Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 4 iun 2011 - Anul XVI, nr. 130 (4728)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Absurd

Spitalul privat Bethesda a fost inclus de Ministerul Sănătăţii în ultimul nivel de competenţă

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO

Spitalul privat Bethesda a fost inclus de Ministerul Sănătăţii în ultimul nivel de competenţă. Informaţia a fost lansată de directorul Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Suceava, dr. Ludovic Abiţei, care a arătat că, până ieri, toate spitalele din judeţ erau clasificate, cu excepţia Spitalului Suceava, pentru care ministerul de resort nu transmisese încă o înştiinţare oficială. Potrivit medicului, ultimele spitale clasificate sunt Bethesda şi Spitalul Orăşenesc Siret, ambele incluse în ultima categorie, V, celelalte unităţi spitaliceşti din judeţ fiind clasificate după cum urmează: Spitalele Municipale Vatra Dornei, Câmpulung Moldovenesc, Fălticeni şi Rădăuţi, precum şi Spitalul Orăşenesc Gura Humorului incluse în categoria IV, ultimul cu plan de conformare, iar Spitalele de Psihiatrie Câmpulung Moldovenesc şi Psihiatrie Cronici Siret incluse în categoria V.

Directorul Spitalului privat Bethesda, dr. Ştefan Puşcaşu, s-a declarat ieri nemulţumit de rangul primit de unitatea pe care o conduce, arătând că o asemenea clasificare este dezavantajoasă, mai ales din punct de vedere financiar.

 

Dr. Puşcaşu: „Spitalele private ar trebui să fie ierarhizate pe baza altor criterii”

„Consider că spitalele private ar trebui să fie ierarhizate pe baza altor criterii decât cele ale spitalelor publice, fiindcă nu sunt compatibile. Spitalul privat Bethesda a fost dezavantajat întrucât nu are linie de gardă pentru Pediatrie şi Boli Interne, dar aceste secţii nu au adresabilitate şi, ca atare, nu sunt rentabile pentru sectorul privat. Spitalul particular Bethesda a apărut ca un serviciu de nişă, acoperind golurile lăsate de asistenţa medicală din spitalele publice, ceea ce însemna că exista cerere. Pentru că, până la urmă, este vorba de economia de piaţă. Spitalele publice trebuie să acopere toată gama de servicii, la acestea nu se pune problema de rentabilitate ca în sectorul privat, ele pot supravieţui în orice condiţii, nu au nevoie de profit. Spitalul Bethesda are secţii precum ORL, Chirurgie, Urologie şi Ginecologie care dispun de o dotare ce depăşeşte până şi clinicile universitare. Dacă se ţinea cont de echipamentele medicale şi de gradul de profesionalism al medicilor cau care lucrăm nu se făcea o încadrare atât de joasă. Eu sper ca în viitor să se facă o altă evaluare, după nişte criterii diferenţiate, să se ţină cont de intervenţiile complexe pe care le realizăm, cu rezultate foarte bune”, a spus dr. Ştefan Puşcaşu.

Finanţarea spitalelor depinde de nivelul de competenţă stabilit de Ministerul Sănătăţii, o clasificare inferioară însemnând automat şi mai puţini bani de la bugetul de stat.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Spitalul privat Bethesda a fost inclus de Ministerul Sănătăţii în ultimul nivel de competenţă.
 Vizualizări articol: 6009 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.69/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.7 din 16 voturi
Spitalul privat Bethesda a fost inclus de Ministerul Sănătăţii în ultimul nivel de competenţă4.7516

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Policlinica sau spital trimis de
( 4 iun 2011, 12:09:28
Bine ca a fost inclus macar in a 5-a, ca pe radio sant se auzea ca nu va fi inclus deloc. Probabil ca fratii s-au mobilizat si au influentat un pic decizia. Ca spital, sa suni la 112 in miez de noapte sa vina ambulanta sa transporte pacientul internat la tine la spitalul judetean, mi se pare un pic deplasat (se cunoaste caz concret, nu la nivel de zvon). In rest ... sanatosi sa fim ca sistemul ne omoara incet-incet. Degeaba ai echipamente performante daca medicii care pun diagnostice sunt imprumutati si lucreaza cu ora. Pentru a pune un diagnostic corect pe partea de imagistica trebuie ani, zeci de ani de experienta in paralel cu chirurgul. Degeaba il bagi la aparat si ii faci poza si ii pui un diagnostic indoielnic - cand face operatia intr-un centru universitar il mai pune o data pe aparate, deci banii dati la Suceava sunt bani aruncati. Ganditi un pic !
1.1  RE: Policlinica sau spital trimis de
( 4 iun 2011, 12:38:51
Un prieten de-al meu a facut un RMN la Bethesda, interpretat tot acolo si dupa 2 saptamani a trebuit sa mai fac inca unul in alta parte, bineinteles ca interpretarea fiind total diferita! Si am mai auzit cateva cazuri de genul asta si mai si. In ceea priveste interpretarile RMN de pe neurologie - neurochirurgie, cel putin, cred ca Bethesda e varza !
2.   Mafia trimis de
( 4 iun 2011, 12:38:15
Normal ca l-au bagat la categoria a4-a daca Puscasu nu face parte din partidul galben si nu cotizeaza la capi.
2.1  RE: Mafia trimis de
( 5 iun 2011, 10:58:03
E in categoria V - adica a 5-a. E in partea in care trebuie, stai cuminte.
3.   De ce Abitei nu se implica!? trimis de
( 4 iun 2011, 13:30:26
Unde-i patriotismul local? Abitei sa-si dea demisia si sa fie ales cineva competent!
4.   Incompetenta trimis de
( 4 iun 2011, 14:02:16
Oameni buni , nu stiu detalii despre spital, dar despre LABORATORUL DE ANALIZE pot sa va asigur ca nu este deloc in regula, Personal am facut niste analize la Bethesda mi-au dat rezultate FALS POZITIVE, la anumite analize destul de grave. Le-am repetat la un interval de 1 zi la Synevo, care le-au trimis la Bucuresti si in 4 zile mi-au venit rezultatele care aratau ca de fapt nu am nimic. Nu am postat acest comentariu pentru a discredita policlinica Bethesda, ci doar pentru a preveni situatii similare.
Poate stiti unde pot face o sesizare?
5.   Aici trimis de
( 4 iun 2011, 16:15:22
isi doresc proastele sa nascalaughing PROSTI normal
6.   Da trimis de
( 4 iun 2011, 22:08:10
"Spitalul privat Bethesda a fost inclus de Ministerul Sănătăţii în ultimul nivel de competenţă"
De doua ori am fost internata la acest spital si vreau sa spun ca de fiecare data am fost tratata cred ca de o mie de ori mai bine decat la spitalul judetean.
Asistentele veneau cred ca din jumatate in jumatate de ora sa vada cum ma simt,nu am dus lipsa de vreun calmant sau de orice era nevoie.Si doctorul a venit in vizita si anestezistul..Nu regret o clipa banii dati pentru ca au meritat pana la ultimul banut. Cei care nu ati fost nu inteleg de ce va dati cu parerea,doar asa din auzite de la x sau y.oh go on
6.1  RE: Da trimis de
( 4 iun 2011, 22:48:40
si cand ai sa fii batrana si n-ai sa ai nici un banut ce ai sa faci?
6.2  RE: Da trimis de
( 5 iun 2011, 10:49:06
Da, noaptea erai tu cu portarul. Daca aveai o problema, suna la 112 si venea ambulanta si te trimitea la spitalul judetean. Nu sunt medici de garda ... Acolo este hotel, scumpa mea, nu spital. Poti la fel de bine sa te cazezi la un hotel, iar daca ti se face rau rogi receptionera sa sune la 112 (daca tu o poti face ca ai hemoragie). Cat priveste dotarile si la ce folosesc ele (respectiv producerea de bani de la fraieri), citeste primul comentariu.
6.3  RE: Da trimis de
( 5 iun 2011, 13:50:50
IREAL faci niste afirmatii cretinoide.Daca ai ajuns sa compari Bethesda cu un hotel sau vreun doctor de acolo cu o receptionera..iti doresc sa fii tratat tu insuti de o receptionera cand o sa dea o boala peste tine.Se vede ca esti frustrat si ca nu-i inghiti pe cei la Bethesda.
6.4  RE: Da trimis de
( 6 iun 2011, 10:49:52
Esti in eroare ! Imi doresc din toata inima sa existe oferte de sanatate si in privat - e modelul care functioneaza in toate tarile civilizate. Dar ce te faci daca niste oameni de afaceri cumpara cateva aparate, preiau o cladire de birouri si scriu pe ea "spital" ? La nasteri preiau doar cazuri fara probleme (iar daca apar probleme neprevazute le trimit la spitalul jduetean - sunand la 112 - si aici stiu ce vorbesc), imagistica nu are cine interpreta (din motive evidente, am explicat si de ce). Unde-i atunci deranjul ? Lumea se prinde, dar destul de greu ... a dat banii de pomana pe un RMN pe care nu are cine-l interpreta corect aici si ajunge intr-un centru universitar si aia normal ii mai iau banii de inca un RMN. Stii cat costa o linie de garda pe ginecologie ? Stii de cati medici ai nevoie sau de cate asistente ? Nasteri "usoare" cum se fac la ei se pot face doar cu moaşă, în şură - nu ai nevoie nici macar de recepţioneră. Aparatura singura este zero barat - ea se "lipeste" de un spital care nu isi permite sa le cumpere dar care are medici competenti si unde se fac si interventiile chirurgicale. Altfel, poti sa-ti cumperi si tu un ecograf acasa (cu 20.000 EUR iei ceva dragut) si poti vedea copilul in burta sotiei fara absolut nici un fel de probleme !
6.5  RE: Da trimis de
( 6 iun 2011, 21:08:44
"Da, noaptea erai tu cu portarul". Cum poti sa afirmi asa ceva,sincer? Ma faci sa radlaughingAm zis ca veneau asistentele ,noaptea ,ziua,la fiecare 20 de minute aproximativ.Si tu mi spui mie de portar? Cum au grija acei oameni de tine,nici nu-ti poti imagina,dar na asa sunt unii ,nu au fost dar comenteaza si ei .Si nu e ca la spitalul judetean, pentru un calmant sa platesc asistenta,sa ii tot dau bani pentru unele lucruri si mai stiu eu ce.
7.   Privat.... trimis de
( 4 iun 2011, 23:10:48
Am fost si eu la acest spital...analize...ecografe... simteam foarte rău. După rezultatele lor , eu aveam viermi intestinali si ceva probleme cu intestinul. Recomandarile pentru mine au fost sa evit orezul, pâinea , paste ,precum si o reteta cu pastile pentru eliminarea viermilor. Atât. In realitate am o malformatie la inima , o rana pe col netratata la timp , intoleranta la toate produsele alimentare ce conțin E- uri . Poate ca aparatura e modernă dar doctorii....m-as bucura sa fiu unica cu un diagnostic greșit ! Nu mă mai gândesc si la banii care i- am dat...
7.1  RE: Privat.... trimis de
( 5 iun 2011, 10:55:42
Se confirma ce s-a spus mai sus. De pomana ai aparatura daca nu ai oameni cu experienta in spate care sa interpreteze ce scrie pe rezultat ... Iar oameni nu poti sa ai decat cu bani, multi bani. Experienta se castiga in ani multi ... deci la Suceava, never ! Mergeti intr-un centru universitar si faceti si analizele si tot ce trebuie. Va costa tot cat la astia, dar rezultatul final este incomparabil mai bun.
7.2  RE: Privat.... trimis de
( 6 iun 2011, 21:13:11
Poate vroiai sa spui ca ai fost la policlinica Bethesda pentru analize,nu la spitalul Bethesda.
Ireal ,draga,poate au fost cazuri in care s-a gresit,dar pana a-i numi incompetenti e cale lunga.Si stai linistit,ca oricum majoritatea prefera sa mearga la Bethesda decat la alte spitale,policlinici.Tu sincer cred ca ai o problema mare si cu spitalul si cu policlinica Bethesda.
8.   Ciudat trimis de
( 5 iun 2011, 13:23:37
Am fost cu sotia la 2 ecografii (prima inainte de nastere, cand am vazut-o pe cea mica la chip) si a doua destul de recent.
Practic ce ni s-a spus acolo asa a fost, tocmai de asta ma mira sa citesc comentariile de mai sus. Dar e bine ca mai aflu lucruri noi.
9.   Adevarat trimis de
( 6 iun 2011, 07:35:11
Cu analizele fals pozitive am avut si eu experienta. Rezultatele recomandau intreruperea sarcinii. Le-am repetat la Iasi si la Policlinica SV, ambele laboratoare confirmand absenta respectivei infectii. N-am mai calcat pragul acestei institutii de atunci si nu recomand nimanui laboratorul lor de analize.
10.   TOTUL ... A RAMAS CA LA INCEPUT ... trimis de
( 6 iun 2011, 08:32:31
O cunostinta de-a mea a vrut sa nasca acu vreo 4 ani ... la Bethesda dar nu au primit-o pt ca era o sarcina cu probleme...Am inteles apoi ca aici nu te poti interna la orice sectie ar fi ,daca considera ei, ca poti avea prpbleme serioase in timpul interventiilor medicale . Vor doar cazuri fara probleme .Credeam ca intre timp s-au mai dotat .Dar vad dupa comentarii ca nu au linie de garda ...si daca doamne fereste ti se face rau peste noapte ...ai toate sansele sa chemi ambulanta direct din acest spital pt a fi dus la cel de urgenta ...

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei