Începând cu acest an, clienţii E.ON Gaz România, E.ON Moldova Furnizare şi E.ON Gaz Distribuţie pot opta să achite în numerar contravaloarea facturii reprezentând consumul de gaze naturale, consumul de energie electrică şi facturile reprezentând contravaloarea serviciilor de verificare şi revizie tehnică a instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale şi la agenţiile Băncii Transilvania.
„Implementarea acestui nou canal de încasare a derivat din strategia de focalizare a companiilor E.ON de furnizare şi distribuţie de gaze naturale şi electricitate asupra nevoilor clienţilor. Reuşim astfel să punem la dispoziţia acestora un portofoliu variat de mijloace de plată a facturilor de gaze naturale şi energie electrică, alternative la plata prin casieriile companiilor. Optând pentru utilizarea acestor canale de plată simple şi eficiente, clienţii noştri pot salva din timpul alocat plăţii facturilor de energie şi servicii. Totodată, ne propunem să continuăm diversificarea canalelor de plată a facturilor”, a declarat Frank Hajdinjak, directorul general al E.ON România.
Clienţii companiilor E.ON din România au la dispoziţie o gamă largă de posibilităţi de achitare a facturilor de gaz şi electricitate prin intermediul soluţiilor de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING, Banca Transilvania, Creditcoop şi PayPoint.
La plata în numerar a facturilor prin intermediul acestor canale de plată este necesară prezentarea facturii cu cod de bare. „Pentru efectuarea plăţii facturilor de gaze naturale, de energie electrică şi de servicii prin intermediul tuturor acestor canale de încasare, clienţilor E.ON nu li se percep comisioane”, a explicat Sorin Munteanu, specialist relaţii publice - Departamentul de Comunicare şi Relaţii Publice E.ON România.