Unica noapte din an când preţurile au fost mai mici decât ziua, noaptea de 20 noiembrie, „Noaptea promoţiilor”, a coincis cu sărbătorirea a doi ani de Iulius Mall la Suceava, eveniment care a atras, după cum ne-au comunicat organizatorii, peste 50.000 de clienţi.
Cifra de 28.976 de vizitatori, prezentată ieri în Cotidianul „Monitorul de Suceava”, la maratonul de shopping şi distracţie marca Iulius Mall, a fost doar preliminară, ulterior, organizatorii centralizând numărul sucevenilor care au vizitat Iulius Mall, atraşi de promoţiile cu discount-uri de până la 80%.
Vânzări record
Prima ediţie din Suceava a maratonului de shopping şi distracţie marca Iulius Mall, “Veniţi la miezul nopţii!” a stat sub semnul strălucirii, a misterului specific unui carnaval, un veritabil carnaval al promoţiilor, răsplătit cu mii de premii instant şi tombole din oră în oră, muzică şi atmosferă de cea mai bună calitate.
În cele şapte ore de carnaval, clienţii Iulius Mall au primit 2.000 de premii instant (torturi, şampanii şi răcoritoare Coca Cola), precum şi cecuri de cumpărături de 40, 70 şi 100 lei.
Amfitrionul de la fiesta promoţiilor a fost carismaticul Cătălin Dezbrăcatu’, care i-a amuzat şi provocat la concursuri pe cei aflaţi în Mall, şi, după cum au spus organizatorii, „i-a răsplătit pe cei mai harnici cumpărători cu 3 LCD-uri SAMSUNG şi patru mini-frigidere Coca Cola”.
„<Veniţi la miezul nopţii!> este un eveniment cu tradiţie în mall-urile Iulius. În zece ani de la lansare, toate ediţiile au avut nu doar trafic impresionant, dar şi vânzări peste estimări. Primul astfel de eveniment din Iulius Mall Suceava a înregistrat vânzări record, de la dublu până la de cinci ori mai mari comparativ cu o zi normală de cumpărături. Tema din acest an, “Carnavalul promoţiilor”, modul în care a fost ornat mall-ul, generoasa ofertă de distracţie şi mai ales promoţiile foarte bune i-au bucurat pe clienţii noştri”, a precizat Elvis Marcu, Shopping Center Manager.
Miile de suceveni care s-au aflat sâmbătă noapte în Iulius Mall nu au ratat concertul live, de aproape o oră, susţinut de Ştefan Bănică Jr. şi echipa sa, dar nici cea de-a II-a ediţie a Concursului naţional de streetdance “City Jam”, organizat de Clubul Sportiv BoomDance Suceava.
Iulius Group, 13.370 de admiratori pe Facebook
Într-un comunicat de presă emis de Departamentul PR Iulius Group se precizează că „pentru prima dată în România, compania Iulius Group, cel mai mare operator naţional de centre comerciale de tip mall, a organizat simultan, în noaptea de 13 noiembrie 2010, campania de marketing “Veniţi la miezul nopţii!”. Peste 250.000 de clienţi au venit în Iulius Mall Iaşi, Timişoara şi Cluj-Napoca şi au făcut cumpărături de mai bine de trei milioane euro. Evenimentele şi ofertele celor patru mall-uri Iulius (din Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca şi Suceava) sunt căutate de clienţi şi în mediul on-line, acestea având, până în prezent, 13.370 admiratori pe Facebook. Iulius Mall Suceava pregăteşte în continuare cele mai bune oferte de shopping şi de petrecere a timpului liber!”
(23 nov 2010, 17:39:34
e penal rau mall-ul ala dar are pretentii de 50000 de clienti...probabil nu stiu sa numere idiotii care au studiat problema