La seminar au participat oameni de afaceri, oficialităţi locale şi jurnalişti. Lucian Mândruţă a precizat că românii au nevoie de o anumită educaţie bancară, iar BCR –ul a făcut primul pas în acest sens.
„Contextul actual financiar-bancar impune un astfel de program de educare a publicului cu privire la nevoia de timp şi convenienţă. În zilele noastre, când economia de timp a devenit un imperativ, produse precum cardurile şi canalele electronice de comunicare cu banca – Internet şi telefon – oferă reale posibilităţi de efectuare a operaţiunilor bancare de la distanţă. În acest sens, BCR vine în sprijinul celor interesaţi cu un amplu proiect, gândit ca o serie de seminarii tematice. Intenţia noastră este aceea de a-i consilia pe oamenii din diferite oraşe ale ţării, oferindu-le expertiză bancară şi răspunsuri la întrebări, cu privire la economia de timp şi dobândirea unui confort în efectuarea diverselor acţiuni”, a declarat Dan Mocanu, Director Judeţean Retail al BCR Suceava.
Prezent la eveniment, psihologul Alfred Dumitrescu a făcut publice rezultatele unui studiu realizat atât în rândul tinerilor, dar şi al pensionarilor, „Atitudini ale clienţilor români faţă de serviciile financiare (Nevoi. Aspiraţii. Ambiţii), din care reiese că dorinţa de a călători este o prioritate pentru românii de toate vârstele, urmată, apoi, de o mai bună educaţie.
Seria de evenimente „Realităţile la bani mărunţi – între nevoi şi soluţii” continuă în luna iunie şi în alte oraşe precum Constanţa, Braşov şi Arad.
(27 mai 2009, 14:47:37