Aproape 850 de pensionari au trimis, în primele trei luni ale acestui ani, petiţii pe adresa Casei Judeţene de Pensii Suceava. Directorul coordonator al acestei instituţii, Camelia Chitul, a precizat că la Serviciul Comunicare al Casei de Pensii Suceava s-au înregistrat 838 de petiţii, toate fiind soluţionate până la această dată. Chitul a mai precizat că numărul total al persoanelor care s-au adresat Casei Judeţene de Pensii, solicitând diverse informaţii, a fost de 15.650 de persoane. „Consider că este important să putem da răspunsuri prompte şi competente solicitanţilor şi să încercăm să reducem, prin operativitate, timpii de aşteptare din faţa ghişeelor”, a spus directorul Casei Judeţene de Pensii Suceava.
Camelia Chitul a adăugat că funcţionarii publici din cadrul Serviciului Comunicare încearcă să fluidizeze activitatea, oferind răspunsurile solicitate de pensionari în cel mai scurt timp.
„Zilnic, la ghişeele din cadrul Serviciului Comunicare se prezintă un număr destul de mare de persoane, solicitând informaţii specifice activităţii instituţiei. Răspunsurile se dau în cel mai scurt timp, iar acest lucru se întâmplă în urma verificării aspectelor sesizate prin raportarea la prevederile legale în materie în vigoare”, a mai spus Chitul.