Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a solicitat firmei SC CF – Grup Colas Iaşi să lucreze şi în cursul nopţii, pentru a urgenta lucrările de modernizare a Drumului Naţional 17. Flutur a făcut referire în special la porţiunea de drum dintre Gura Humorului şi Câmpulung Moldovenesc.
În cadrul unei întâlniri pe care a avut-o ieri, la sediul CJ Suceava, cu reprezentanţii firmei din Iaşi, Gheorghe Flutur s-a declarat nemulţumit de faptul că pe porţiunea respectivă se lucrează de câteva luni la refacerea a zece podeţe, motiv pentru care traficul este blocat aproape în permanenţă.
„Avem mai multe podeţe la care modernizarea durează mult prea mult. Deşi s-ar putea, am văzut că nu se lucrează sâmbăta, astfel încât lucrările să se termine mai repede. În schimb, am văzut cozi interminabile de maşini şi din acest motiv am cerut să se urgenteze lucrările”, a declarat Flutur.
Mai mult, el s-a deplasat ieri până în zona unde firma ieşeană lucrează la modernizarea podeţelor respective, la faţa locului văzând că motivaţia dată de constructor privind întârzierea lucrărilor nu este adevărată.
„S-a spus că trebuie să se taseze nu ştiu ce material. Din câte am văzut, se poate lucra foarte bine”, a declarat şeful administraţiei judeţene.
La şoseaua de centură a Sucevei, nouă stâlpi de înaltă tensiune trebuie mutaţi
Tot ieri, Gheorghe Flutur a verificat şi lucrările de construcţie a şoselei de centură a municipiului Suceava. El s-a declarat mulţumit de modul în care firma SC CF Grup Colas Iaşi realizează aceste lucrări, precizând că singurele probleme care mai trebuie să fie rezolvate sunt cele de exproprieri şi de mutare a unor stâlpi de înaltă tensiune.
Şeful administraţiei a arătat că pentru mai multe parcele de teren pe care ar urma să treacă şoseaua de centură, în special din comuna Pătrăuţi, nu se cunosc proprietarii, motiv pentru care a solicitat Oficiului de Cadastru să găsească soluţii pentru rezolvarea acestei probleme. De altfel, reprezentanţii firmei de avocatură care se ocupă de exproprieri au arătat că parcelele respective ar putea să treacă în proprietatea statului, în situaţia în care Oficiul de Cadastru ar emite numere cadastrale pentru fiecare bucată de teren pentru care nu se ştie proprietarul.
Nu în ultimul rând, Flutur a arătat că la această investiţie a mai apărut o problemă, legată de mutarea a nouă stâlpi de înaltă tensiune, care se află pe traseul şoselei de centură.
„Sunt unii stâlpi care trebuie să fie mutaţi, şi apar probleme legate de cine plăteşte această strămutare. Asta deoarece în proiectul iniţial nu era prevăzut acest aspect”, a mai declarat Flutur.
( 1 aug 2009, 11:44:39