Facturile emise de companiile E.ON pot fi achitate la 199 de locaţii din judeţ. Este vorba de 20 de agenţii BRD – Groupe Société Générale; două agenţii ING Bank; 11 agenţii ale Băncii Transilvania; 35 agenţii ale Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop; patru agenţii ale UniCreditŢiriac;cinci agenţii ale Băncii Comerciale Carpatica; o agenţie a MKB Romexterra;88 puncte de încasare PayPoint; 33 puncte de încasare Payzone.
În municipiul Suceava, facturile emise de companiile E.ON pot fi achitate la 47 de locaţii, opt agenţii BRD – Groupe Société Générale; două agenţii ING Bank; şase agenţii ale Băncii Transilvania; o agenţie a Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop; patru agenţii ale UniCreditŢiriac; două agenţii ale Băncii Comerciale Carpatica; o agenţie a MKB Romexterra;14 puncte de încasare PayPoint; nouă puncte de încasare Payzone. Facturile reprezentând consumul de energie electrică pot fi achitate şi la agenţiile CEC şi Poştei Române, în municipiul Suceava fiind disponibile 16 locaţii, patru agenţii CEC Bank şi 12 oficii ale Poştei Române.
Efectuarea plăţii facturilor prin intermediul tuturor acestor canale de încasare este sigură, transferurile se efectuează fără întârzieri şi nu se percep comisioane.
„E.ON România a decis să restrângă activităţile de încasare prin intermediul casieriilor proprii, fiind astfel închise casieriile E.ON unde se puteau plăti facturile reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică, aceste operaţiuni fiind preluate de către partenerii noştri”, a declarat Sorin Munteanu, specialist relaţii publice E.ON România.