După jumătate de an de când a rămas fără autorizaţie de funcţionare din cauza legislaţiei, Serviciul de Ambulanţă Suceava este pe cale să obţină din nou acest document. În conferinţă de presă, purtătorul de cuvânt al Direcţiei de Sănătate Publică, Adrian Popescu, a informat că a fost constituită printr-un ordin comisia de autorizare a Serviciului de Ambulanţă Suceava, iar procedura de autorizare va demara săptămâna viitoare.
„De comun acord cu membrii comisiei se va stabili data când vor avea loc verificările. Documentaţia va fi depusă la DSP, iar noi ne vom deplasa în teren, la staţia Suceava şi substaţiile din judeţ, pentru a controla în ce măsură cele stipulate în acte concordă cu realitatea”, a spus Adrian Popescu, subliniind că avizul de funcţionare este necesar pentru încheierea contractului cu CAS Suceava.
Purtătorul de cuvânt al DSP a adăugat că autorizaţia de funcţionare a unităţii a expirat anul trecut, în luna august, dar pentru că ordinul prin care se constituise iniţial comisia de autorizare a fost abrogat s-a aşteptat un altul. Lista cu medicii şi inginerii care intră în aceste comisii s-a aprobat de-abia în luna februarie.
La Suceava, din comisia care va verifica Serviciul de Ambulanţă fac parte şi specialişti din Iaşi şi Bistriţa-Năsăud.