Mihai Danea, de 41 ani, din Neagra Şarului, a acuzat-o pe angajata de la chioşcul Spitalului că-şi vinde marfa chiar dacă ştie că este degradată şi a expus situaţia inspectorilor de la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, care au descins la faţa locului.
Restul, înlocuit cu bomboane şi eugenii
„Fac dializă la Spitalul Suceava de 11 ani. În tot acest timp am avut ocazia să cumpăr diferite produse de la chioşcul situat la parter, iar de multe ori am fost nemulţumit. Mi s-au vândut de la sticksuri care miroseau a mucegai până la salamuri cu o culoare suspectă, albăstruie. Chiar şi cafeaua este proastă, mai mult zaţ”, reclamă bărbatul, care s-a arătat revoltat şi de o altă practică apreciată drept incorectă a vânzătoarei, respectiv cea de a oferi rest diverse dulciuri în loc de mărunţiş.
Mihai Danea a arătat că, ieri dimineaţă, la 9.30, după un drum de 4 ore, cu maşina, de la Vatra Dornei, şi-a încercat din nou norocul la chioşcul din incinta Spitalului Suceava, de unde a achiziţionat două bucăţi de cârnaţi cabanos şi un covrig.
„Cumpărăturile au costat 3 lei şi 10 bani şi le-am plătit cu o bancnotă de 5 lei. Drept rest am primit un leu şi eugenii. Cabanosul nu l-am putut mânca, mirosea îngrozitor, aşa că a trebuit să mă mulţumesc cu covrigul. Am diabet şi sufăr şi cu ficatul, iar cabanosul stricat mi-ar fi făcut foarte mult rău. Este o bătaie de joc, bani aruncaţi pur şi simplu”, spune bărbatul.
„Produse proaste şi scumpe”
Bolnavii din salonul în care, ieri, Mihai Danea îşi făcea dializa i-au susţinut declaraţiile, arătând că la chioşcul din spital se vând frecvent produse de proastă calitate.
„Îţi oferă fără nici o jenă prima felie de salam, care este mereu uscată”, mărturiseşte o pacientă, afirmaţiile sale fiind întărite de angajaţii spitalului, care subliniază că la chioşcul din unitatea în care lucrează raportul preţ/calitate nu este deloc avantajos.
„Au preţuri mai mari decât în oraş, la unele produse chiar duble”, spune o asistentă.
O echipă a OJPC Suceava s-a deplasat ieri la Spitalul Suceava pentru a verifica în ce măsură faptele sesizate se confirmă. Elena Oanea, şefa acestei instituţii, a arătat că în urma controlului s-a stabilit că produsul era modificat organoleptic, motiv pentru care agentul economic a fost sancţionat cu amendă de 4.000 lei, cu posibilitatea achitării a jumătate din minimul acestei sume în termen de 48 de ore.
A doua reclamaţie la OJPC, din această săptămână
„Este a doua reclamaţie din ultima săptămână care vizează chioşcul din incinta Spitalului Suceava, referitoare tot la un preparat din carne alterat. La acea dată nu s-a putut, însă, stabili dacă sesizarea era sau nu întemeiată, deoarece produsul nu se mai găsea la vânzare în magazin”, a spus Oanea.
Managerul medical al unităţii, dr. Doina Ganea Motan, a menţionat că de când deţine această funcţie de conducere nu a primit nici o reclamaţie din partea bolnavilor sau a angajaţilor cu privire la calitatea produselor şi a serviciilor oferite de chioşcul din incintă.