Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 19 apr 2010 - Anul XV, nr. 89 (4380)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Tragedie

Fetiţă de 10 ani, omorâtă de o maşină lângă trecerea de pietoni

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

O fetiţă în vârstă de 10 ani a sfârşit tragic, după ce a fost lovită în plin de o maşină în apropierea unei treceri de pietoni. Accidentul s-a petrecut sâmbătă seară, în jurul orei 21.00, pe Bulevardul Bucovinei din oraşul Gura Humorului, la intrarea în localitate dinspre Suceava.

Micuţa care a decedat, Elena Suciu, localnică din oraşul Gura Humorului, se afla singură în zonă în momentul accidentului, iar la un moment dat a încercat să treacă strada. Un autoturism Fiat Coupe, cu numere de înmatriculare de Bulgaria, condus de Adrian Nimiţan, în vârstă de 25 de ani, din municipiul Suceava, a lovit-o în plin, decesul survenind câteva minute mai târziu, înainte ca victima să ajungă la spital.

Accidentul s-a produs în imediata apropiere a unei treceri de pietoni, însă poliţiştii sunt convinşi, în urma cercetărilor făcute la faţa locului, că impactul nu s-a produs pe locul marcat.

Din cercetările ofiţerilor de la Biroul Rutier al Poliţiei oraşului Gura Humorului rezultă că minora s-a angajat în traversare prin loc nepermis, în fugă şi fără să se asigure, practic ţâşnind în faţa autoturismului înmatriculat în Bulgaria.

Şoferul, venea dinspre direcţia Suceava şi, cu puţin timp înainte de impact, alimentase la o benzinărie.

 

Şoferul a refuzat să sufle în etilotest 

Scenariul producerii accidentului este unul înfiorător. În primă fază, minora a fost acroşată cu partea lateral dreapta a maşinii, din acest impact fiind aruncată în aer câţiva metri, după care a căzut pe capota maşinii, suferind un al doilea teribil şoc.

Din măsurătorile poliţiei rezultă că de la locul în care a fost lovită prima dată şi până unde a căzut pe carosabil sunt 16 metri. În aceste condiţii, poliţiştii presupun că şoferul circula cu viteză, însă acest aspect se va stabili doar după o expertiză de specialitate.

Un alt semn de întrebare care îl priveşte pe şofer este legat de faptul că acesta a refuzat să fie verificat cu etilotestul, pentru a i se stabili pe loc alcoolemia. El a acceptat să fie dus la spital, pentru a i se recolta probe biologice, rezultatele acestora fiind aşteptate cel mai devreme astăzi.

El va răspunde penal pentru săvârşirea infracţiunii de ucidere din culpă.

Decesul micuţei de 10 ani a survenit din cauza unei fracturi de bază de craniu, însă aceasta prezenta şi alte numeroase de fracturi.

Poliţia se confruntă cu un număr mare de accidente rutiere în care sunt implicaţi copii, de cele mai multe ori după ce aceştia ies în faţa maşinilor. În astfel de cazuri, evenimentele rutiere se produc şi din cauza slabei supravegheri din partea părinţilor, cel puţin până la vârsta de şapte ani a copiilor, aceştia fiind singurii răspunzători dacă apar accidente de acest gen.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Fetiţă de 10 ani, omorâtă de o maşină lângă trecerea de pietoni.
 Vizualizări articol: 941 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.71/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.7 din 7 voturi
Fetiţă de 10 ani, omorâtă de o maşină lângă trecerea de pietoni3.757

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Accidente trimis de
(19 apr 2010, 11:53:23
nu ma refer la acest caz, inca nu este stabilita vina...... dar..... ar trebui ridicate carnetele de conducere pt. viteza pt. toata viata.....sa vedeti ce liniste vom avea......nimeni nu spune sa mergi cu 30 km./ora, dar cind esti in localitati, aglomeratie, ai soseaua plina de masini si unul mai nebun sa mearga ca la raliu si in final sa faca un accident implicind inca citeva masini, nu este admisibil.....asta ar fi cea mai eficace pedeapsa.....dar la noi, totul este la tocmeala,,nimic concret...... si pietonii sunt de vina cam 40%....nu numai soferii.... si ei ar trebui drastic sanctionati.......merg aiurea, pe unde vor, cind vor, nu tin cont de nimic......
2.   Interesant trimis de
(19 apr 2010, 12:03:35
Mi se pare interesanta solutia prezentata de monitorul: soferul va raspunde penal pentru ucidere din culpa. daca iese fara alcoolemie in sange si dupa expertiza se dovedeste ca viteza era intre limite....cu ce e vinovat omul?
2.1  RE: Interesant trimis de
(19 apr 2010, 13:20:26
Indiferent cum s-a produs accidentul si de starea celor implicati, daca moare cineva se face dosar pentru ucidere din culpa.
2.2  RE: Interesant trimis de
(19 apr 2010, 14:57:11
Corect. Abia ulterior se poate stabili daca se inlatura sau nu raspunderea penala.
3.   De aia... trimis de
(19 apr 2010, 12:43:54
Pai tocmai de aia se numeste "ucidere din culpa". Cum ar spune americanii "second degree murder". Adica asa e legea. Daca i se nazare cuiva sa se arunce in fata masinii ca s-a saturat de datorii la asociatie si survine decesul, soferul fara vina tot va fi cercetat pentru ucidere. Din culpa. Eu pot sa sustin si sa probez ca toata vina in acest caz o au parintii micutei. Chiar daca soferul bause sau nu o bere. Eu cand eram copil (si nu erau atatea masini) educatia rutiera de acasa era sfanta, si se facea in fiecare zi cand plecam la scoala: "Ai grija cum treci strada. Nu alerga. Prima data te uiti in partea stanga daca nu vine vreo masina. Treci doar pe zebra!" Si nu am avut nici macar o tentativa de accident. Pacat ca trebuie sa moara copii nevinovati pentru lipsa de interes a parintilor!
3.1  RE: De aia... trimis de
(19 apr 2010, 22:14:50
Dumnezeu sa o ierte pe micuta si sa aline durerea acelor parinti.Referitoar la educatia rutiera subscriu la cele spuse de SFINX ,in fiecare dimneata auzeam "Sa te asiguri si sa traversezi doar pe trecere de pietoni ,sa dai `Buna ziua !` la oameni"....Oadevarata nenorocire atat pt ingerasul ala de fetita cat si pentru sofer,25 ani,baiat tanar. Dumnezeu stie cine e de vina exact!
4.   Pareri ! trimis de
(19 apr 2010, 12:50:27
Sa nu judecam aceasta situatie doar din perspectiva pietonului! Pietonul are un singur drept: zebra! In cazul in care zebra nu este semaforizata si pietonul este obligat sa se asigure, nu are voie sa sara pe trecerea de pietoni ca broasca-n apa! Adica trebuie sa arate intentia de angajare pe trecerea de pietoni! Concret la cazul de fata eu cred ca soferul face parte din categoria smecherasilor, din astia care vor mereu sa fenteze autoritatile, taxe, politie, etc. etc., cu nr. de Bulgaria, refuza etilotestul, prin oras regula lor - niciodata sub 60km/h! Am eu intuitia ca asta era si baut si mergea si cu viteza!
Sper ca Monitorul sa ne tina la curent cu rezultatele analizelor si expertizei!
5.   Atentie, nu omoriti oamenii pe zebre! trimis de
(19 apr 2010, 16:00:49
Totdeauna in apropierea unei treceri de pietoni trebuie de condus cu prudenta, ca nu stii ce se intimpla.. De fapt eu intotdeauna asa procedez. Pacat sa iei viata unui om doar pentru ca esti dobitoc si nu reusesti sa fii citeva minute atent!!
5.1  RE: Atentie, nu omoriti oamenii pe zebre! trimis de
(19 apr 2010, 16:46:11
Mai draga ..., dupa cum bine zicea un fost presedinte de stat. Daca tu intotdeauna asa procedezi, e usor de inteles de ce avem atatia morti pe sosele. Ma faci chiar sa rad, desi nu ar trebui..."pentru ca esti dobitoc si nu reusesti sa fii citeva minute atent". Deci tu, soferul lui peste vii si dai lectii de conduita in trafic. Tu, care te lauzi ca esti prudent doar in preajma trecerilor de pietoni. Nu te supara ca te intreb: in momentele tale de prudenta, dai si manelele mai incet si iti bagi cotul in masina?
6.   Mai trimis de
(19 apr 2010, 16:36:22
mai prostutilor,sunteti vreo 2-3. de ce **** masii nu a frut sa sufle in etilotest ? sunteti nebuni,sau pietoni ???
7.   Monitorule... trimis de
(19 apr 2010, 16:41:05
Ce face si goana asta dupa senzational din reporteri... Titlul este intentionat "ticluit" pentru a atrage cititori. Ce importanta are ca accidentul s-a produs "l�nga trecerea de pietoni", atata timp cat nu s-a produs PE trecerea de pietoni? Va spun eu: pentru ca majoritatea cititorilor vor gandi ca LAATU, si le va ramane in minte nu cuvantul "apropiere", ci cuvintele "omorata...trecerea de pietoni". Invinovatiti un om doar pentru ca a fost nefericitul pe capota caruia a sarit un copil. Si daca tot ati folosit titlul asta, de ce nu ati dat si detalii mai multe: inante, sau dupa trecerea de pietoni?; la ce distanta de trecere?; pe prima banda sau pe a doua? din care parte a masinii a venit fetita?
8.   ... trimis de
(19 apr 2010, 17:57:05
nu tin partea nimanui dar.. daca rezultatul probelor biologice.. vor indica 0% alcool in sange... de ce sa fie cercetat pentru ucidere din culpa?????? din ancheta a rezultat ca fetita nu sa asigurat la trecerea strazii ... atunci cu ce este omul de vina.. daca ia iesit in fata si nu a putut sa evite impactul....?!?!
8.1  RE: ... trimis de
(19 apr 2010, 22:04:51
Tu chiar nu stii sa citesti? Daca rezulta moartea unei persoane, se retine ucidere din culpa. Raspunderea penala poate fi inlaturata daca se dovedeste ca nu a fost vinovat, dar infractiunea ramane ca fapt juridic.
8.2  RE: ... trimis de
(19 apr 2010, 22:19:41
Si oare bu`s bune controalele politie in trafic,radarele??? Parerea mea e ca Da ,sunt uni care mai trebuie temperati din nebunia lor!
9.   Astia si altii ca ei omoara copii si batrinii .. trimis de
(19 apr 2010, 19:00:21
Fara suparare, asta inseamana agresivitate si m�rlanie in condusul unui bolid... dobitocii needucati, obraznicii, care se considera puternicii soselelor fac mereu accidentele!... Parca ar fi pe soselele lor personale! Stau ca nesimtiti si ,,dorm'' pe le stopuri cind verdele dureaza doar citeve secunde! Incolo, te depasesc pe stinga, pe dreapta, pe linia continua ( nu conteaza), iar cind iti vin din fata ,,taie'' tot! Astia sfirsesc prin a muri ca lighioile si prin inconstienta lor, omoara pe altii nevinovati. Daca mergi mai incet si incerci sa respecti cit de cit viteza legala, se aseaza la curul tau si incep frecusul, ( ca sa te dai deoparte).
10.   Copii si batrinii neputinciosi,victimele golanilor trimis de
(19 apr 2010, 19:03:39
Ca sa te depaseasca, incep cu flesuri, claxoane, etc... Si daca totusi nu cedezi, pentru ca vrei sa pastrezi distanta legala fata de cel din fata, prin momentul potrivit si intra falos, aratindu-ti si pumnul . Asta a ajuns sa fie o regula pe drumurile publice. Astia si altii ca ei omoara copii si batrinii neputinciosi... halal lege!
11.   Exact trimis de
(19 apr 2010, 19:08:12
exact LAATU,ai dreptate. si mai si beau k nenorocitii ! eu nu sunt lamurit de ce nu a vrut sa sufle in etilotest ? si ii mai tin altii si partea ...... a omorat,la vale cu el !
11.1  RE: Exact trimis de
(19 apr 2010, 22:30:41
Vezi, de aia scrii cu "k" sau alte modificari cocalaresti. Fiindca esti un ignorant impulsiv si manelist. Tu si prietenul tau ar fi bine sa nu va agitati atat. Poti refuza chiar si prelevarea de probe biologice, dar trebuie sa stii ca se retine in instanta pentru validarea prezumtiei circumstantelor agravate ale infractiunii. De abuzuri din partea politiei ai mai auzit? Stii ca statea de ebrietate de instaleaza diferentiat de la persoana la persoana? Ma tem ca nici nu are rost sa-ti explic niste lucruri de drept elementare, fiindca ai un mentalitate de meltean roman. Si pe langa toate, sistemul asta juridic viciat isi bazeaza fundamentul pe prezumtia de nevinovatie pana la proba contrarie. Suna comic in realitatea zilelor noastre, dar nici asa nu scuza tampeniile pe care le ****esti.
12.   Doamne fereste trimis de
(19 apr 2010, 22:15:56
nu pot spune decat doamne fereste, si pacat de acel copil. daca e vineovat soferul va plati, daca e nevinovat o va avea pe constiinta, daca e vinovat sau nu politia va decide nu noi ce scriem aici, dar din proprie experienta va spun ca si nevinovat poti plati. eu si acuma trag ponoasele unui accident cu o caruta, eu fiind nevinovat. mi-am facut masina pe banii mei, iar carutasul bine mersi era beat dar se bazeaza pe faptul ca nu am ce sa-i i-au si sta frumusel casa si eu sunt indatorat....doamne fereste
12.1  RE: Doamne fereste trimis de
(19 apr 2010, 22:33:57
Ba nu politia decide. Mai ai 2 incercari big grin
12.2  RE: Doamne fereste trimis de
(19 apr 2010, 23:29:28
cred ca ai dreptate. politia va face doar constatarile ce vor fi anexate la dosarul ce va mrge in instanta, iar instanta va decide. asa cred. numai bine
13.   Politaii corupti trimis de
(20 apr 2010, 23:20:33
fetita era de etnie rroma iar soferul in stare avansata de ebrietate era fiul unui om de afaceri(are bani sa cumpere politaii). se banuieste ca avea in jur de 140. soferul a vrut sa fuga de la locul accidentului dar nu a reusit. a fost escortat de politie pt a-l scapa de furia rudelor fetei.ca sa il scoata din sectia de politie a fost imbracat in haine de politai sa nu fie recunoscut de tigani.fetita este moarta iar criminalul sta bn mersi ca l-a scos taticu de la bulau.......astea mi le-au spus un prieten care e politai.suntem niste oameni de r....t.PS in 5 minute sa umplut de tigani langa politie si la spital daca era romanca nu vedeai pe nimeni acolo

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei