Mai exact, la secţiunea “Servicii online”, orice cetăţean poate consulta lista actualizată a certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construcţie emise, autorizaţiile de taxi emise, dar şi să afle circuitul documentelor depuse de el la Primărie, în baza numărului primit de la Registratură.
Mai mult, pe lângă informaţiile legate de procesarea cererii sale de către departamentele din Primărie, cetăţeanul va putea vedea şi răspunsul primit, într-un document scanat şi înregistrat în arhiva electronică a municipalităţii.
O altă facilitate oferită de noua secţiune a site-ului Primăriei Suceava este cea de înscriere în audienţă a cetăţenilor, fără a mai fi necesară deplasarea lor la sediu, precum şi posibilitatea de a trimite mesaje celor aflaţi la conducerea administraţiei locale.
O secţiune utilă este şi cea de Formulare, de unde pot fi descărcate actele necesare, care trebuie obţinute de la direcţiile şi serviciile din Primărie, de la Urbanism, Administrare străzi, Ajutoare sociale şi până la Sistematizare rutieră.
Proiect de peste 120.000 de euro, cu finanţare nerambursabilă
Viceprimarul Sucevei Viorel Seredenciuc a precizat că noua versiune a site-ului Primăriei şi facilităţile pe care le oferă în plus fac parte dintr-un proiect mai amplu “Sistem Informatic Integrat pentru eficientizarea activităţilor în cadrul Primăriei municipiului Suceava”, în valoare de 120.988 euro, din care Primăria a alocat din fonduri locale doar 12.099 euro (90% din proiect este realizat prin finanţare nerambursabilă, în cadrul programului PHARE).
Obiectivul principal al acestui proiect este continuarea implementării reformei administraţiei publice în domeniul descentralizării şi deconcentrării, iar obiectivul specific se referă la dezvoltarea capacităţii administrative la nivelul Primăriei Suceava şi consolidarea managementului informaţional prin dezvoltarea şi extinderea sistemului informatic existent, în vederea creşterii eficienţei şi transparenţei activităţii serviciilor publice din cadrul Primăriei.
(24 feb 2009, 12:06:31