Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Suceava a demarat zilele trecute o campanie prin care încearcă să ajute tinerii să-şi găsească loc de muncă. Campania, demarată la nivel naţional, urmăreşte să-i informeze pe tineri, dar şi pe angajatori despre facilităţile oferite de Serviciul Public de Ocupare (SPO), prin care atât proaspeţii absolvenţi, cât şi cei care îi încadrează în muncă au facilităţi financiare.
Pentru această campanie au fost realizate zeci de mii de pliante şi broşuri prin care se încearcă ajutarea efectivă a tinerilor aflaţi în căutarea unui loc de muncă. „Cum sa realizam un bun C.V.”, „Cum să pregătim interviul de angajare”, „Cum să redactam o scrisoare de intenţie”, „Cum puteţi munci în Europa”, „De ce să apelezi la Serviciul Public de Ocupare”, „E bine să ai banii tăi”, „Ia-ţi primul job!” sunt doar câteva materiale realizate prin acest program.
Totodată, o parte din aceste materiale vor fi folosite de AJOFM Suceava în vederea dotării unui birou de self – service, creat prin implementarea altui proiect cu finanţare din Fondul Social European.
„Toate aceste realizări din cadrul proiectului <Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor> sunt foarte utile, având în vedere faptul că la ultima ediţie a Bursei locurilor de muncă pentru absolvenţi participarea tinerilor nu s-a ridicat la nivelul anilor precedenţi, iar motivaţia lor pentru începerea activităţii profesionale este scăzută”, a ţinut să precizeze Aurelia Focşa, directorul AJOFM Suceava.