Pe lângă numeroasa echipă de instrumentişti ai formaţiei, fiecare din ei făcându-se remarcat prin nişte caracteristici distincte – de la părul mare, inelat şi ridicat vâlvoi în creştetul capului, al celui de la clape, până la tatuajele evidente de pe braţe şi umeri ale celui de la tobe, sau până la ochelarii negri şi mari ai unuia dintre chitarişti, trupa s-a făcut remarcată şi prin dansatoarele sale, care, bine coordonate şi experimentate, au dat viaţă unui adevărat spectacol muzical.
De altfel, aproape la fiecare piesă, costumaţia dansatoarelor a fost personalizată, pentru a da mai multă culoare ritmurilor fierbinţi.
Fantome cu măşti veneţiene
Pentru piesa „Afrika”, fetele au îmbrăcat costume mulate, cu dungi ca ale felinelor din junglă, dansul lor amintind de energia şi ritmul dansurilor tribale africane.
Alte costumaţii, mai moderne, au însoţit ritmurile unor hituri precum celebrul “Beijo” (Oh-la-La) sau ale unor melodii preluate de la alte trupe, îndrăgite pentru ritmul lor alert, potrivit cu creaţiile proprii.
Momentul culminant al spectacolului a fost cel în care, pe ritmurile ultimului hit Morandi - „Save me”, pe scenă şi-au făcut apariţia fantomele dansatoare, care, cu mişcări unduitoare, ce le scoteau în evidenţă trupurile prinse în capcana pânzelor albe, se zbăteau să scape de blestemul care le ţinea captive.
Ultima piesă a trupei Morandi a coincis cu revenirea fantomelor pe scenă, dar de data asta îmbrăcate cu fuste negre, scurte şi cu bluze decoltate, dar având atât în faţă cât şi la spate măşti în stilul celor de la carnavalurile veneţiene.
Enigmatice şi atrăgătoare, noile fantome au cucerit publicul cu dansul lor plin de energie, motiv pentru care, imediat după coborârea de pe scene, au şi fost căutate de fani dornici să se pozeze cu ele, pentru a le păstra ca amintire.
Randi a avut parte tot de o mulţime de solicitări de autografe şi amintiri pozate cu telefoanele mobile, dar a preferat să se retragă cât mai repede în culise.