Un sucevean al cărui autoturism a fost tamponat acum câteva luni duce un adevărat război cu firma de asigurări care ar trebui să-l despăgubească. Proprietar al unui Mercedes Benz E270, Gabriel Mândrescu i-a reclamat pe cei de la Carpatica Asigurări Suceava chiar şi la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor şi solicită inclusiv plata unor despăgubiri morale de 5.000 de euro, în afara achitării costurilor pentru reparaţiile maşinii.
Incidentul care a stârnit scandalul între Gabriel Mândrescu şi conducerea Carpatica Asigurări Suceava s-a petrecut în urmă cu câteva săptămâni. Pe 12 februarie, autoturismul marca Mercedes Benz E270 a fost lovit de o altă maşină. Fiind vorba de o tamponare fără victime, cei doi s-au prezentat la sediul Carpatica Asigurări Suceava pentru a finaliza actele care se întocmesc în asemenea situaţii.
„Mi-au trimis dosarul la Sibiu şi mi-au spus să aştept răspunsul, să vedem dacă se aprobă. Răspunsul a fost că totul e în regulă, numai că directoarea de la Suceava a avut altă opinie. A încercat să mă determine să accept ca reparaţiile să le efectueze la un service de cartier, fapt pe care nu l-am acceptat. Am cerut expres ca maşina să fie reparată la reprezentanţa Mercedes pentru a nu pierde garanţia”, a explicat Gabriel Mândrescu.
Bărbatul spune că între timp a fost nevoit să plece din ţară pentru a nu-şi pierde locul de muncă din Anglia, iar maşina a rămas parcată în curtea rudelor de la Suceava.
Mândrescu mai reclamă că i s-ar fi impus şi un anumit plafon al reparaţiilor, care este cu 1.100 de lei mai mic faţă de estimările de cost care i s-au calculat la reprezentanţa Mercedes.
„E o bătaie de joc cu această firmă şi această directoare de la Carpatica Asigurări Suceava. Nu se poate să-i trateze pe clienţi în acest hal şi, din câte ştiu, nu sunt singurul cu astfel de probleme”, a încheiat Gabriel Mândrescu.
Directoare Carpatica Asigurări: „Dumnealui cere imposibilul”
Directoarea Carpatica Asigurări Suceava, Aurica Marieta Rezuş, spune că singurul vinovat este chiar Gabriel Mândrescu. „Pe 26 februarie i-am trimis o adresă şi l-am invitat la sediul nostru pentru a semna procesul verbal de constatare, în baza căruia urma să se prezinte la ce service doreşte dumnealui pentru a-şi repara maşina, pentru ca ulterior noi să decontăm cheltuielile. Domnul respectiv nu a venit şi nici nu a trimis vreun împuternicit pentru a rezolva legal totul. El este plecat în Anglia şi vrea să-şi rezolve problemele prin e-mail, ori aşa ceva nu se poate”, a declarat Aurica Marieta Rezuş.
Referitor la plângerea depusă de proprietarul Mercedes-ului la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, directoarea de la Carpatica Asigurări Suceava a precizat că nu-şi face nici un fel de griji. „În această plângere mi-a cerut personal daune morale de 5.000 de euro. Dar ce, suntem în ţara lui Papură Vodă? Dumnealui cere imposibilul”, a concluzionat directoarea Rezuş.
( 4 mar 2010, 14:21:12
De aia sunt cei mai tari: tu stai cu masina in service, ei stau cu banii la saltea, ca deh - ce poti sa le faci?
L.E. Uitam sa-l laud pe inspectorul lor de daune(nu stiu daca mai este) d-l Tabarcea - un om cu asa sictir pe el cand vine vorba de rezolvarea unui dosar ca-ti vine sa.....