Aproximativ 40 de persoane care au cumpărat bilete de avion Tarom pentru zborul Bucureşti – Suceava de joi, 6 august a.c., au fost nevoite să-şi găsească alt mijloc de transport pentru a ajunge la destinaţie, după ce această companie nu a avut pilot pentru avionul respectiv.
Afirmaţia îi aparţine preşedintelui Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, care a precizat că şi el s-a aflat printre cei care au încercat să ajungă cu avionul la Suceava, iar după câteva ore în care a aşteptat în aeroport plecarea avionului, a aflat că cei de la Tarom nu au pilot pentru zborul respectiv.
„Nu înţeleg de ce o companie de stat, cum este Tarom, nu are piloţi pentru aceste zboruri. Nu este corect, mai ales că în aeroport erau familii cu copii care vroiau să ajungă la Suceava, persoane din alte ţări, toţi aceştia fiind lăsaţi acolo fără ca măcar cineva să vină să le spună ce se întâmplă sau să îi transporte la un hotel”, a declarat şeful administraţiei judeţene.
Gheorghe Flutur a precizat că l-a sunat pe ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, şi i-a sesizat modul în care operează compania Tarom. El a precizat că i-a transmis ministrului Berceanu că nu este prima dată când Tarom anulează zboruri către Suceava, de multe ori acuzând condiţiile meteorologice nefavorabile pentru zbor.
„De data aceasta nu a fost vorba despre condiţiile meteorologice, ci de lipsa pilotului şi de faptul că sunt dezorganizaţi”, a spus Flutur.
Clienţi din Ucraina pentru zborurile de pe aeroportul din Suceava
Pe de altă parte, Gheorghe Flutur a precizat că instituţia pe care o conduce intenţionează să găsească soluţiile pentru creşterea numărului celor ar putea folosi aeroportul din Suceava pentru a se deplasa către diverse destinaţii din Europa. Flutur a făcut referire în special la regiunea Cernăuţi, precizând că a luat legătura cu Punctul de Frontieră din Siret şi cu reprezentanţii Consulatului României la Cernăuţi în vederea urgentării acordării vizelor pentru ucrainenii care ar intenţiona să zboare de pe aeroportul din Suceava.