Mai multe persoane care au cumpărat bilete pentru zborul de vineri, 2 octombrie 2009, al companiei Blue Air de la Suceava la Viena au fost nevoite să se întoarcă acasă de la aeroport. Motivul a fost o defecţiune la avionul Blue Air care ar fi trebuit să efectueze acest zbor. Fără a fi anunţaţi de anularea zborului, cei care şi-au cumpărat bilete către Viena au ajuns la aeroport, însă aici au avut surpriza să constate că zborul le-a fost anulat. Printre pasageri se aflau persoane atât din Suceava, cât şi din Siret şi Bacău. În cele din urmă avionul care trebuia să opereze spre Viena a fost reparat, însă în ziua respectivă a efectuat doar zborul pentru transportul poştei.
Compania Blue Air a reînceput să opereze de pe Aeroportul din Salcea începând cu data de 1 octombrie a.c., având zboruri către Viena, Roma şi Veneţia.
( 5 oct 2009, 12:26:04
Companiile aeriene nu o sa va informeze despre drepturile d-voastra desi au obligatia sa o faca.
Pasageri care provin din alte localitati au dreptul la cazare/masa si transport gratuit in cazul cand este necesar sa ramana o noapte in localitatea de origine (cheltuielile le suportati din resursele proprii pastrand in schimb factura pentru orice serviciu,fara factura nu puteti solicita nimic)
MAI MULT COMPANIA ESTE OBLIGATA SA VA DUCA LA DESTINATIE IN CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL INCLUSIV APELAND LA SERVICIILE ALTEI COMPANII!!!!!
Daca d-voastra doriti sa schimbati compania sau mijlocul de transport sau renuntati la calatorie compania este obligata sa va restituie suma integrala platita cu toate taxele si costurile de emitere bilet sau alte costuri aditionale.
Petru detalii suplimentare cereti la informatii in aeroport sau la o co