Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 3 iun 2011 - Anul XVI, nr. 129 (4727)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

O nouă criză

Poliţiştii suceveni, descumpăniţi în faţa noilor reduceri salariale

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Ultimul anunţ şoc al şefilor Ministerului Administraţiei şi Internelor privind reducerea cu 550 de lei/lunar a alocaţiei de hrană i-a bulversat şi pe poliţiştii suceveni. Chiar dacă şefii Inspectoratului de Poliţie al Judeţului (IPJ) Suceava au încercat să minimalizeze efectul acestei măsuri, sindicaliştii nu se lasă duşi cu zăhărelul.

De altfel, este pentru prima dată când şefii IPJ Suceava trimit un comunicat prin care încearcă să tempereze efectul reducerilor salariale, aducând în discuţie o serie de chestiuni minore. 

„Pentru a veni în întâmpinarea celor aflaţi în situaţii sociale sau financiare deosebite şi pentru a evita apariţia unor evenimente cu impact negativ, astăzi (n.a. – ieri), în cadrul şedinţei Consiliului de Conducere al IPJ Suceava s-a analizat şi aprobat propunerea ca, din fondurile existente în cadrul celor două asociații umanitare „Poliţia Suceveană” şi „Întrajutorarea” (fonduri colectate din contribuţia benevolă a membrilor, de asemenea din rândul cadrelor unităţii), să se acorde un împrumut fără taxe sau dobândă acelor poliţişti identificaţi ca având probleme sociale (un singur venit în familie, restanţe la ratele bancare etc.) sau familiale (copii cu afecţiuni medicale grave aflaţi sub tratament). Varianta propusă se doreşte a fi o soluţie la nivelul unităţii de a-i sprijini colegial pe cei aflaţi în dificultate, pentru a depăşi mai uşor o perioadă dificilă din punct de vedere financiar”, se arată în comunicatul remis de Biroul de Presă al IPJ Suceava şi supervizat de comisarul-şef Ioan Nicuşor Todiruţ.

 

Liderul sindical al poliţiştilor suceveni: „Noi ce să facem, să nu mai răspundem solicitărilor de la 112?”

Sindicaliştii din Poliţia Suceava nu şi-au ascuns dezamăgirea vizavi de noile măsuri de ordin financiar luate împotriva oamenilor puşi să apere legea. Vasile Anton, liderul sindical care reprezintă peste 1.000 de poliţişti suceveni, a declarat că este normal ca cele două asociaţii să fie alături de poliţişti, deşi aceasta nu este o soluţie de rezolvare a crizei.

„E o atenuare simbolică a crizei profunde prin care trecem. E un război psihologic asupra poliţiştilor pentru a-i determina să clacheze şi să se înscrie pe viitoarele liste de disponibilizări. Cum credeţi că se poate lucra în Poliţie cu salarii de sub 1.000 de lei? Ce ar trebui să facem noi, poliţiştii, să ne împrumutăm la cămătari pentru a trăi decent? Mă voi consulta cu membrii de sindicat pentru a vedea ce vom face. Ce ar trebui să facem, miting sau să nu mai răspundem solicitărilor de la 112?”, s-a întrebat retoric liderul de sindicat al poliţiştilor suceveni.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Poliţiştii suceveni, descumpăniţi în faţa noilor reduceri salariale.
 Vizualizări articol: 2169 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.5 din 8 voturi
Poliţiştii suceveni, descumpăniţi în faţa noilor reduceri salariale4.558

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Alocatie de hrana... trimis de
( 3 iun 2011, 11:27:54
Sarmanii politisti o sa slabeasca daca le ia alocatia de hrana. Unii muncesc o luna intreaga cate 8 ore pe zi si iau salariu o alocatie de hrana a unui militian . Trebuie sa vina si vremea cand militienii vor intra in randul tuturor celor care muncesc ,nu stau numai ascunsi dupa colt ca sa ia spaga sa-ti lase permisul . Statul le da salarii mari, alocatie de hrana ,bani de chirie, medicamente gratuite, policlinici si spitale speciale pentru ei si pensii nesimtite la varste de 45 de ani . Au militienii 2 perechi de oua ? Copiii lor mananca mai mult decat copiii mei ? Basescu a gresit in multe privinte dar cand a intrat si la avantajele acestei clici a facut bine . Sa ma contrazica cineva daca nu am dreptate !
1.1  RE: Alocatie de hrana... trimis de
( 3 iun 2011, 12:00:37
"De ce un parlamentar are salariul de peste 2000 euro? " E o intrebare retorica..! Ar fi greu sa explic din nou ca pt un pom uscat nu tai toata livada!
Eu propun guvernului si mult-prea-sensibilului Basescu sa desfiinteze aceasta institutie de tot, asa ar recupera intreg deficitul bugetar pentru anul asta! Eu zic ca nu e nevoie de politie, traim intr-o armonie deplina iar criminalitatea e inexistenta! @LAMAZIMTATA te invit sa traiesti in locul unui militian din clica asta cu salariul de 1200 lei, fara ca legea sa te ajute si sa te apere, fara dotare, cu combustibil din banii tai, fara medicamente gratuite(esti gresit informat) , fara un bilete de trimitere la analize gratuit( de clinici numai zic, iar esti informat gresit), cu copii tai sa-ti fie frica sa-i scoti la plimbare ca nu cumva vre-un dement sa le faca ceva rau, mergi la tot felul de misiuni fara o asigurare de viata si cu echipament de protectie cumparat din banii trai, cu interdictia de a profesa si altceva ca nu te lasa legea , cu telefonul mereu deschis si cu semnal ca oricand poti fi chemat la munca, informand de fiecare data seful cand parasesti localitatea( daca iti aproba el) si atunci vorbim!
Nu contest ca unii au facut averi si sunt cum zici tu , insa unii nu au nici macar o garsoniera amarata a lor ( si o sa zici ca sunt prosti ). Sa stii eu te contrazic, stiu ce traiesc si cum iar martor imi e Dumnezeu! Sanatate multa si sa auzim numai de bine!
@RADU_RADU daca ai dat spaga sau stii ca iau spaga de ce nu anunti DGA-ul, DNA-ul, parchetul?! Dac ti se pare ca unii au case prea mari si masini prea mari de ce nu ii denunti? Iti doresc casa mea si contujrile mele sa lei toata viata si sa traiesti si tu asa. La a jigni ne pricepem toti , e la moda sa injuri politia, jandarmeria, pompieri dar cand problemele ne depasesc oare pe cine chemam! Sa fii sanatos si sa-ti bei linistit sticlele cu placere si in pace!
2.   Da bun trimis de
( 3 iun 2011, 11:40:14
sa le dau la m..e politistilor dece fac figuri?au o gramada de bani doar din spaga,sai ia la puricat pe ei sa vezi ce dita mai casoaiele au masini bani in conturi,etc astea nu sunt facute pe bani din salar atunci de unde oare au indivizii astia atitea?sincer nu merita salarul pt ca una stau de geaba si au burtile pline iar a doua dak le duci o sticla cu ceva trec cu vederea multe
.si tot ei sunt figuranti traiti ca noi ma jegurilor
2.1  RE: Da bun trimis de
( 3 iun 2011, 12:17:44
sa-i dai lu' mata ce-ai vrut sa le dai politistilor mai frustratule ce esti!daca unul ti-a luat spaga asta nu inseamna ca toti sunt la fel .iar daca ai ajuns sa dai spaga sau sa iei amenda asta inseamna ca erai vinovat .
2.2  RE: Da bun trimis de
( 3 iun 2011, 12:25:37
Ai dreptate, nu sunt toti la fel, 99.99% sunt SPAGARI ORDINARI.
Ideea e insa alat. Ceea ce m-a facut sa raspund la acest comentariu e ura si neincrederea populatiie in politistii suceveni si poate nu numai. Aici ar trebuii sa fie marele semn de intrebare.
Iar faptul ca le-a luat alocatia dde harna cred ca e chiar OK. Poate asa nu o sa mai stea la pizaria PASHA sa manance shaworma gratis ca sa nu dea amenzi masinilor de livrari ale alora care sunt parcate aiurea acolo, blocand strada. Se fac, prostituindu-se pentru o felie de pizza, ca nu vad semnul de OPRIRE INTERZISA.
3.   Dar cu pompierii ce aveti? trimis de
( 3 iun 2011, 12:18:45
In aceeasi categorie intra si pompierii... Ma refer la furatul din salariu.
4.   Hhh trimis de
( 3 iun 2011, 12:22:08
Ptr.ala care se descheia la pantaloni pe aici!pai daca esti tare nu da sticle si bani punete in gura cu ei sa va te tine ca pe tastatura esti tare!hai noroc mouse
5.   Alocaţie de hrană sau bani neimpozitaţi? trimis de
( 3 iun 2011, 12:36:10
dacă statul are lege prin care se prevede alocaţie de hrană, păi hrană să fie pt. angajatul statului, nu pentru toată familia. să le dea conserve, laptele şi cornul, etc. s-o mănânce la servici. dacă le dă bani e o golănie, adică o discriminare a celorlalte categorii de bugetari!
6.   Oare... trimis de
( 3 iun 2011, 12:41:41
Aproape imi dau lacrimile !! Ministerul de Interne nu are policlinici si spitale speciale ? Sa nu-mi spui ca politistii stau internati la spitalele normale si nu la spitalul militar cutare ca chiar ne ai de fraieri pe toti . Retete compensate si gratuite nu luati de la policlinica MI ci de la medicul de familie ? Nu am vazut nici un politist cu medic de familie dar poate tu esti un caz aparte .Dementul de care spui poate face rau si copilului meu la fel de bine .
Nu primesc politistii bani lunar pentru chirie ,daca stau in alta localitate ? Nu primesc alocatie de hrana ? Da ai dreptate ca dotarea este cum este dar aceste diferente frapante in ceea ce priveste avantajele avute de politisti in raport cu ceilalti lucratori trebuie sa dispara. Sunt mostenite de pe vremea impuscatului cand militia era organ de represiune. Iar sefii vostri mari din ziua de azi sunt fosti comunisti in frunte cu Basescu si ei renunta foarte greu la anumite avantaje. De ce nu ar lua alocatie de hrana si profesorii si medicii si toata lumea in general ? Cu ce sunteti voi mai presus ? Sa dea la anumiti politisti care lucreaza pe teren si au misiuni periculoase sporuri ca este normal. Intradevar acum salariile au scazut in MI si majoritatea aveau credite mari la banci si s-au trezit peste noapte cu venituri mai mici . Trebuie insa gandit un sitem de salarizare echitabil si in raport cu ceilalti salariati si oameni in general.
Si cu ce esti tu mai mult in pericol fata de un medic de exemplu care poate contacta orice boala grava de la un bolnav pe care il consulta sau opereaza ???!! Medicul nu are dreptul la spor de periculozitate ? Cata scoala face un medic pana profeseaza si cata scoala face un politist ? Si ce salarii au la debut ??
6.1  RE: Oare... trimis de
( 3 iun 2011, 12:57:43
Bine spus,LAMAZIMTATA!Aceasta este si opinia mea.
6.2  RE: Oare... trimis de
( 3 iun 2011, 15:16:08
Hai sa intram indetalii daca tot vorbesti doar din auzite. *Cand vorbesti de spitale militare sa nu crezi ca acolo se trateaza oricare lucrator al MAI sau ca acea clinica are vre-o dotare speciala , sunt clinici normale pe cate o regiune in parte.Nu iau de fraier pe nimeni ci doar vreau ca opinia publica sa fie informata corecta si sa traga concluzia fiecare dupa cum crede, cum dealtfel faci si tu.
* Legat de retete compensate se face in felul urmator, medicul de la cabinetul medical al unitati, te duci si o cumperi din banii tai iar dupa aia faci un raport pt ce ai avut nevoie de reteta+ o copie dupa reteta le depui la Serviciul Financiar si daca ti se aproba, cand vor fi fonduri iti vor deconta un procent din contravaloarea retetei.
* Copii tai sunt in pericol pe strada ca si ai mei , insa prin prisma meseriei se mai intampla ca unii pe care ii amendezi, ii legi, ii inchizi sa fie atat de patimasi si sa-i faca rau copilului, sotiei, sa-ti taie cauciucurile, sa-ti zgarie masina, etc . Eu nu cred ca copii nostri si noi vom fi mai in siguranta pe strazi cu mai putini politisti, care sunt tot mai dezinteresati de siguranta noastra si mai interesati de nevoile familiei lui.* Banii pe chirie pe care ii primesti in momentul in care locuiesti in localitatea in care iti faci serviciul nu acopera chiria pt o garsoniera si mai nou ii primesc cei care ii iau cand vor cei de la minister sa-i dea, adica la sfarsitul lunii, luna urmatoare.reprezinta 50% din salariul de baza , cu contract la finante si viza de resedinta. *Nu ma consider mai presus decat profesori, doctori sau alte categorii sociale , fiecare meritra sa fie platit pentru munca sa in m od corect. * Acele avantaje de care zici eu unul nu prea le simt , cu toate ca ar trebui sa fie in compensatie cu restrictiile pe care le au cei care lucreaza in politie ( cum am mai zis nu ai voie sa profesezi altceva pe cabd jandarmi au voie, pompieri au voie, doctori au voie, profesorii au voie, etc).
* Sa fiti sanatosi !
6.3  RE: Oare... trimis de
( 3 iun 2011, 15:28:32
Ai dreptate , normal ar fi ca toti sa fim platiti in mod echitabil, in functie de meseria pe care o facem . Ce e mai grav ca nu are cine face aceasta organizare , manageamentul de la nivel central si pina la periferie este unul foarte slab si ineficient iar politizarea a ajuns pina la numire unei femei de serviciu pe critrerii politice. Ce e mai rau ca unii exact asta au vrut , ca ei sa fure si pe noi, clasele sociale, sa ne scindeze, sa ne puna cap in cap unii cu altii , noi sa ne certam si sa ne batem si ei sa "guverneze" si sa fure in voie....Un calcul scurt facut la un nr de 140.000 lucratori MAI daca se retine 550 lei se face o economie de aprox. 18 milioane euro, unde se duc acesti bani, cine ia dobanda pe ei, unde sunt banii de la FMI ( sa nu imi zici ca in investitii ca nu se vede nimik) Eu vb de politie ca sunt in cunostinta de cauza , cred ca la fel e si in alte branse! Sa ne dea Dumnezeu putere sa luam cele mai bune decizii, eu unul cred ca o sa plec ca multi alti romani la munca oriunde sunt primit , dar in afara tarii! Fiecare injurati si spuneti-va parerea ca de aia e democratie, dar una e o parere si alta e sa iti exprimi frustrarile. Cum am mai zis sa jignesti e usor .....Sa fim sanatosi!
6.4  RE: Oare... trimis de
( 3 iun 2011, 23:12:50
" numirea unei femei de serviciu"...
7.   Comentariu trimis de
( 3 iun 2011, 13:04:40
Salarii mari si averi colosale pe care nu le pot justifica au doar ofiterasii din politia romana, poate si UNII subofiteri care au fost mai lingai si au deschis cu capul usile "stapanilor",dar marea majoritate a politistilor (subofiterilor) sunt vai de capul lor.

P.S. PESTELE DE LA CAP SE IMPUTE....DAR SA NU UITAM CA DE LA COADA SE CURATA.
8.   Comentariu trimis de
( 3 iun 2011, 13:12:03
ok la munca cu politistii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!d cred c-au uitat ce inseamna asta...aproape toti sunt aroganti,needucati cu diploma de x si o la CASA DE CULTURA SUCEAVA.oamenii capabili din politie fara pile la seful ,ii incurca pe ceilalti.....la munca sunt locuri in spania ,in italia sa vada si ei cum e, sa le duca familia dorul, nu sa duca doar dorul numararii banilor cand ies din tura ..asa bugetari mai zic si eu...dintr-un salar mic au reusit sa- si faca atat de multe lucruri or fi avand toti studii postuniversitare de matematica ,altfel nu se explica cum stiu sa imparta banii incat sa le poata face pe toate
8.1  RE: Comentariu trimis de
( 3 iun 2011, 13:24:48
Foarte multi politisti ar fi dispusi sa isi caute al doilea job dar conform legilor actuale NU AU VOIE si atunci depind doar de banii pe care ii primesc de la statul roman.De ce nu vor autoritatile ca politistii sa poata sa se suspende din activitate pe o perioada de 2-3 ani ? raspunsul e unul destul de clar :nu vor pentru ca astfel toti cei care intradevar fac munca de strada ar pleca si ar fi nevoiti ca munca lor sa o desfasoare cei orientati, care stau pe la birouri si muta o hartie de ici colo.De ce nu incurajeaza statul munca de strada pentru ca astfel sa fie bine platiti cei care executa serviciul in strada ? Putorile prefera sa sta cu mai putini bani numai sa stea la loc cald in birouri.
9.   Vai de romani... trimis de
( 3 iun 2011, 13:18:45
care e acel militian fara bani?care traieste din salariul?de ce pozati in victime,voi care sunteti cu totii infractori,chiar daca esti mai tanar si nou angajat in sistem ,intreaba-ti parintii cati euro a dat ,cata carne a carat?eu dupa 43ani vechime am ceva peste "hrana"politistului.si nu inainte de a va spune,mi-e rusine sa vad pe strada politisti care ii cunosc din bancile scolii si care cu siguranta nu stiu nici tabla inmultirii.va tine cineva fortat in acest sistem?
10.   Vai de neuronul vostru... trimis de
( 3 iun 2011, 13:31:43
Sunteti o gloata de imbecili pe care va duce boc (nu base ca ala e de alt nivel) de nas,doar stiti sa va bucurati de raul altuia,stati incolonati cu galeata portocalie intr-o mana si cu stampila de vot in alta,iar cand nu e vot va plangeti ,ca vai cat de dezavantajati sunteti si va unica bucurie e , daca ii ia sectoristului o suta sau pompierului sau profesorului ,ca asa o sa aveti voi "truditorii",mie jena de voi plosnitelor,ce mai conteaza principii,stat ,sistem de educatie,sanatate,militar,sa se taie ,sa aiba d-na Udrea de "investitii".
11.   Hmm..... trimis de
( 3 iun 2011, 13:33:54
Daca nu sunt multumiti domnii politisti de salariile primite, sa-si dea demisia si sa mearga sa lucreze in mediul privat, unde pentru 1200 lei/luna o sa le sara impertinenta,aroganta si figurile. Atunci poate vor vedea ce inseamna cu adevarat sa muncesti.
Domnilor politisti un mesaj pentru voi. Dati-va demisia fratilor de nu va convine. Sunt altii care vor sa munceasca si pentru 1200 lei/luna, nu va tine nimeni legati in sistem.
@LAMAZIMTATA-tot respectul din partea mea
12.   Sabie cu 2 taisuri trimis de
( 3 iun 2011, 13:36:51
Toti aveti dreptate,si cei care tine-ti cu politita si cei care ii acuzati.
Daca intrebi orice om de pe strada de ce ia politia mita iti spune din prima ,pentru ca au salarii prea mici si trebuie sa compenseze asta cumva,acum daca guvernul mai taie inca odata din salariu,cum draqu sa nu fie mai perversi oamenii legii,sa te arda si mai tare.de ce in tarile dezvoltate nu e asa mare coruptia? pentru ca nu se uita la 100 de lei ai tai cand el are 3000 de euro salariu,nu se risca si aplica legea.chiar daca in aceste cazuri exista mita dar doar in volum mult mai mare(chestii mai importante gen dosare penale).Cunosc persoane si in politie si la pompieri,si pot sa-ti spun ca un pompier de rand,se lupta sa isi intretina familia cu toate reducerile pe care le are,daca are vechime mai ia un 1 000,daca e mai nou nici nu mai vorbim cat ia. si cat de solicitati au fost anul trecut spre exemplu cu inundatiile,ca i-au chemat si pe cei din concediu si au facut non stop servici.

ASA CA unde nu-i,trebuie sa pui.si daca statul ia,desigur ca trebuie sa scoata din alta parte. sa fii tu in locul lor,cu 2-3 copii in scoala cu credite cum poti sa intretii familia,nu faci acelasi lucru??? asa ca nu mai fiti toti perversi si rasculati ca toti suntem o apa si un pamant.
Sa traiti bine !
13.   Hmm... trimis de
( 3 iun 2011, 14:08:37
hai sa-mi spun si eu parerea....chiar daca politistii ar avea peste 2000 de lei salariu,spor de hrana si etc..tot ar lua spaga! si cei de la circulatie,si cei care ancheteaza dosare,toti care ar putea lua...asa au fost invatati de mult,asa e traditia la noi si asa va fi mereu!!
Si apoi sa ne gandim altfel... si alte persoane care castiga 1200 in mediul privat si au studii universitare pe bune(nu la Spiru Haret) trebuie sa isi intretina familiile si sa isi plateasca ratele! Ei cum fac?cum reusesc? ca in strada repede nu pot iesi ca altii! sa isi dea demisia ca ma duc eu in locul lu´ X sa frec menta intr-o masina cu radar,intr-un birou sa iau plictisit cate o declaratie,etc...o sa ma descurc eu cu 1200 de lei mai ales ca aproape toti gasesc saptamanal cate un uger plin de unde pot mulge lejer cate 100 de euro,pardon 100 ml lapte! Sa vina X in locul meu cu aceeasi bani sa vedem atunci!!! si daca e nevoie continui....
14.   O meritati...politisti inculti trimis de
( 3 iun 2011, 14:43:27
O intamplare nefericita m-a adus intr-o sectie de politie din judet. Atunci am realizat ca bancurile cu politisti sunt prea putine si prea blande. La vremea respectiva 2 politisti mi-au luat o declaratie, iar unul din ei a ajuns in prezent seful politiei din orasul X. Am ramas masca de cat de prosti pot fi. In functie de ce le povesteam eu, ei imi semi-dictau ce sa scriu. Pai nu va zic ce fraze lipsite de sens, de parca era un om simplu din piata cu 2 clase care se chinuia sa scrie. Trebuia sa reformulez eu toata fraza, ca mai apoi sa starnesc reactia lor "dada..asa e bine..dada..scrie asa". Tot respectul pentru cei care termina Academia, pot zice ca echivaleaza cu o facultate. Insa pt cei scoliti la Campina sau Cluj, dupa niste "studii" de 2 ani, abia acu au salariul pe care-l merita, insa am dubii daca nu e si asta prea mare. La cata scoala au facut si in ce conditii muncesc nu merita mai mult. Spunea bine cineva mai sus de medici. Corect..cata scoala face un medic si cata scoala face un politist? Intr-o societate echilibrata, avem nevoie de un nivel de salarizare echiibrat. Faza cu salarii mari si spaga redusa e un mit. Si daca ar avea 1000 de euro salariu, tot nu s-ar abtine de la spaga. O mare parte din sistemu bugetar a fost voluntar..sau involuntar indoctrinata cu ideea asta..de atentii, de spaga, de favoruri si de nepotisme.Ba mai mult, sunt ferm convins ca daca vor avea salarii de 1000 de euro, vor fi si mai aroganti si mai flegmatici... Si terminati cu porcaria aia generala pe care o au toti bugetarii. "Avem rate la banci...ce ne facem???" Pai cine v-a obligat sa va luati toti Audi..BMW...de peste 10.000 de euro...sa va legati cu rate pe 10-15 ani?? Si cei din domeniul privat au rate, pe care fac tot posibilul sa le plateasca. Si in banci sunt salarii 1000 de ron, si in marile centre comerciale sunt salarii si mai mici de 1000 de ron, oamenii se descurca cum pot. Descurcati-va si voi...nu sunteti cu nimic mai presus!!!
15.   Daaaaa.....cam asta vreau sa vad eu la romani trimis de
( 3 iun 2011, 15:40:13
dezbina si cucereste...SA TRAITI!!!
16.   Papagali si atat trimis de
( 3 iun 2011, 17:21:22
O clica de frustrati, personaje care au avut de-a face cu legea carora nu le-a cerut nimeni pararea despre politisti si viata lor. Nu v-a oprit nimeni sa va faceti politisti si sa aveti 2 000 lei salariu pe luna, in schimb da-ti din gura ca este usor.AU acasa mame, tati,frati si surori carora sa le dea m-----e si tot ceea ce vor ei.Ai dat spaga mergi si denunta fa ceva , nu da din gura si inprosca cu noroi o categorie profesionala despre care nu aveti minim de cunostinte.Acesti oameni nu au cerut sa fie compatimiti iar articolul din presa nu a fost scris de un politist a fost scris de un scrib al ziarului. IN concluzie cereti reporterului sa retraga articolul din ziar pentru ca se face apolologia unei categorii profesionale care nu merita acest lucru.Este elegant si civilizat sa ne exprimam o opinie,dand dovada ca ci sunteti mai educati si aveti scoli facute in alte locuri si nu la casa de cultura.

16.1  RE: Papagali si atat trimis de
( 3 iun 2011, 18:09:59
Bai Creanga..tu pari un politist de sari asa. Tu si colegii tai de sectie v-ati chinuit mult sa scrieti comentariul? Ce tampenii debitezi tu acolo..ca au mame..tati...frati..surori..laughing fiecare are asa ceva..ce legatura are? Mama..tata..sora..fratele..sa se duca la munca. Tu ce vrei? Salariu de 1000 de euro sa-ti poti intretine tot neamu??
E bine ca se face "apolologia" acestei categorii profesionale, tocmai pentru ca merita.
Ideea e ca abia acu castigati corect..in raport cu munca prestata si serviciile oferite. Nu a inventat nimeni povesti cu politisti spagari, aroganti si inculti. Toate aceste calitati predomina in Politia Romana, asa ca luati de la Basesculaughing)
17.   O zi buna! trimis de
( 3 iun 2011, 17:31:55
Adevarul e ca lupta se duce intre sefi, sindicate si cei multi care nu au glas, dar pot da tacit cu subsemnatul. Totul e patronat de mine care am terminat bacu la 30 de ani. Dar e mai usor ca si carmaciul sa ia carma acum vara si fara sloiuri gen guvertores, imperatores si sa vad cine mai sta in bucale la 60 grade asfaltu`. Vorba aia, cum iti asterni, asa dormi. Dormiti in somnul cel de..... Nu scap de cacafonia naibii, trebuia sa bag carmaciul si dau de belea.
18.   Ganditi-va trimis de
( 3 iun 2011, 18:41:53
Aveti dreptate cu comportamentul politistilor si salarile lor. Ganditi-va si la alte aspecte totusi. Cand izbucneste un incendiu vine politistul, cand doctorul nu a luat destula spaga si pacientul este nervos vine politistul, cand profesorul are scandal cu elevii cheama politia si alti bugetari cand au probleme cheama politia.Oare si politistii nu sunt si ei oameni, nu au familii. Toti cei care solicita politia se asteapta ca acestia sa fie super eroi sa calmeze cateodat trei betivi fara sa-i agreseze, sa ia elevul de urechi pt. ca a raspuns profesorului si sa amendeze cetatenii care produc scandal intr-un spital, la solictarea cadrelor medicale. Si peste toate in mintea unora care au postat trebuie sa-si riste viata, ca unele persoane care scriu la calculator sa-i batjocoreasca.
Domnule LAMAZIMTATA cunosti cat lucreaza un politist la un post de politie.Cunosti ca acesta este nevoit sa intervina cateodata singur la diferite scandalurile in special in care sunt implicati si tiganii? Ai sa spui ca asta le este meseria si daca nu le convine salariul sa-si dea demisia. Gandeste-te, daca ai cu ce ca un politist nu se formeaza in peste noapte.Vorbesc de politistii buni.
Si pentru 1200 lei eu nu cred ca tu ti-ai risca viata. Sau ai fi de acord sa lucrezi sambata, duminica, sarbatorile legale cand o parte din populatie consuma bauturi alcoolice si trebuie sa restabilesti ordinea. Ca daca nu reusesti cetatenii sau presa spun ca nu esti capabil si catrebuie sa intrii mai ceva ca pompierii in foc deoarece esti platit din banii contribuabililor, care cred ca esti unul dintre ei care nu si-au achitat taxele fata de stat.
Asa ca nu baga toti politistii intr-o oala daca nu ai ceva impotriva lor sau daca cumva nu ai fost amendat sau ai vreun dosar penal.Valabil si pentru cei care iti impartasesc ideile.
Si daca esti asa destept intra in politie ca si asa ai spus ca sunt multi prosti, analfabeti si alte "calitati" poate devii unul din ei si ne mai scrii
19.   Bravo trimis de
( 3 iun 2011, 18:51:39
O decizie foarte buna, stau degeaba si freaca manganu si primesc bani, sa le fie de ajuns si cat au acum daca nu afara cu ei si angajeze altii mai tineri care nu au de unde primii nici acesti bani. Si asa nu fac nimic, erau prea multi, sa rada si comunitarii aia cu totu ca ei stau degeaba nu ajuta la nimic.
20.   Sper ca asta e saptamana cutare! trimis de
( 3 iun 2011, 19:11:48
Nu improscati cu noroi in cei ce transpira, nu vin cei mentionati de mine sa va scoata din foc sau inundatii si nici sa va fereasca de barbari. Fiti logici si respectati uniforma ca n-o sa mai credeti nici in Sub patrafir, de Cosbuc. Ar fi bine sa cititi, ca cel ce va scoate nu e seful ci palmasu`.
21.   Mofturi,mofturi trimis de
( 3 iun 2011, 19:59:00
domnilor,,respect pt politisti ,,,si greata pt militieni,din cate s-au vb aici multa lume incurca politistul cu militianul.
politistul e ala care are scoala are clasa are fler are demnitate are minte are respect,,si chiar toate astea se si vad.
pe cand militianul e jegosul care vine si cere si sta numai pe combinatii.
incepand de la toata clica de pe la iups,,cch,,cpl,,rulmentul,soar de la maxi taxi etc,etc care au ajuns toti mari militieni gen politia economica,,etc,,care saracul cu liceu de pe timpul lu ceasca ,si cu vaca si porcu carat la scoala ,,si vremurile de frica ale presedintilor de dupa revolutie i-au adus in functiile pe care sunt.
cei drept multi dintre ei au facut pe parcurs bani si au facut toti cate o facultate la distanta,,nahhh studiile maresc salariul.
30% di militieni sunt vechii frezori,strungari si lacatusi mecanici de prin respectivele fabrici distruse.
se cauta muncitori la greu pe santierele sucevei..fratilor care se plange ori nu-l duce mintea ori plange dupa scaun si functie.
si un mic banculet.
vine o circulara de la minister si spune ca trebuie facute restructurari.
sefu le comunica si spune ca a doua zi sa vina la raport si sa spuna de buna voie care pleaca acasa.
a doua zi toti aveau probleme.
copii la scoala,mama bolnava,,credit la banca,,neveste de intretinut la saloane ,banzina la masini,,etc,,etc.
seful le spune urmatoarele.
dam cate o intrebare de cultura generala,ok
cat fac 3x3.
vasilica spune 9
ionica spune 7
mihai spune 8
costel spune 6.
si ce sa vedeti,,,tocmai vasilica care a raspuns corect trebuie sa plece acasa.
revoltat de aceasta decizie vasilica intreaba seful ??
pai cum sefule eu acare am raspuns corect am scoala imi fuge mintea tocmai eu ?????????
TOCMAI DE AIA,,,PT CA TU ESTI DESTEPT SI TE DESCURCI IN VIATA REALA
RESTUL PROSTILOR CE SA FACA IN AFARA MILITIEI.
22.   Divide et impera trimis de
( 3 iun 2011, 20:36:09
...Divide et impera
"Dezbină si stapâneste" -> . Ia gînditi-vă , d-voastra ,daca nu traim astfel de timpuri ...politistul e prost, un corupt , medicul nu merita salariu mare ,muncitorii vai de mama lor, pompierii ...si pt ei.. vai de mama lor ), desi trec "prin foc ,apa si alte calamitati incercand sa-ti salveze viata : profesorii , informaticienii ,( in general toti intelectuali sunt blamati )la fel ...multe alte categorii...Daca as fi profesor de istorie as vorbi despre marile cuceriri si manipulari indirecte de mase ( tari, popoare )unele contre altora tocmai pt a fi dominate si mai usor de cucerit ...Nu neg faptul ca in orice categorie sociala exista si uscaturi ...alea sunt insa rebuturi nu exemplul la care faci o referire ...si il iei a model .
23.   Vai de limba noastra trimis de
( 3 iun 2011, 23:08:41
Domnilor politisti care comentati, la cat sunteti de analfabeti, mai bine va taie gatul decat lefurile! (cititi cu atentie comentariul de la 6.2)
24.   Comentariu trimis de
( 4 iun 2011, 00:01:58
Capul sus baieti!"Guvernele sunt trecatoare,societatile se schimba,POLITIA ramane".
25.   Hei OPINIASV..DACA TOT VORBESTI DIN AUZITE trimis de
( 4 iun 2011, 00:24:48
Sa traiesti domnu' politai...iarasi cu comentarii irizorii...normal ca familia i-ti e in pericol...Cu citva timp in urma in concediu in romania ,m-a oprit un militian '''Ce faci uai faci economie la curent''..Greseala mea.. aveam doar pozitiile aprinse nu si farurile,nici macar nu-mi dadusem seama.Eu am oprit regulamentar si normal ca mi-am cerut scuze si i-am explicat...''I-ti iau cartea de circulatie de la masini uai sai so vezi inapoi in Italia''...eu am trecut peste ..or trece si alea 3 saptamini in romania...dar daca as locui in romania CREDE-MA , un politai de genul asta ar fi in mare pericol..si apropo un politai de la circulatie in Italia cistiga echivalentul unui muncitor necalificat..dar nu-si permite sa vorbeasca in felul asta ,da'nu ca-l obliga cineva,nu-si permite din respect pt meseria pe care o presteaza..
Si acu' te sperii ca taie din salariu...e normal...faceti parte din sectorul bugetar,adica pe intelesul tau..tu consumi nu produci...ala care produce te tine in spate.Cind saracu' care produce nu mai poate ,in afara taxelor care le plateste,ori ca il torni la un colt si ii ceri spaga ori merge la bazar si il fura hotii pe care ciudat tu nu reusesti sai prinzi prefera sa stea acasa.Cu alte cuvinte el nu mai plateste taxe si mai putini bani pt bugetari.e un cerc vicios
asa ca ..eu nu va urez ca JUSTME9 ca cineva sa va taie gitul cu toate ca ma bate gindul ,da' e prea tirziu ..vi la-ti taiat deja singuri...si nici macar nu v-ati dat seama..
25.1  RE: Hei OPINIASV..DACA TOT VORBESTI DIN AUZITE trimis de
( 4 iun 2011, 00:52:44
"familia iti e in pericol" nu "familia i-ti e in pericol"
"Iti iau cartea" nu "I-ti iau cartea"
"s-o vezi inapoi in Italia" nu "so vezi inapoi in Italia"
"vi l-ati taiat deja singuri" nu "vi l-ati taiat deja singuri".

In rest comentariul destul de pertinent. Cel putin comparat cu majoritatea aberatiilor de mai sus, e chiar prea pertinent.

Din pacate segmentul (sau ce a mai ramas din el) privat e cam distrus in Romania. S-a avut grija de asta. Asa ca ... daca nu sunt bani, de unde sa oferi?
26.   SA TRAITI BINE trimis de
( 4 iun 2011, 08:08:37
HA HA HA CUM AR SPUNE CHIORU SA TRAITI BINE.
SA-SI BAGE IN C..R CEI DIN pdl TOTI BANII PE CARE I-AU LUAT DE LA PESIONARI, BUGETARI SI IN SPECIAL BANII DIN ALOCATIILE DE CRESTERE A COPILULUI
MULTA M..E LA TOTI SIMPATIZANTII SI SUSTINATORII pdl
ROMANI TREZITI-VA.
HAIDETI LA URMATOARELE ALEGERI SA-I SANCTIONAM.
SIMPLU SA NU-I MAI VOTAM.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei