Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 8 apr 2010 - Anul XV, nr. 80 (4371)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

“Abonaţi” problemă

Din aproape 40.000 de apeluri pe lună, la 112, doar circa 15% sunt întemeiate

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Serviciul unic de preluare a apelurilor de urgenţă - 112 de la nivelul judeţului Suceava continuă să fie „bombardat” de zeci de mii de apeluri neîntemeiate în fiecare lună, multe dintre acestea fiind condimentate cu înjurături ori propuneri indecente făcute operatoarelor de serviciu.

Ieri s-au împlinit cinci ani de la darea în folosinţă la nivelul întregii ţări a numărului european de urgenţă 112 în toate reţelele de telefonie, fixe sau mobile.

Din păcate, nici după cinci ani, rolul acestui serviciu, de a răspunde permanent, indiferent de oră şi zi, la apelurile cetăţenilor care au nevoie imediată de ajutor, din partea poliţiei, ambulanţei, jandarmeriei ori a structurilor pentru situaţii de urgenţă nu a fost înţeles de toată lumea.

De exemplu, potrivit statisticilor postate pe site-ul www.112.ro, în luna ianuarie a acestui an s-au primit nu mai puţin de 40.023 de apeluri, la 112 Suceava, din care doar 6.176 au fost apeluri întemeiate.

În februarie a.c., operatoarele de la 112 au răspuns la 37.814 apeluri, din care doar 5.741 au fost considerate situaţii de urgenţă.

Liniile de la 112 Suceava continuă să fie ocupate de indivizi care au transformat serviciul apelurilor de urgenţă într-unul al glumelor proaste, al injuriilor sau alarmelor false, iar operatoarele de la 112 au ajuns să fie cele mai înjurate femei din judeţ.

Au fost cazuri când s-au primit mii de apeluri de pe acelaşi număr de telefon, într-un interval de câteva zile, când s-au reclamat violuri, bătăi, incendii, accidente etc., toate false, când s-a sunat la 112 doar pentru că apelantul nu găsea loc de cazare sau rămăsese fără benzină sau când elevi de şcoală generală au dovedit că ştiu să înjure mai ceva ca un adult.

Din păcate, sutele de amenzi date de poliţie nu au reuşit să-i potolească pe „abonaţii” 112.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Din aproape 40.000 de apeluri pe lună, la 112, doar circa 15% sunt întemeiate.
 Vizualizări articol: 1244 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Din aproape 40.000 de apeluri pe lună, la 112, doar circa 15% sunt întemeiate5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei