Activitatea Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) Suceava a fost parţial suspendată din cauza defecţiunii survenite miercuri la unul dintre serverele centrale.
Purtătorul de cuvânt al instituţiei, Anda Sălăgean, a explicat că până la remedierea problemei nu se mai pot elibera adeverinţe de asigurat decât pentru o anumită categorie de persoane, respectiv pensionari şi coasiguraţi de pensionari cu limită de vârstă, care se regăsesc în baza de date a CAS.
Ceilalţi suceveni care au nevoie de adeverinţe de asigurat au fost rugaţi să revină ulterior, când se va debloca sistemul informatic.
În schimb, defecţiunea apărută miercuri la serverul central nu a afectat activitatea de încasare a contribuţiilor derulată de CAS Suceava.
Ieri, până la ora 14.00, la ghişeele acestei instituţii s-au prezentat 40 de persoane care au solicitat adeverinţe de asigurat şi aproximativ 130 care au dorit să-şi plătească dările la Sănătate.