Beneficiarii serviciilor Casei Judeţene de Pensii Suceava au posibilitatea să trimită petiţii şi solicitări de informaţii în format electronic, pe site-ul oficial de internet al acestei instituţii, www.cjpsv.ro. Directorul Casei de Pensii, Camelia Chitul, a precizat că transmiterea petiţiilor în format electronic are mai multe avantaje, pensionarii şi asiguraţii având posibilitatea să facă economii atât de bani, cât şi de timp.
„Prin Serviciul Comunicare din cadrul Casei Judeţene de Pensii Suceava, un serviciu despre care pot să afirm că reprezintă interfaţa între instituţia noastră şi beneficiarii serviciilor noastre, se dau petenţilor răspunsuri cât mai exacte şi competente la întrebările adresate, atât la ghişeele instituţiei, cât şi în scris, în cazul petiţiilor”, a spus Chitul.
Directorul Casei Judeţene de Pensii Suceava a arătat că până în luna octombrie 2009 s-au transmis răspunsuri pentru 1.905 de petiţii scrise, respectiv 966 de petiţii transmise în format electronic. Camelia Chitul a mai adăugat că la ghişeele Serviciului de Comunicare se prezintă zilnic solicitanţi, numărul audienţelor la ghişeu acordate până în luna octombrie 2009 fiind de 7.700.
Pe de altă parte, trebuie spus că beneficiarii Casei de Pensii pot să vină în audienţă la directorul acestei instituţii în ziua de joi a săptămânii, între orele 10:00 şi 13:00. „Cu toate acestea, vreau să spun că împreună cu toţi colegii mei voi încerca să soluţionez, în limitele legii, orice solicitare adresată instituţiei pe care o reprezint, iar beneficiarii pot să vină în audienţe şi în afara programului oficial. Mi-am propus ca toate eforturile mele să fie focalizate pentru fluidizarea şi eficientizarea activităţii instituţiei pe care o conduc, pentru creşterea standardelor serviciilor prestate către cetăţeni, atât în scopul schimbării imaginii instituţiei pe plan local şi naţional, cât şi a percepţiei beneficiarilor noştri”, a încheiat Camelia Chitul.