Doi suceveni, soţ şi soţie, au deschis o afacere inedită în judeţ, înfiinţând un dispecerat non-stop de reparaţii casnice, prin care, susţin ei, la orice oră din zi şi din noapte, şapte zile din şapte, răspund la numărul de telefon fix 0230 521 144 şi pot trimite la orice adresă de pe raza municipiului Suceava un instalator, electrician, tâmplar ori lăcătuş.
S-a spart o conductă, a apărut o fisură la calorifer, probleme la instalaţia electrică, defecţiuni la instalaţia sanitară, s-a blocat uşa etc., toate aceste probleme vor avea rezolvarea imediată dacă veţi contacta dispeceratul agenţiei de „meseriaşi”, explică Daniela Rusu, cea care, alături de soţul ei, a demarat afacerea la începutul lunii trecute.
Pe Daniela Rusu am găsit-o la sediul firmei, situat în cartierul George Enescu, iar aceasta ne-a explicat că a înfiinţat SC Problems SRL după ce diverşi meseriaşi de mâna a doua i-au făcut, de-a lungul timpului, reparaţii şi lucrări de mântuială prin casă.
„Fără nici o factură, la negru, n-ai pe cine să tragi de mânecă... Nu poţi să-i controlezi. În schimb, noi oferim un preţ sub cel practicat la negru, factură şi garanţie timp de un an”, explică Daniela Rusu.
Ideea ei şi a soţului ei nu e deloc rea, însă rămâne de văzut şi modul în care vor reuşi să o pună în practică şi dacă, într-adevăr, serviciile complete, imediate şi de calitate pe care le promovează în materialele publicitare se vor regăsi şi în realitate.
Fluturaşi prin blocuri, reclamă pe internet şi dispecerat şi prin messenger
Pentru a-şi populariza afacerea, cei doi soţi au scos aproximativ 1.400 de fluturaşi publicitari, pe care i-au lipit la blocuri din cartierele Sucevei, chiar cu riscul, aşa cum s-a întâmplat de altfel, de a fi sunaţi de doi-trei administratori de asociaţii de proprietari supăraţi că le-au ”murdărit” scările de bloc.
Reclamă şi-au făcut şi pe internet, deschizând un site al firmei, cu un domeniu al cărui nume e cât se poate de sugestiv: necaz.ro.
Dispeceratul agenţiei de „meseriaşi” poate fi contactat şi pe Yahoo! Messenger, pe ID-ul: dispecerat.nonstop.
La început de drum, Daniela Rusu recunoaşte că mai sunt mici disfuncţionalităţi, cum ar fi aceea că pe adresa de messenger a firmei nu e conectat tot timpul cineva, însă speră să rezolve toate problemele în cel mai scurt timp posibil.
Planuri de viitor: asistente medicale, la domiciliu
În prezent, la firma soţilor Rusu sunt patru angajaţi, însă, explică Daniela Rusu, pe anumite servicii există colaborări cu fel de fel de meseriaşi, din toate domeniile, care pot fi trimişi să facă reparaţiile sau lucrările care sunt solicitate prin dispecerat.
„Am luat o listă de la Şomaj cu toţi cei care au lucrat în acest gen de servicii şi câţiva sunt deja în probe la noi”, explică administratorul firmei.
Pe lista serviciilor oferite de firma celor doi soţi se regăsesc şi amenajări interioare şi exterioare diverse, mentenanţă, transport, vidanjări, curăţări coşuri de fum, igienizări etc.
Dacă vă mutaţi, de exemplu, şi nu are cine să vă scoată mobila din casă şi să o transporte la noua adresă, explică Daniela Rusu, o soluţie o găsiţi tot prin dispeceratul firmei SC Problems SRL.
Cei doi soţi intenţionează pe viitor să ofere prin firma lor şi servicii medicale la domiciliu.
În primă fază, mărturiseşte Daniela Rusu, vor fi asistente de închiriat, pentru injecţii, pansamente ori alte tratamente la domiciliu.
„Ne gândim chiar şi la cadre medicale pentru a acorda asistenţă mamelor cu nou-născuţi, la domiciliu”, a adăugat aceasta.
Telefoanele au început să sune la dispeceratul de reparaţii casnice, iar cei doi administratori ştiu că afacerea lor va creşte odată cu numărul de clienţi, pe care vor trebui să-i convingă că într-adevăr lozincile lor nu sunt numai de faţadă: „preţuri mici – garanţie un an – intervenţie garantată”.
( 1 mar 2011, 11:30:00