E.ON Moldova Distribuţie atrage atenţia consumatorilor de energie să se protejeze de falşi angajaţi E.ON, care, sub pretextul că verifică contoarele de energie electrică, intră în locuinţele sucevenilor şi, într-un moment de neatenţie a proprietarului, sustrag bani sau bunuri. În ultima perioadă, după cum ne-a spus purtătorul de cuvânt al E.ON România, Sorin Munteanu, s-au constatat mai multe cazuri de falşi angajaţi E.ON.
Pentru evitarea unor asemenea situaţii, E.ON Moldova Distribuţie face câteva precizări menite să-i protejeze pe consumatorii de energie de persoane care pretind că sunt angajaţi ai E.ON. „În primul rând, operaţiunile de înlocuire, verificare şi citire a contoarelor de energie electrică sunt realizate de către personalul E.ON Moldova Distribuţie sau personalul prestatorilor de servicii mandataţi de compania noastră pentru aceste activităţi.Angajaţii E.ON Moldova Distribuţie pot fi identificaţi prin echipamentul inscripţionat E.ON şi prin legitimaţia de serviciu. Personalul prestatorilor de servicii poate fi identificat prin legitimaţia de serviciu şi prin împuternicirea din partea companiei noastre pentru a efectua operaţiunile de înlocuire sau citire a contoarelor de energie”, a declarat Sorin Munteanu.
Angajaţii E.ON Moldova Distribuţie nu încasează bani la domiciliul clienţilor
Sucevenii sunt sfătuiţi de conducerea E.ON să permită accesul personalului specializat să efectueze aceste operaţiuni doar în baza legitimaţiei de serviciu şi a împuternicirii din partea E.ON Moldova Distribuţie, în cazul prestatorilor de servicii, respectiv a legitimaţiei de serviciu, în cazul angajaţilor E.ON Moldova Distribuţie.
Purtătorul de cuvânt al E.ON Moldova a mai precizat şi faptul că angajaţii E.ON Moldova Distribuţie sau prestatorii de servicii mandataţi de E.ON nu încasează bani la domiciliul clienţilor. „Rugăm consumatorii care sunt abordaţi de către persoane pretinse a fi angajaţi E.ON să se adreseze celei mai apropiate secţii de poliţie“, a mai completat Sorin Munteanu.
(15 apr 2011, 11:35:08