Iulius Mall a lansat campania „Back to school”, prin care îi răsplăteşte pe cumpărători cu cecuri de cumpărături şi mii de premii. Organizatorii campaniei spun că „piticii, tăticii şi bunicii pot fi premiaţi după ce postează pe Facebook o fotografie de când erau şcolari!”. Până pe 18 septembrie, zece vouchere (de 50 lei de la Il Bimbo), 50 de pachete cu rechizite şcolare, 20 de abonamente la cursuri de dans la BoomDance, 50 de cecuri la KidsLand şi 50 de sticle Cappy Junior îi aşteaptă pe participanţii care postează pe Facebook Iulius Mall Suceava o fotografie de când erau şcolari sau liceeni. Cele mai votate imagini vor fi premiate.
În perioada 2 - 18 septembrie, peste 1.700 de cadouri instant vor fi puse la bătaie de shopping mall.
Zilnic, primii o sută de bucovineni care adună bonuri fiscale de 100 de lei, din magazinele Iulius Mall, primesc pe loc cecuri de cumpărături, rechizite şcolare moderne (ghiozdane, seturi de geometrie, carioci şi creioane colorate sau cărţi pentru copii) sau răcoritoare.
Pentru a economisi timp şi bani, magazinele din Iulius Mall oferă la preţuri speciale uniforma perfectă, inovatoare, la modă, şi ghiozdanul complet echipat.