Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 20 aug 2011 - Anul XVI, nr. 196 (4794)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Anchetă ARR

Şoferul care a murit în accidentul în lanţ dintre tiruri circula cu 90 de km/h

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Şoferul care a provocat accidentul în lanţ între patru tiruri, pe E 85, între Suceava şi Pătrăuţi, şi care a decedat în urma impactului circula cu viteza de 90 de kilometri la oră. Aşa au stabilit inspectorii Autorităţii Rutiere Suceava, după ancheta efectuată la faţa locului împreună cu ofiţerii de la Serviciul de Poliţie Rutieră Suceava. Ei au mai constatat că acesta a observat coloana din faţă cu aproximativ 30 de metri înainte de impact, acest indiciu reieşind după urmele de frânare de la faţa locului. De asemenea, s-a mai stabilit că până la momentul impactului şoferul a reuşit să reducă viteza de la 90 până la aproximativ 65 de kilometri la oră.

Accidentul care în care şi-a pierdut viaţa Ilie Horju, un tânăr în vârstă de 23 de ani din Păltinoasa, angajat al firmei de transport marfă Grigman Arbore, s-a petrecut joi, în jurul orei 12.15, pe E 85, pe un sector aflat în afara localităţii, în care viteza de 90 de kilometri la oră este una legală.

Patru vehiculele grele circulau pe direcţia Pătrăuţi – Suceava, iar nebunia s-a declanşat în momentul în care primul dintre şoferi a frânat pentru a opri în coloana de maşini ce aştepta în zona şantierului şoselei de centură de pe E 85.

Conform anchetei poliţiei, vinovat de producerea accidentului a fost şoferul celui de-al patrulea tir din coloană, acesta observând târziu că maşina din faţă a oprit şi izbind-o violent. De aici s-a declanşat impactul în lanţ, vehiculele grele lovindu-se unul de altul. Conform declaraţiilor şoferilor implicaţi în accident, un autoturism care se afla în faţa primului tir a fost cât pe ce să fie antrenat şi el în accidentul în lanţ.

Dacă şoferul celui de-al patrulea tir din coloană a decedat, ceilalţi trei au scăpat cu răni uşoare.

 

Conducea tirul de o oră

În privinţa timpilor de mers, inspectorii Autorităţii Rutiere au stabilit că Ilie Horju făcea o cursă locală şi se afla la volan de aproximativ o oră. Conform declaraţiilor rudelor, cu o seară înainte de tragedie tânărul de 23 de ani se întorsese dintr-o cursă lungă în străinătate.

Tânărul care a murit în accident era posesor de permis de conducere categoriile „BE” şi „CE” din 2008. Deşi foarte tânăr, acesta era un şofer cu o bogată experienţă, efectuând numeroase curse în străinătate. Anchetatorii spun că este puţin probabil ca acesta să nu fi apreciat corect distanţa şi să fi circulat prea aproape de tirul din faţă, fiind de părere că mai probabil acesta a avut un moment de neatenţie, în care nu a urmărit ce se întâmplă în faţa sa.    

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Şoferul care a murit în accidentul în lanţ dintre tiruri circula cu 90 de km/h.
 Vizualizări articol: 2100 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 3 voturi
Şoferul care a murit în accidentul în lanţ dintre tiruri circula cu 90 de km/h5.053

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Mi se pare normal trimis de
(20 aug 2011, 11:11:41
pai daca sefu te trimite pe international cu foaie de concediu..faci disc pana la oradea..apoi il arunci si pleci cu altul nou de la oradea.. vii inapoi si nu faci pauzele care trebuiesc..bagi mari ca sa ei banu si sa nu te frece sefu.. normal ca apoi circuli mahmur..de vina e patronul care nu le da voie la odihna
2.   LUKANU trimis de
(20 aug 2011, 11:52:44
Corect ce ai scris mai sus.....afara tot noi romanii am stricat mersul treburilor cu conducere fara disc cu foaie de concediu....etc ."NOI" sintem de vina nu patronii ca daca toata firma ar refuza sa mearga naspa nu ar avea ce face dar cum sintem cu doua fete .... Un sofer cu expierenta e cind are peste 1 000.000 KM parcursi.
3.   ELYAS trimis de
(20 aug 2011, 13:50:44
te contrazic.. nu avem sindicate care sa apare soferul..asa ca in franta.!!! legea ii apara tot pe patroni si nimeni pe angajat..iar faza cu 1 000 000km este o aberatie.. am vazut sofer de la 18 ani si nu avea treaba si am vazut soferi care plecau in pensie si tot prosti.. e chestia de indemanare dar si km parcursi..

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei