Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 13 ian 2011 - Anul XVI, nr. 9 (4607)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Poziţie

Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienţilor să reclame neajunsurile legate de actul medical

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Nici un pacient al Spitalului Judeţean de Urgenţă Suceava nu s-a plâns anul trecut, în mod oficial, de eventualele neajunsuri în ceea ce priveşte condiţiile de cazare şi tratament de care a beneficiat pe perioada internării. Managerul unităţii sanitare, Vasile Rîmbu, a declarat că, în 2010, nici un bolnav nu i-a sesizat în scris sau măcar verbal anumite probleme şi le-a recomandat celor care ajung în spital să-şi exprime nemulţumirile, dacă le au. „Este un drept al lor şi trebuie să şi-l revendice. Să le expună, ca să ştim unde să intervenim”, a spus Vasile Rîmbu.

 

Sondaje de opinie în rândul pacienţilor

El a adăugat că, din acest an, va lua măsuri pentru ca sondajele de opinie în rândul bolnavilor să fie cât mai dese şi obiective, astfel încât conducerea să aibă o imagine reală asupra calităţii actului medical. Managerul Spitalului a explicat că, în momentul de faţă, există nişte chestionare de satisfacţie a pacientului, dar care se aplică la o perioadă mare de timp, respectiv trei luni, în mod aleatoriu şi la un număr mic de bolnavi, iar de multe ori bolnavii evită să-şi spună ofurile, de teama unor posibile repercusiuni, motiv pentru care vrea să facă o schimbare.

„Nu trebuie să ne minţim. Dacă cineva spune că serviciile medicale sunt perfecte se înşeală. Pe noi nu ne încălzesc laudele atâta timp cât există comentarii în jur cum că asistenţa medicală este deficitară. Această atitudine nu ne ajută şi de aceea cerem obiectivitate în răspunsuri. Bolnavii nu riscă nimic, nu o să-i treacă nimeni pe o listă neagră, fiindcă nu se cer date personale, cum ar fi numele, ci informaţii generale ca vârsta, sexul, mediul din care provin, rural sau urban”, a punctat Vasile Rîmbu.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienţilor să reclame neajunsurile legate de actul medical.
 Vizualizări articol: 838 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.50/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.5 din 2 voturi
Directorul Spitalului Suceava le recomandă pacienţilor să reclame neajunsurile legate de actul medical4.552

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei