Reducerile de Moş Nicolae şi evenimentele special pregătite clienţilor de Iulius Mall Suceava pentru inaugurarea decoraţiunilor de iarnă au atras, în mai puţin de două zile, peste 45.000 de vizitatori, după cum a anunţat ieri conducerea complexului comercial din lunca Sucevei.
“Clienţii noştri au răspuns cu entuziasm acestui maraton de shopping şi distracţie cu tradiţie în reţeaua de mall-uri Iulius. Magazinele au înregistrat vânzări record, de la dublu până la de trei ori mai mari decât în zilele obişnuite de weekend”, a precizat Eduard Marcu, managerul general al Iulius Mall Suceava.
Tentaţiile care au atras atât de mulţi oameni la final de săptămână la mall au fost în primul rând reducerile cuprinse între 25% şi 80% la magazine, program prelungit până dincolo de miezul nopţii, preţuri mai mici ca niciodată la produsele de sezon, premii instant de peste 5.000 euro, un spectacol de artificii, magnifice decoraţiuni de sărbători, precum şi oaspeţi de soi care au colindat: Nicolae Furdui Iancu, Palatul Copiilor Suceava şi trupa Boom Dance.
Drept urmare, clienţii Iulius Mall care au ales să îşi dedice weekendul de Moş Nicolae cumpărăturilor şi distracţiei au trăit la intensitate maximă momentele speciale, provocările concursurilor, fiind răsplătiţi cu premii instant substanţiale (vouchere la cumpărături cu bonusuri între 50 şi 200 lei), au făcut achiziţii importante şi şi-au umplut tolba cu cadouri pentru cei dragi.