Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 1 iun 2009 - Anul XIV, nr. 125 (4111)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Lucrări de mântuială

Cum să-ţi rupi maşina în gropile dintre blocuri

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Indiferent că mergi pe o stradă principală, una secundară sau printre blocuri, în municipiul Suceava ai toate şansele să rămâi cu maşina în vreo groapă. Ultimii păţiţi sunt câţiva locuitori din cartierul Obcini, ale căror maşini s-au împotmolit într-o frumuseţe de şanţ săpat de angajaţii companiei de electricitate. Pământul aruncat de muncitori pentru a acoperi şanţul s-a transformat într-o mocirlă în toată regula după ploile din ultimele zile, iar în capcană au căzut mai multe maşini.

 

Imaginile surprinse în cartierul Obcini, în zona străzilor Mesteacănului şi Castanului, par desprinse din cursele off-road. Noroi mult, maşini împotmolite în noroi şi oameni care înjură. Ingrediente perfecte pentru o cursă destinată celor care doresc să-şi consume adrenalina. Nu şi unui om care dorea să iasă din parcare cu maşina pentru a-şi rezolva o serie de probleme curente. Iar de vineri, ziua când a fost creată capcana cu noroi, şi până ieri, nu a fost un şofer ghinionist.
Ciprian Lateş este primul dintre şoferii care a simţit ce înseamnă să conduci o maşină în acea zonă.
„Era vineri noapte, întuneric, şi cum pe drumul ăsta am mai mers, nu m-am gândit că o să am probleme. Am intrat cu roata din faţă în noroi şi acolo am rămas până m-au ajutat câţiva prieteni să o scot. Sâmbătă dimineaţă am mai văzut un Logan acolo, iar după câteva ore a intrat şi un vecin”, a povestit şoferul ghinionist.
„Aventura” dintre blocuri l-a costat serios. Roata faţă dreaptă e distrusă, cablul de frână faţă stânga a devenit nefuncţional, iar motorul dă rateuri.
Şi unul dintre vecinii săi a fost în aceeaşi situaţie. Diferenţa e că acesta şi-a distrus maşina în partea din spate.

 

Păgubiţii vor despăgubiri

Şoferii care şi-au rupt maşinile în şanţul săpat de cei de la E.On pentru schimbarea unui cablu de electricitate spun că nu vor lăsa lucrurile aşa.
„Luni vom merge la sediul E.On şi vom cere despăgubiri. Normal era ca dacă săpau şanţul să-l semnalizeze sau să-l acopere cu pietriş, să nu se întâmple ce s-a întâmplat”, a spus unul dintre ghinionişti.
Oamenii spun că dacă nu vor găsi înţelegere la compania care a efectuat lucrările, îşi vor căuta dreptatea în instanţă.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cum să-ţi rupi maşina în gropile dintre blocuri.
 Vizualizări articol: 843 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 8 voturi
Cum să-ţi rupi maşina în gropile dintre blocuri5.058

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Nedumerire trimis de
( 1 iun 2009, 11:49:03
"Roata fata dreapta e distrusa, cablul de fr�na fata st�nga a devenit nefunctional, iar motorul da rateuri." Sunt foarte curios ce marca de masina are cablu de fr�na pe roata "fata st�nga" Daca are cineva raspunsul... pentru cultura mea generala, va rog sa �l postati.
1.1  RE: Nedumerire trimis de
( 1 iun 2009, 13:41:15
Oltcit Club 11RL are frana de mana pe fata. La fel sunt si unele modele de Citroen Visa, sau alte modele mai vechi.
1.2  RE: Nedumerire trimis de
( 1 iun 2009, 14:07:05
Ok merci. E bine de stiut.
2.   Gropi trimis de
( 1 iun 2009, 17:57:26
Stimati edili,spuneti-ne si noua celor multi si prosti{ca va votam}cu ce am gresit noi cei din zona Bj de trebuie neaparat sa distrugem masinile total,din zona giratoriului nenorocit de la Carrefour spre Bj nu gasesti 10m de asfalt intact.Lasam la o parte faptul ca e zona de tranzit spre Botosani si Dorohoi si parcurgem 2 km in 20min,asta e normal in Sv,dar totusi pt ce sunt lasate craterele alea nenorocite de la pasarela Bj spre oras sau chiar fosta cale ferata a IRIC-ului peste care trecand iti lasi suspensia in urma si cauti urgent un service care sa te fure mai putin decat onorata primarie careia ii datoram obisnuitele impozite ce vor fi aruncate inIn zona Obcini ii compatimesc pe cei de pe Slatioarei,Bistritei,Viitorulu etc.Sa nu ii uitam pe cei de pe OITUZ care mai degraba ar circula intr-o cariera de piatra decat pe umila lor strada.INTREBARE:si totusi stimati ,o sa veniti din nou dupa voturi la noi cei (prosti)
3.   Pagube si pagubiti trimis de
( 1 iun 2009, 18:20:44
Domnilor,ma refer aici la cei care au de a face cu volanul,in ambele cazuri:profesionisti sau amatori,va intreb si asta bineinteles in mod retoric,pana cand trebuie sa suportam toate pagubele produse de nepasarea celor ce ne conduc,pana cand vom admite sa ne distrugem masinile si in unele cazuri si vietile datorita unei crase nepasari ale celor ce ne conduc?Sa ma explic,in cazul celor ce nu ma cred,de ce spun distrugeri si de vieti:datorita gropilor speciale de pe banda 1 in special(pe Calea Unirii de exemplu)se tinde evitarea(fandarea)spre banda a2a,cea de pe banda a2a evita stanga si de aici celebrele tamponari frontale din zona grupului scolar 2.In cazul fericit cand ti-ai rupt doar un brat la masina,o janta sau puntea mergeti domnilor si multumiti-le celor care ar trebui sa se ocupe de asta.Cate amenzi penale a primit primaria si cei datori cu intretinerea drumurilor macar atunci cand au murit oameni datorita incompetentei lor?Despre fluenta traficului ce sa mai vorbim,UNDA VERDE??
4.   Domnului Sandrinio trimis de
( 1 iun 2009, 18:44:42
Bun articolul,si ma bucur ca ati avut curajul sa spuneti cate ceva despre modul de lucru al celor care ar trebui sa aiba datoria profesionala si LEGALA,sa aduca zona in care s-a lucrat macar in starea initiala!!!Va propun dv si as indrazni sa le propun si dlor Avram si Popovici sa faceti niste reportaje scrise sau vorbite,in urma unor lucrari de acest gen,imediat dupa terminarea lor cat si dupa cateva luni,si asa se va pune si problema calitatii sau Garantia unei lucrari!Cred ca asta este cea mai teribila problema a ultimilor 20 ani:unde exista garantarea in timp a unei lucrari si aici e vorba de marile asfaltari in special?Cum platesc cei care au facut lucrari de mantuiala pe bietele noastre drumuri?Li se dau noi lucrari si mai generoase si mai banoase.Cei care merg spre Vatra Dornei pe noul drum glorios ce parere au,este ok sa faci reparatii dupa cateva luni doar,Stroiesti spre exemplu,unde a sarit asfaltul dupa doar o luna de la turnare?Nesimtirea este adevarata pandemie nu gripa!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei