Industria suceveană a mobilei a înregistrat în această lună o premieră, prin prezenţa unei companii la cel mai mare târg de profil din Europa de Vest, şi anume „Târgul internaţional de accesorii pentru industria mobilei - ZOW 2010”, care s-a desfăşurat în perioada 8-11 februarie în localitatea germană Bad Salzuflen. Cea care a reprezentat judeţul Suceava la manifestarea expoziţională la care au participat circa 1.000 de firme, din 35 de ţări, a fost societatea GLOBAL DESIGN, companie cu renume în branşă, renume câştigat atât pe piaţa locală, cât şi pe cea naţională, prin calitatea produselor sale.
Participarea GLOBAL DESIGN Suceava la ZOW 2010 a fost făcută prin intermediul ASFOR şi APMR, împreună cu Ministerul Economiei şi Asociaţiei Naţionale de Comerţ.
„Este pentru prima dată când suntem prezenţi în calitate de expozanţi la un târg internaţional în afara ţării şi suntem foarte mulţumiţi de modul în care au decurs lucrurile. Un astfel de târg poate fi o oportunitate de lansare pe piaţa internaţională de profil pentru oricare dintre producătorii din industria mobilei din România, cu atât mai mult cu cât aceste programe de promovare a industriei româneşti în exteriorul ţării se fac gratuit, prin intermediul statului român. Participarea Global Design în cadrul acestei manifestări a fost alături de alte opt firme de profil din ţară, produsele promovate de noi fiind fronturile MDF acoperite cu folie PVC folosite ca uşi pentru industria mobilei”, a declarat managerul companiei GLOBAL DESIGN, Florin Croitoriu, care a adăugat că meritul aparţine întregului colectiv al GLOBAL DESIGN SRL Suceava.
Florin Croitoriu: “În condiţiile crizei din România, cea mai bună soluţie este promovarea produselor pe pieţele externe”
Croitoriu a mai subliniat că „acum, vorbind din punctul de vedere al expozantului şi având în vedere şi prima experienţă de acest gen la un târg de acest nivel, din afara ţării, rezultatele care se întrevăd par mai mult decât promiţătoare. Dacă la plecarea din ţară aveam temeri de cum putem fi acceptaţi în exterior ca furnizori de produse de calitate proveniţi de pe o piaţă care duce lipsă de imagine pozitivă, vă pot spune că suntem deja în discuţii avansate cu trei posibili clienţi din Germania, Grecia şi Marea Britanie, lucru care nu poate decât să ne bucure şi să ne sporească încrederea în propriile şanse de afirmare pe o piaţă externă, de la egal la egal cu marii producători de fronturi MDF din industria de profil. Concluzia fiind: şansa nu se acordă, ci se creează cu forţe proprii”.
Reprezentanţii companiei GLOBAL DESIGN au realizat cu ocazia acestui târg peste 50 de contacte cu potenţiali parteneri din Europa, Asia şi SUA. Florin Croitoriu a ţinut să le transmită un mesaj pozitiv oamenilor de afaceri suceveni, pe care-i sfătuieşte să încerce piaţa externă.
„În condiţiile crizei din România, cea mai bună soluţie este promovarea produselor pe pieţele externe”, a concluzionat Florin Croitoriu.
GLOBAL DESIGN se pregăteşte acum de participarea la Târgul Internaţional de la Moscova, care se va desfăşura în luna mai.
(23 feb 2010, 12:38:13
Asa ar trebui sa procedeze toti cei care au cat de cat ambitii si/sau posibilitati. Asa cum spune si acest domn Croitoru, cu care trebuie sa recunosc ca nu am nici in clin nici in maneca, singura sansa a noastra de a depasi aceasta perioada critica la nivel de economie nationala si mondiala, e sa scoatem capul in lume, sa avem curaj sa ne prezentam produsele, si sa fim lipsiti de orice inhibitii pe plan profesional. Nu`s cu nimic mai buni ca noi. Un amblaj frumos colorat, si o eticheta cu renume nu totdeauna caracterizeaza un produs bun, cu atat mai mult un pret mare. Mesajul ar trebui sa fie inteles corect de cei care sunt in situatia de a avea un cuvant de spus si un produs de promovat. Cu cat mai multe tentative de acest gen, cu atat mai bine pentru noi. E singura sansa de luat in considerare in momente de criza. Daca piata tinta nu te mai accepta, cauta alta, fixeaza`ti un target intoteauna deasupra celorlati si doreste`ti mai mult.
Succes tututor temerarilor!