În urma cursurilor organizate de municipalitate, la care s-au înscris 40 de doritori, examenul de administrator a fost luat de un număr de 31 de persoane.
Acestora li se adaugă şi doi angajaţi ai serviciului de Asociaţii de Proprietari din Primărie, care au urmat cursurile şi au luat atestatul de administratori de asociaţie, pentru a fi cât mai bine pregătiţi pentru munca lor.
„Am cerut ca toţi angajaţii de la acest serviciu să obţină atestatul de administrator, pentru că nu poţi să verifici pe cineva dacă nu cunoşti regulile foarte bine”, a declarat viceprimarul Sucevei, Lucian Harşovschi, care a urmat şi el cursurile respective.
Cele 31 de persoane care au luat acum atestat de administrator de proprietari îi vor putea înlocui pe actualii administratori în cazul în care locatarii sunt nemulţumiţi de prestaţiile acestora, dar pot acoperi şi “golurile” existente în cadrul unor asociaţii:
“Multă vreme nu am avut suficienţi administratori pentru numărul de asociaţii create în Suceava. Sunt unii administratori care se ocupă de două-trei asociaţii, acum ar putea să se limiteze la una singură şi să îşi facă treaba cât mai bine. Dar avem şi cazuri în care asociaţiile au cerut deja înlocuirea administratorilor actuali”, a adăugat Lucian Harşovschi, care s-a declarat mulţumit de prestaţiile noilor administratori. Aceştia au avut de susţinut probe scrise şi orale bazate în special pe legislaţia existentă privind asociaţiile de proprietari.