AquaRun a adus în Iulius Mall un concept în premieră în nordul ţării. Copiii, începând cu vârsta de trei ani, şi adolescenţii care au o greutate maximă de 50 kg se pot distra pe cinste în noul mini „aqua land”. Plasat la parter, în arealul KidsLand, AquaRun se compune dintr-o piscină gonflabilă de mari dimensiuni, pe care se rotesc mingi uriaşe, transparente. Organizatorii spun că un copil intră în spaţiul aerat, dar etanş pentru a nu pătrunde apa, şi ghidează mingea stând în picioare sau… de-a buşilea. Prichindeii sau adolescenţii se amuză teribil încercând să controleze balonul care are un traseu haotic pe suprafaţa apei. Din luna aprilie, activităţile recreative şi distractive AquaRun se vor muta şi în aer liber, în exteriorul Iulius Mall.
Atracţii pentru şcolari, liceeni, studenţi
Iulius Mall mai vine cu o noutate în această perioadă. Încălţăminte şi ţinute sport pentru liceeni şi studenţi, un stand cu produse de înfrumuseţare şi o piscină care amuză nu doar copiii, dar şi părinţii acestora, sunt noile atracţii din Iulius Mall Suceava.
America Skates îi vizează mai ales pe şcolari, liceeni şi studenţi. Pantofii sport pentru damă şi bărbaţi predomină, iar modelele ajung pe rafturi numai dacă sunt în preferinţele tinerilor. Urbană, comodă, preponderent textilă, dar şi din piele naturală sau ecologică, în culori atractive şi cu imprimeuri dintre cele mai nebănuite, încălţămintea America Skates poate fi personalizată cu şireturi în cromatică vie sau ţesături în vogă.
Frumuseţe, inovaţie, preţuri ispititoare
Noul magazin din Iulius Mall, situat la parter, vine în completarea încălţămintei comode cu ţinute lejere de damă, bărbaţi şi copii. Tricourile şi jachetele pentru tineret, treningurile de damă şi cele bărbăteşti, cămăşile şi pantalonii sport, dar şi jachetele sau gecile din piele naturală ori ecologică au preţuri atractive. Acesta este al treilea magazin din reţea, pentru că produsele America Skate sunt deosebit de atractive pentru tineri.
Flormar aduce pe piaţa din nordul ţării experienţa sa de peste 60 de ani în industria cosmetică. Pentru că la Flormar frumuseţea întâlneşte calitatea, inovaţia şi preţurile ispititoare, acesta a devenit un brand favorit al femeilor din întreaga Europă. Reprezentanţii Iulius Mall spun că „Flormar anticipează aşteptările clientelor şi lansează noi cosmetice, între care cele cu texturi ultra-fine, cu proprietăţi de hidratare şi regenerare a pielii, dar şi cu efect antirid”. Create cu formule patentate şi prin tehnologii înalte, mai ales în nuanţe trendy, acestea sunt produse “vedetă” la „insula” de înfrumuseţare situată la parterul Iulius Mall, lângă Auchan.