Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 16 sep 2011 - Anul XVI, nr. 219 (4817)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   4 imagini |   ø fişiere video

Control

Drumurile naţionale din Suceava, împânzite cu inspectori de trafic din patru judeţe

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Principalele două drumuri naţionale care străbat judeţul au fost împânzite, ieri, de inspectori ai Autorităţii Rutiere Române (ARR), cinci echipe de control din patru judeţe trăgând pe dreapta toate maşinile de transport marfă întâlnite în trafic, pentru a verifica legalitatea curselor efectuate. Principalul aspect vizat a fost legat de respectarea timpilor de conducere şi odihnă, această abatere însemnând un real şi imediat pericol de accidente.

 

Fiind vorba de o acţiune de mare amploare, în judeţ au fost mobilizate echipe de control ale ARR din Botoşani, Neamţ şi Bucureşti, în total, cu tot cu inspectorii ARR din Suceava, formându-se cinci echipe de control.

În prima parte a zilei s-a acţionat pe DN 2, în zonele Buneşti, Fălticeni şi Spătăreşti, după care echipele de control s-au mutat pe DN 17, şoseaua de la ieşirea din municipiul Suceava spre Ardeal.

Având în vedere desfăşurarea de forţe din trafic, şoferii de tir s-au avertizat imediat prin staţii. Astfel, ieri dimineaţă, pe drumul din Suceava spre Fălticeni, în mai toate parcările se puteau vedea şoferi de tir care trăseseră pe dreapta şi se odihneau. Chiar şi aşa, inspectorii ARR nu au şomat.

 

Amenzi de câte 10.000 de lei fiecare, pentru nerespectarea timpilor de odihnă

„În cadrul acţiunii au fost controlate 102 maşini, din care la 25 s-au descoperit nereguli, fiind date sancţiuni contravenţionale în valoare totală de 95.500 de lei. Patru sancţiuni, de câte 10.000 de lei fiecare, au fost aplicate pentru nerespectarea timpilor de conducere şi odihnă”, a declarat ieri după-amiază, la finele acţiunii, Viorel Nicu Hrebenciuc, şeful agenţiei Suceava a ARR.

În cadrul acţiunii inspectorii au urmărit şi existenţa şi valabilitatea documentelor de licenţiere sau autorizare, existenţa elementelor de siguranţă (limitatoare de viteză), existenţa bonurilor de cântar, starea plăcilor de semnalizare etc.

De asemenea, cu cântarele electronice din dotarea ARR s-a verificat şi dacă autovehiculele grele nu sunt supraîncărcate.  

 

Risc major din cauza oboselii şoferilor de tir 

Conform statisticilor ARR, nerespectarea timpilor de conducere şi odihnă reprezintă principala şi cea mai gravă abatere a şoferilor care efectuează curse lungi de transport marfă.

În primul semestru al acestui an, echipele de control ale ARR, agenţia Suceava, au controlat peste 2.500 de autovehicule şi au aplicat 287 de amenzi, din care 180 au fost strict pentru nerespectarea timpilor de conducere şi odihnă. În unele cazuri, din cauză că şoferii erau la limita epuizării, s-a impus inclusiv imobilizarea autovehiculelor până la efectuarea odihnei minime necesare.

Acţiunea de ieri s-a desfăşurat sub coordonarea şefului Serviciului de Inspecţie şi Control Trafic Marfă ARR, Gabriel Farcaş.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Drumurile naţionale din Suceava, împânzite cu inspectori de trafic din patru judeţe.
 Vizualizări articol: 941 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 8 voturi
Drumurile naţionale din Suceava, împânzite cu inspectori de trafic din patru judeţe4.058

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mda trimis de
(16 sep 2011, 15:56:13
Ar trebuii impanzite si casele, conturile si averile celor de la ARR, astia au avere mai ceva ca cei de la VAMA...laughing
2.   Vin alegerile si nu au bani de sponsorizare? trimis de
(16 sep 2011, 18:23:15
Foamea ii mare si la voi. Dar de ce nu mergeti si la sediile caselor de expeditii domnilor inspectori? Ca potrivit legii aveti dreptul sa verificati diagramele si la sediul transportatorului. Dar acolo e alceva ca se vede cine cotizeaza si cine nu.
In primul rand rusine transportatorilor care trag de soferi sa sara din diagrame pentru a face ei cati mai multi bani. Nu cred ca exista patron in Romania care sa nu forteze intr-un fel sau altul soferii pentru a nu respecta timpii. Iar la bani toti se plang de furtul motorinei.
Dar domnii ziaristi nu stiu asa ceva pentru ca sunt prea idioti sa intrebe si ei macar 2, 3 soferi de camion.
3.   HOTIE trimis de
(16 sep 2011, 23:23:08
Sunt curios câţi din cei amendaţi sunt şoferi străini? Românii sunt loviţi de către inspectorii in trafic, peste tot în Europa, dar ce mi se pare cel mai grav, sunt hăituiţi şi în ţară,pentru că acestori tâlhari la drumul mare,din cauza legislaţiei defectuase le vine mai uşor să-i amendeze.
4.   Comunicat sec trimis de
(17 sep 2011, 10:36:51
pun pariu ca nici o masina de la geroco grup nu a fost amendata. cat or cotiza sefii de la geroco grup daca soferii lor incarca muult peste tonaj si gonesc cu masinile de dardaie peretii caselor? nu respecta nici o regula de circulatie si pe unde-i intalnesti tre sa te feresti de ei ca saraciii soferi sunt terminati de oboseala.
un camion din ala lung cu 5 axe are aproximativ 17 tone gol. si in conditiile in care pun cate 40 de tone de balast si ce mai cara ei in bena, sa vedem cat face. ar reiesi o depasire a greutatii cu cel putin 17 tone, daca legea zice ca ai voie 8 tone pe axa, nu? ca sa nu mai zic de viteza cu care circula cu ditamai camioanele.
si din curiozitate ati vazut cum arata un camion de la top construct(rosu) incarcat? oare cata incarcatura are un camion din ala scurt cu 4 axe, cu bena patrata pt carat cereale dar incarcat cu balast? minim 42 de tone cand legea ii permite maxim 32 de tone.
si cati altii nu sunt ca ei ? firme care au peste 10-15 masini si zilnic fac zeci de curse cu sute de tone depasire de greutate admisa. oare ei sunt prea jmecheri pt a fi controlati? sau cota lor de cotizare acopera si repararea drumurilor de pe unde sare asfaltul in urma masinilor lor.
si apoi mai apare din cand in cand tovarasul flutur sa ne anunte ce pirati din transporturi au mai prins autoritatile...cate un amarat din asta care abia isi taraie cheltuielile de pe o zi pe alta... rusine sistem ticalosit!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei