Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava va asigura permanenţă în preluarea eventualelor reclamaţii în toate zilele de sărbătoare care urmează.
Directorul coordonator al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Elena Oanea, a declarat că „atât de Crăciun, cât şi de Anul Nou, şi în zilele de sâmbătă şi duminică, un comisar de serviciu va prelua telefonic reclamaţiile de la consumatori. Acesta va fi dublat de o echipă formată din alţi doi comisari care, în situaţii deosebite, se vor deplasa pe teren pentru constatarea imediată şi cercetarea sesizării”.
În Ajunul Crăciunului, în prima şi a doua zi de Crăciun, pe 31 decembrie şi pe 1 şi 2 ianuarie 2010 reclamaţiile se vor prelua în intervalul orar 9:00-17:00, la numărul de telefon 0230.530.876.