Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 20 ian 2010 - Anul XV, nr. 15 (4306)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Raport

Peste 60 % din reclamaţiile ajunse la Protecţia Consumatorilor sunt întemeiate

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Mai mult de 60 % dintre reclamaţiile care ajung la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava sunt întemeiate, iar după cercetarea acestora, rezultatul este în favoarea consumatorului. Un raport pe anul 2009 al CJPC privind reclamaţiile înregistrate arată faptul că 65 % dintre acestea au fost soluţionate în favoarea consumatorului.
Directorul coordonator al CJPC Suceava, Elena Oanea, a declarat că „anul trecut s-au înregistrat 1004 reclamaţii din partea consumatorilor, iar 67% dintre acestea vizau sfera serviciilor”. Dintre acestea, de o complexitate deosebită au fost cele care s-au referit la serviciile financiar-bancare şi la serviciile financiare prestate de instituţii nebancare (IFN-uri). Astfel, pe această temă, la CJPC Suceava s-au înregistrat 84 de reclamaţii, 53 dintre acestea soluţionându-se în favoarea consumatorilor. Principalele probleme reclamate au fost majorarea nejustificată a dobânzii sau a comisionului de administrare a creditului şi nerespectarea clauzelor contractuale. După analiza acestor reclamaţii, s-au aplicat 25 de amenzi în valoare de 143 de mii de lei.
Anul trecut, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava a efectuat 3.368 de acţiuni de control. Au fost verificaţi 1212 operatori economici, comercianţi de produse alimentare, atât din mediul urban, cât şi rural, 1223 de comercianţi de produse nealimentare, cât şi 933 de prestatori de servicii. Inspectorii CJPC au retras definitiv de la comercializare produse neconforme în valoare totală de aproape 170 de mii de lei, din care, produse nealimentare în valoare de 158.777 de lei şi produse alimentare în valoare de 11.047 de lei şi s-a oprit temporar activitatea a 91 de operatori economici.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Peste 60 % din reclamaţiile ajunse la Protecţia Consumatorilor sunt întemeiate.
 Vizualizări articol: 1053 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.0 din 2 voturi
Peste 60 % din reclamaţiile ajunse la Protecţia Consumatorilor sunt întemeiate4.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Spaga trimis de
(20 ian 2010, 18:25:13
amendati????

asa e rezolvarea in favoarea reclamantului???

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei