La Casa Judeţeană de Pensii Suceava sunt înregistrate, până în momentul de faţă, 6.381 de cereri pentru biletele de tratament destinate pensionarilor. Directorul acestei instituţii, Camelia Chitul, a precizat că după prima serie, din luna februarie a.c., 71 de pensionari suceveni au obţinut aceste bilete de tratament. Ea a arătat că următoarele bilete de tratament vor fi acordate în perioada 12 – 15 martie, fiind disponibile 56 de bilete.
„Se ştie că începând de anul acesta biletele de tratament acordate pensionarilor şi asiguraţilor sistemului public de pensii şi alte drepturi de asigurări sociale se acordă după noi criterii, stabilite prin decizia Casei Naţionale de Pensii. În acest context este important să precizăm că cei care vor să obţină un bilet de tratament depun la sediul Casei Judeţene de Pensii formularul tip, însoţit de un cupon de pensii şi o copie a buletinului de identitate”, a spus Camelia Chitul.
Ea a adăugat că datele înscrise în formularul tip sunt transmise Casei Naţionale de Pensii, care stabileşte punctajul acordat fiecărui solicitant, raportat la noile criterii. Apoi, Casa Judeţeană de Pensii Suceava primeşte lista nominală a persoanelor beneficiare de bilete de tratament, care va fi afişată la sediul acestei instituţii. Camelia Chitul a spus că numai după aprobare, persoanele care beneficiază de bilete de tratament trebuie să se prezinte la Casa Judeţeană de Pensii Suceava, cu trimiterea de la medicul de familie, în dublu exemplar. Directorul Casei Judeţene de Pensii Suceava a mai declarat că, în cazul în care persoana care întruneşte un punctaj ce îi permite să beneficieze de un bilet de tratament va refuza biletul acordat, nu va mai beneficia de acordarea altui bilet în anul respectiv.
Cererile pentru bilete de tratament se completează numai pe formularul special comunicat de Casa Naţională de Pensii şi pot fi transmise prin poştă, la adresa Suceava, str. Ilie Ilaşcu fn, la numărul de fax 0230-210740, pe e-mail-ul Casei de Pensii Suceava, bilete@cjpsv.ro, sau se pot depune la sediul acestei instituţii.