce trecut are)... mă aştept la acelaşi tratament dacă aş fi prins la furat.
13.11  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 14:08:40
Ori e browserul meu de vină ori e ceva de la sistemul de comentarii...
13.12  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 14:13:11
Ori e browserul meu de vină ori e ceva de la sistemul de comentarii...
13.13  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 14:14:27
Rog un administrator/moderator să şteargă comentariile duplicate... plus acesta. Mulţumesc.
13.14  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 15:53:59
Tu chiar ti-ai spalat creierul cu soda caustica ariel? Sa-ti dau bani de un kalashnikov ca sa obligi hotii s-o implineasca pe nevasta-ta? Ca la cum gandesti e clar cat de frumoasa si mai ales desteapta e daca si-a facut pomana si s-a maritat cu tine.
13.15  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 18:45:23
Bai,taranel,ai mare grija ce scrii,fiindca s-ar putea in curand sa-ti para tare rau!Sa vezi numai ce" implinire" iti dau eu,de o sa ma pomenesti mult timp!Nesimtit ordinar ce esti ! Inc-o data iti spun:ai mare grija ce scrii!!!
13.16  RE: Nimic nu justifica hotia! trimis de
(11 oct 2011, 18:55:19
Bai,taranel,ai mare grija ce scrii,fiindca s-ar putea in curand sa-ti para tare rau!Sa vezi numai ce" implinire" iti dau eu,de o sa ma pomenesti mult timp!Nesimtit ordinar ce esti ! Inc-o data iti spun:ai mare grija ce scrii!!!
14.   Lectie trimis de
(11 oct 2011, 12:34:10
ma bucur foarte mult cand mai citesc un asemenea subiect. ,,domnii,, braconieri au primit ce meritau,proprietarul lacului trebuia sa ii lasa in ,,costumul lui adam,, si sa le faca si o băițză,sa fie meniul complet.
este dureros ce se intampla,dar in ziua de azi numai asa poti sa iti faci dreptate-cu arma si cu parul,daca vrei sa iti aperi ce-i al tau!!
totusi pe referentul agricol din cadrul primarie il cred la ce salariu de  ☭  are
15.   Ilona trimis de
(11 oct 2011, 13:02:55
trebuie odata si romanul sa inteleaga si sa tina minte ca nu poate incalca dreptul de proprietate a unei persoane.........ai nostri sunt invatati cu furatul, nu tin cont cit a cheltuit si cheltuieste acel patron cu bunurile lui......dar nu conteaza nici asta............conteaza sa nu patrunzi pe proprietatea cuiva....
nu am inteles ce legatura are furtul cu cazierul d-lui Zaharescu?
daca un om a gresit cindva, toti gresim, o viata si uneori si dupa moarte, tot sa i se puna in fata acea greseala ?
16.   Excelent trimis de
(11 oct 2011, 13:03:41
Foarte bine le-a facut. Asa merita TOTI cei care merg la furat. La munca !
17.   Corect trimis de
(11 oct 2011, 13:15:12
Bine le-a facut la banditi. Omul acesta a dat un exemplu care ar trebui urmat si pentru asta merita premiat, nu pedepsit.
18.   Mama eroina... trimis de
(11 oct 2011, 13:26:46
Se plange saraca de faptul ca ii batea ca pe animale......
Nu ii batea ca pe hoti?? ca eu asa cred.
Ei se aflau acolo in calitate de HOTI nu de animale!!!!
19.   Bravo trimis de
(11 oct 2011, 13:54:48
Daca acceptam scuzele si minimalizam faptele hotilor, atunci santem de acord ca oricine ne poate calca noaptea prin casa, sa profite eventual de nevasta, sora, mama. Un lucru nu este bine inteles de unii PROPRIETATEA PRIVATA ESTE SFANTA. Bravo patronului (chit ca are un caracter de  ☭ , lumea stie de ce)
20.   Zice legea trimis de
(11 oct 2011, 14:13:54
Potrivit art. 44 c.p. “Este in stare de legitima aparare acela care savarseste fapta pentru a inlatura un act material, direct, imediat si injust indreptat impotriva sa, a altuia sau impotriva unui interes public si care pune in pericol grav persoana si drepturile celui atacat ori interesul obstesc.
Este de asemenea in legitima aparare si acela care din cauza tulburarii sau temerii a depasit limitele unei aparari proportionale cu gravitatea pericolului si cu imprjurarile in care s-a produs atacul”
Legitima aparare apare ca o riposta pe care o da o persoana impotriva unui atac ce pune in pericol grav persoana, drepturile acesteia ori interesul public, riposta determinata de necesitatea apararii valorilor sociale periclitate.

si dupa cum stim cu totii dreptul la proprietate este garantat prin Constitutia Romaniei asa ca bravo domnule Florin Zaharescu acum puteti fi sigur ca daca cineva o sa vrea sa braconeze pe iazul dvs. o sa se gandeasca macar de 2 ori inainte!
RESPECT!
21.   Kenny... trimis de
(11 oct 2011, 15:38:27
ai mare dreptate in ceea ce spui,nici eu nu-i suport pe hoti, si n-as avea nici un motiv sa le tin vreodata partea!Departe de mine asa ceva!N-am treaba nici cu dl.Zaharescu,nici cu cei trei hoti,dar vreau sa-ti spun ca un hot e un hot indiferent daca fura un singur ou sau o mie de boi!Si in cazul de fata totul era ok,si-l apreciam tare mult pe proprietar,daca ii preda ,pur si simplu organelor in drept,fara a-i bate zdravan si a-i si impusca!Crezi ca a rezolvat ceva cu asta?Absolut deloc!Vei vedea ca si el va avea destule necazuri in urma acestor violente pe care le-a facut!Problema la care vreau sa ajung din nou se refera tot la ligile acestei tari care,dupa cum bine stim,macar teoretic,treuie respectate de catre toti romanii,nu-i asa?S-atunci,putem spune fara tagada ca nici in Constitutie, nici in alte legi si Coduri, nu gasim macar un singur aliniat care sa de-a dreptul cuiva,ca in cazul cand prinde un infracor la fura pe proprietatea lui,in "exercitiul functiunii"fiind,fara a fi atacat de catre acel infractor,deci,fara a i se fi pus viata in primejdie,sa-l sparga-n bataie,sa-l impuste ca pe un iepure sau sa-l supuna la altfel de torturi!Nicaieri nu vom gase asa ceva!Intrebarea mea e simpla:trebuie sa ne mai supunem legilor acestei tari sau nu?!Daca da,inseamna ca toti care au sarit la beregata acestor hoti(carora si eu le detest din tot sufletul indeletnicirea!) n-au dreptate,calauzindu-se doar pe sentimentele de moment...(sa-i omoram,sa-i cotonogim,sa-i distrugem,bine le-a facut,etc!) daca nu,inseamna ca nu eu,ci legile acestei tari au dreptate!Pana la urma putem intreba si un avocat si el ne va spune exact ceea ce va spun eu acum...De multe ori, cand ne lasam purtati pe caii infocati ai sentimentelor...ele incep sa ne dispara...sa devenim mai inumani...Iti doresc numai bine!
21.1  RE: Kenny... trimis de
(11 oct 2011, 16:21:11
Pilotul Adrian Iovan a bagat un glont in capul celui care intrase in curtea sa. La fel trebuie sa procedeze fiecare cu proprietatea lui daca este incalcata ! Chiar daca nu imi ameninta viata, imi ameninta proprietatea - asa incat sunt in legitima aparare, conform textului si spiritului legii, si orice judecator imi da dreptate. Bravo ! Nu iti doresc, dar poate o sa fii intr-o situatie similara in viitor - iti recomand cu tarie sa sunii la 112 si apoi sa postezi pe ziar experienta. Cred ca vei avea cu totul alt punct de vedere !
22.   Corect trimis de
(11 oct 2011, 16:28:11
Corect masura aplicata intr-o tara care nu are lege si nici cine s-o aplice (In Germania, Hans scotea Glock-ul si le facea o gaura conforma cu drepturile omului; in SUA John scotea shotgun-ul si le facea cate un piercing gratuit cu plumb); la noi in tara, Hotul te da in judecata pentru ca l-ai agresat protejandu-ti proprietatea!
Stie cineva, poate omu si-a gajat viitorul lui si al familiei lui pentru acea balta, pentru ce trebuia braconat..... si daca tot au mers indivizii la braconat, trebuiau sa-si asume si urmarile actiunii lor, implicit ciomageala (noi condamnam ,,ciomageala'' pentru ca este rudimentara- dar scapa omul; dar in tarile civilizate esti impuscat pe loc si nu se mai face atata pblicitate- GLONT, nu bile de cauciuc)
Sunt pentru legalizarea armelor de foc si pentru apararea dreptului de proprietate... si asta pentru ca vreau sa traiesc intr-o tara civilizata, indiferent daca civilizatia se face cu glontul pe teava si nu masuri de protectie a hotilor (nu ca nu sunt de acord cu formele de protectie sociala, dar in spatele acestor masuri au trait bine si profitabil multi cetateni- din pacate, romi, care NU vreau sa munceasca. Tot aceeasi cetateni -romi in cea mai mare parte care-ti baga cutitu in spate cand te intorci de la servici; iar tu sa stii ca statu' iti ia impozit pe munca ta ca sa deie la tiganu care te-a lovit cu cutitu).
O tara fara viitor, cu oameni care ne guverneaza prin prisma imediatelor proprii intrese.
23.   Bre ariel, bre !!! trimis de
(11 oct 2011, 16:47:11
Te rog sa-mi spui ce-a patit abcdarul. Imi lipsesc strofele lui ...hmmm..."minunate". Ori si-a luat-o si el pe coaja de la Zaharescu, ori l-ai prins la furat la tine in casa si acum se bucura de nurii nevestei tale (bun comentariul lui duster=)) ). Si apropos!!! KlashniKov se scrie cu de de K. Dar e mai greu pentru unii...
23.1  RE: Bre ariel, bre !!! trimis de
(11 oct 2011, 18:30:54
Bai,mucea,parca iti mai atrasesem candva atentia cum vorbesti,ca iti permiti prea multe si s-ar putea sa ai mari necazuri!IMBECILITATEA TA n-are cum sa aiba ceva cu "nurii nevestimii",mucos-cacacios ce esti!Ai grija pe viitor ce scrii...In alta ordine de idei,binenteles, ca stiu foarte bine cum se scrie "Kalashnikov" corect, si doar viteza a fost de vina! In schimb tu,marele destept de-ti trebuie cerc la capatana ca sa nu-ti crape,ma tragi de urechi si -mi spui ca asa se scrie corect Kalasnikov: ..."KlashniKov"...Mucea,pune mana si mai invata ,si dupa aia apuca-te de scris?"Andastend"? Auzi,tu..."KlashniKov"...Mai,,
23.2  RE: Bre ariel, bre !!! trimis de
(11 oct 2011, 19:07:25
In primul rand nu mi-ai raspuns unde se afla abcdarul. N-ai reusit sa-l scoti de unde l-am bagat saptamana trecuta? Hmmm...stiam eu ca nu esti ginecolog. Te iert ca te-ai grabit si-ai scris c in loc de K. Ca toti gresim. Dar "nevestimii" tot din graba ai scris? Sau te-am enervat atat de tare incat ai uitat cratima? NEVESTI-MII se scrie corect, teasta dezinfectata cu acid azotic fumans!!! Sa inteleg ca ai invatat engleza de la soric-fraierul ala de militian prost (scuzati pleonasmul) de-a fost sef la Piatra Neamt??? In cazul asta ma vad nevoit sa-ti raspund cu acelasi "acshient" de neam prost: "cheiz clauzt".
23.3  RE: Bre ariel, bre !!! trimis de
(11 oct 2011, 20:01:03
Ce te incordezi asa Ariela,oricum sotia ta pleaca la treaba din prima,fara consimtamantul tau:)))
Ce tot ameninti pe aici lumea bai gasca proasta...dai tu avertismente si ultimatumuri.....ca sa elucidam``misterul``pt toata lumea;ARIELA sau ABECEDARUL tot acelasi fraier este...doar ca asta de fatza e partea``lor``feminina!!!
24.   PREA PUTIN! trimis de
(11 oct 2011, 17:55:46
ARIEL, stiai ca in unele tari arabe, celor care fura li se taie mana?:) Pacat ca nu e la fel si in rromania, ar fi o tara de ologi!devil
25.   Nici proprietarul iazului nu e usa de biserica trimis de
(11 oct 2011, 18:40:27
Nu le tin partea celor 3 care si-au luat portia de la Zaharescu dar vreau sa aduc la cunostinta celor care nu stiu ce fel de om este acesta. Stiti cati oameni din sat au luat bataie de la el pentru ca au calcat pe pamantul lui? Nu trebuie sa fii hot ca sa ti-o iei de la el. Oamenilor din sat le este frica de el. Eu nu locuiesc acolo dar am trecut pe acolo, nu pe terenul lui, iar paznicii au inceput sa fluiere si au asmutit cainii spre noi o femeie cu un copil de 8 ani. Cum vi se pare asta? Ne-am dus sa culegem sanzaiene. Era ziua de sanzaiene asa ca iesisem cu fetita la o plimbare pana la padure. El se crede mare si tare si nimeni nu are dreptul macar sa-i priveasca iazurile.
Dar de inundatiile de anul trecut de la Zvoristea ati auzit? Atunci s-au rupt iazurile lui si a inundat centrul comunei, a rupt podul de la Zvoristea, a inundat curtea spitalului si terenul de fotbal, nu mai spun de terenurile oamenilor. A facut pagube imense deoarece nu si-a administrat cum trebuie iazurile. Trebuia sa le dea drumul mai din timp dar el s-a gandit ca pierde peste daca da drumul la iazuri. El a avut proprietatea asigurata dar ceilalti? Cati bani a cheltuit el? Nimic...
Nu mi-e mila de hoti dar lui nu ar trebui sa i se tina partea fara a sti ce fel de om e...
26.   Yyyyyyyyyyyy trimis de
(12 oct 2011, 01:15:56
Comentariile voastre de mai sus sunt neimportante si nu le-am citit si sper ca nimei sa nu le citeasca pentru ca pur si simplu nu conteaza parerea voastra.
Si stau si ma gandesc ca pe vremea lui Vlad Tepes hotii erau trasi in teapa dand o nota de la 1 la 10 pentru acest gest 10.
Pentru ceea ce a facut patronul administrator toamna ii voi da nota 2, se putea si mai bine, dar ramai corigent anul asta.
27.   Bravo proprietarului. trimis de
(12 oct 2011, 04:37:37
Bravo proprietarului.Asa au nenorocit si pestele de pe Suceava cu plase,si curent electric. Problema e ca nu toti proprietarii de lacuri au pistol...,am un prieten care a avut aceeasi problema,s-a ocupat vreo 2 ani de un lac si a populat apa si la urma un drac de om a nenorocit si peste mare si puiet.(nu,nu a patit nimic respectivul,ca nu au fost "dovezi",pacat ca nu are politia mandate sa controleze frigidereletongue)

La mai multe stiri de genul!!!!!
28.   Deznodamant trimis de
(12 oct 2011, 09:50:30
in aceasta istorioara trei necajiti vorbesc cu paznicul unui iaz a carui proprietar este un fost necajit ce a lucrat la garda,iar acesta din urma si-a investit plusprodusul provenit mai mult din hotie de cat din bani cinstiti in acel iaz ; cu gandul de a le veni de hac hotilor si paznicului hotul cel mare ii prinde pe hotii cei mici la furat din hotia sa; adevarul : daca hotii nu se vor impaca ,avocatii vor prospera ,procurorii vor avea ce ancheta iar judecatorii vor avea pensii si salariii frumoase pilda cand hotii se cearta statul castiga si.... multi altii

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei