Iulius Mall sărbătoreşte un an de activitate la Suceava. Astăzi, la ora 18:00, în zona Food Court Almondo, va avea loc un concert susţinut de trupa Hara. Evenimentul va fi presărat cu momente artistice susţinute de trupa de dans modern Boom Dance. Doamnele şi domnişoarele vor avea parte de make-up gratuit oferit de Sephora, iar prichindeii vor primi baloane. Primii o sută de clienţi care vor face cumpărături de minimum 200 de lei vor primi, în ziua aniversară Iulius Mall Suceava, câte un tort şi o sticlă de şampanie.
Tot astăzi se dă startul campaniei „La iarnă eşti acoperit!”. Până pe 29 noiembrie, fiecare client care cumpără din magazinele Iulius Mall de minimum 50 de lei va primi cadou fie un fes, fie un fular.
Până la sfârşitul anului 2010, Cinema City la Iulius Mall Suceava
În cadrul unei conferinţe de presă, organizată ieri, preşedintele Iulius Group, Iulian Dascălu, a declarat că până la sfârşitul anului 2010, în Iulius Mall Suceava va funcţiona Cinema City. El le-a dat asigurări sucevenilor că, în următoarea perioadă, la Iulius Mall Suceva se va deschide şi un Club de Fitness.
„Spaţiul este deja amenajat. Mai rămâne să negociem contractul cu o firmă care este dispusă să vină la Suceava. Credem că Iulius Mall s-a impus în această parte a ţării ca un pol al distracţiei şi al cumpărăturilor, imagine pe care vrem să o menţinem şi în viitor”, a mai spus Iulian Dascălu.
Ovidiu Galan, director de marketing în cadrul Iulius Mall, a prezentat câteva din plusurile care rezultă din bilanţul unui an de activitate la Suceava.
El a precizat că Iulius Mall Suceava este cel de-al patrulea mall din reţeaua Iulius, investiţia fiind de peste 60 de milioane de euro. Cei 49.750 mp închiriabili cuprind 150 de magazine cu branduri naţionale şi internaţionale, hipermarketul Auchan, magazinul de bricolaj Bricostore, o zonă de entertainment pentru copii, cel mai mare club de bowling şi biliard din Suceava şi o parcare cu 1.300 de locuri.
Evenimente de anvergură
Dezvoltarea Iulius Mall Suceava, au mai spus cei din conducerea Iulius Mall, nu a însemnat doar o infuzie consistentă de capital în economia Sucevei, ci şi ecologizarea fostei zone industriale, reabilitarea şi conservarea spaţiilor verzi prin crearea şi menţinerea a cel puţin 1.500 de locuri de muncă.
Managerul Iulius Mall Suceava, Eduard Marcu, a promis că va organiza în continuare evenimente culturale, educaţionale şi sociale de anvergură, care să stimuleze toate categoriile de consumatori şi să mărească traficul cu cel puţin 30%. Printre cele mai apreciate momente de distracţie în Iulius Mall Suceava, pentru care s-au cheltuit peste 1,3 milioane de euro, se numără expoziţia de maşini de epocă, ediţiile „Ocolul Pământului în 10 gusturi”, Târgul de toamnă Bucovina, prezentarea de modă Cătălin Botezatu.