Sucevenii pot afla mai multe informaţii despre facturi, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă,plata online a facturilor de gaze naturale şi de energie, informaţii despre istoricul şi evoluţia datelor de consum, plăţile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate prin portalul E.ON Myline.
Proiectul E.ON Myline este o parte a strategiei companiei E.ON de a aduce mai aproape de clienţi o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde şi care să îi scutească pe aceştia de deplasarea la sediile companiei.
Platforma E.ON Myline, după cum au spus reprezentanţii E.ON, a fost îmbunătăţită, permiţând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienţi, iar perioada de actualizare a informaţiilor s-a redus semnificativ. „E.ON îşi manifestă convingerea că, în continuare, tot mai mulţi clienţi vor apela la serviciile online, acestea reprezentând viitorul şi o alternativă convenabilă pentru deplasarea la clasicele ghişee. Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro”, a declarat Sorin Munteanu, purtătorul de cuvânt E.ON Energie România.