Prezentarea oficială a siglei „Bucovina Turism” a avut loc ieri la Consiliul Judeţean, la eveniment participând şi ministrul Turismului, Elena Udrea.
La sosirea în Consiliul Judeţean, aceasta a fost întâmpinată de preşedintele acestei instituţii, Gheorghe Flutur, precum şi de două fetiţe îmbrăcate în costume populare, care i-au oferit ministrului un buchet de flori, un coşuleţ cu ouă încondeiate şi o traistă.
De remarcat faptul că una dintre cele două fetiţe, Eugenia Istrate, de 10 ani, este cea care apare pe materialele promoţionale ale proiectului „Paştele în Bucovina”, fiind imaginea evenimentelor organizate în această perioadă în judeţul Suceava.
Udrea spune că un brand puternic poate ajuta la dezvoltarea turismului în Bucovina
Imediat după primirea oficială a ministrului, a avut loc prezentarea siglei „Bucovina Turism”, Gheorghe Flutur precizând că forma finală, declarată câştigătoare, a fost aleasă din 15 variante trimise pentru concursul organizat de administraţia judeţeană.
„Sigla are câteva caracteristici distincte. Vorbim despre autenticitate, calitate, obiceiuri, tradiţii, despre turismul cultural, montan. Apoi avem mănăstirile, această comoară a Bucovinei. Iar pensiunile care vor folosi această siglă trebuie să respecte regulile pe care noi le vom cere, şi asta dacă vor să beneficieze de promovare şi de informare. CJ doreşte să fie liantul celor care activează în turism, pentru a putea oferi servicii de calitate”, a spus Flutur, după care administratorul public al judeţului, Petru Luhan, i-a înmânat premiul studentului sucevean care a realizat sigla „Bucovina Turism”.
La rândul ei, Elena Udrea a apreciat faptul că a existat preocupare pentru realizarea unei sigle turistice pentru judeţul Suceava. Ministrul Turismului a explicat că un brand puternic, pentru această zonă a ţării, va putea să ajute dezvoltarea turismului în Bucovina. Udrea a amintit că şi Ministerul Turismului intenţionează să realizeze un nou brand pentru România.