Înfiinţat în urmă cu doar un an, service-ul Romil din Suceava nu a fost, încă, monitorizat, însă în urma centralizării datelor obţinute de propriul departament de Customer Satisfaction, service-ul ROMIL din Suceava întruneşte la superlativ sufragiile clienţilor care-i trec pragul, atât în procesul de vânzare, cât şi pe partea de service. Această recunoaştere vine după ce şi în 2007 un service din reţeaua ROMIL, cel din Iaşi, a fost considerat cel mai apreciat service IVECO din România.
Monitorizarea şi evaluarea gradului de satisfacţie al clienţilor sunt realizate de către IVECO printr-o firmă neutră, Grandi Numeri, în urma unui sondaj efectuat pe baza rapoartelor de vânzare şi intrare în service primite de la toţi dealerii IVECO din Europa. Customer Satisfaction Network se realizează încă din 2003 şi presupune monitorizarea şi evaluarea gradului de satisfacţie a clienţilor IVECO în două direcţii: vânzări (sunt contactaţi clienţii care au achiziţionat autovehicule cu 30-45 de zile înainte de interviu) şi service (sunt contactaţi clienţii care au apelat la reprezentanţele autorizate IVECO în vederea servisării autovehiculelor cu 45-60 de zile înainte de interviu). “Grandi Numeri” realizează cercetarea anual, pentru Italia, Franţa, Elveţia, Danemarca, Olanda, Spania, Germania, Portugalia, Austria, România, Cehia, Polonia, Ungaria, Slovacia sau Slovenia. Punctajul se realizează pe baza notelor acordate de clienţii IVECO, care sunt contactaţi telefonic de către specialiştii firmei “Grandi Numeri” şi vizează durata şi calitatea intervenţiilor din service, explicitatea, comportamentul şi comunicarea personalului cu clienţii sau preţul serviciilor efectuate. “Grandi Numeri” este o companie dinamică şi în plină evoluţie, cu puncte de lucru la Paris, Roma, Milano sau Düsseldorf. Perioada supusă analizei este de 12 luni. CSI Network a inclus România în acest program din decembrie 2006, analiza vizînd 10 reprezentanţe IVECO, de la cei 6 dealeri autorizaţi ce acţionează pe teritoriul României.
Punctele forte ale service-urilor din reţeaua ROMIL au fost: durata intervenţiilor din service, complexitatea şi profesionalismul personalului din ateliere, calitatea lucrărilor şi amabilitatea personalului. Dacă “Grandi Numeri” contactează un client de maximum două ori într-un an, serviciul “Customer Satisfaction” intern, ce este funcţional în cadrul ROMIL GROUP din 2006, contactează clienţii ROMIL după fiecare intervenţie în service şi la 15-30 de zile de la achiziţionarea unui autovehicul IVECO.
Din vara anului 2009 va deveni funcţional şi noul Complex Comercial Romil din Iaşi, cu locaţia în Şos. Iaşi-Leţcani, DN 28, km 61. Acesta înglobează un service ultramodern, cu birouri, show-room şi spaţii de parcare atât pentru IVECO, cât şi pentru Fiat, locaţia acoperind o suprafaţă totală de 20.000 mp.
20 % reducere la principalele piese de schimb IVECO
În acordarea notelor maxime primite de service-urile ROMIL din partea clienţilor chestionaţi, un rol important l-au avut campaniile promoţionale de care au beneficiat pe parcursul fiecărui an.
După ce, în a doua jumătate a anului 2008, clienţii ROMIL au putut achiziţiona camioane IVECO Trakker cu 0% avans şi cu scutire de rate în lunile de iarnă pe toată perioada leasingului, sau autoutilitare Daily cu doar 100 euro avans, acum promoţiile se îndreaptă spre piesele de schimb.
Începând cu 1 martie, ROMIL acordă discount-uri de până la 20% la cele mai uzitate repere IVECO: filtre şi amortizoare, curele de distribuţie şi transmisie, plăcuţe, discuri şi saboţi de frână, kituri ambreiaj, becuri şi baterii, rulmenţi şi role întinzătoare etc. De asemenea, până la mijlocul lunii mai, Romil comercializează autoutilitare Daily cu 0% avans.