Aproximativ 1.500 de suceveni, din mai multe localităţi de munte, au rămas fără energie electrică preţ de mai multe ore, după ce, din cauza gerului, au fost afectate 50 de posturi de transformare din comunele Ulma şi Brodina.
În urma unei avarii produse duminică, în jurul orei 17:30, la Sadău, prin căderea a doi copaci peste reţeaua electrică în localitate, consumatorii din această localitate de munte au rămas ore în şir pe întuneric.
Prefectul de Suceava, Sorin Arcadie Popescu, a declarat ieri că au mai rămas fără curent electric abonaţii E. ON din Brodina, Ulma, Nisipitu, Costileva şi Măgura. El a spus că defecţiunile s-au înregistrat duminică seară şi au fost remediate a doua zi de către electricieni. „Defecţiunea a fost semnalată duminică seară, dar din cauza temperaturilor foarte scăzute şi a traseului greoi, zona fiind una montană, nu s-a putut interveni rapid”, a declarat prefectul.
Echipele E.ON Moldova Distribuţie au reuşit să remedieze avaria şi să reia alimentarea cu energie electrică la majoritatea consumatorilor în cursul zilei de ieri, la ora 10:00.
„În acest moment(n.r.ieri), mai există nealimentat un grup de aproximativ zece consumatori din localitatea Sadău şi depunem toate eforturile pentru ca şi aceştia să beneficieze cât mai repede de energie electrică. În toate cazurile individuale de deranjamente, echipele noastre acţionează în teren pentru remedierea acestora, în vederea reluării alimentării cu energie electrică în cel mai scurt timp posibil către consumatorii afectaţi”, a declarat Sorin Munteanu, specialist Relaţii Publice Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România. În cazul în care se confruntă cu probleme la reţeaua de energie electrică, clienţii E.ON România pot să anunţe serviciul Deranjamente al E.ON Moldova Distribuţie la numărul de telefon: 0230 929.