Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava (CJPC) a înregistrat anul trecut 73 de reclamaţii împotriva furnizorilor de televiziune prin cablu. Principalele aspecte reclamate au fost nerespectarea clauzelor contractuale, prestarea de servicii necorespunzătoare calitativ, facturare eronată şi publicitate înşelătoare.
Şefa CJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat că „75% din reclamaţiile depuse au fost întemeiate, iar pentru abaterile constatate, operatorii au fost sancţionaţi cu amenzi contravenţionale în cuantum total de 22 de mii de lei, dispunându-se măsuri de remediere a deficienţelor”. Elena Oanea a mai adăugat că „recent am câştigat şi procesul cu una dintre societăţile de cablu TV care a contestat Procesul verbal de constatare a contravenţiei încheiat de CJPC Suceava, prin care se constata încălcarea clauzelor contractuale. Societatea respectivă se angajase să furnizeze servicii de cablu TV la preţ fix de 22 lei, timp de 24 luni. Societatea nu a respectat clauzele contractuale, modificând tariful de la 22 de lei la 23,8 lei. Urmare a câştigării procesului în instanţă, persoanele prejudiciate şi-au primit banii înapoi”.