Acţiunea a fost demarată chiar de domnul Boris Schneider, Director General, care împreună cu echipa de Management ASIROM au bătut la uşa a două redacţii ale unor ziare de importanţă naţională şi a celui mai bun post TV de ştiri, din România.
Managerii sucursalelor ASIROM au urmat, pe 18 Decembrie 2008, simultan modelul domnului Boris Schneider în: Piteşti, Ploieşti, Braşov, Cluj, Deva, Timişoara, Târgu Mureş, Constanţa, laşi, Bacău, şi continuă în 2009 şi în celelalte mari oraşe ale României.
În perioada 6 - 8 Ianuarie 2009, Managerii Sucursalelor ASIROM din 30 de oraşe vor urmări acelaşi scenariu şi vor continua vizitele amicale în redacţiile unui ziar şi a unei televiziuni cu cel mai mare impact pe piaţa locală.
ASIROM - VIENNA INSURANCE GROUP înseamnă mai mult decât o companie de asigurări; ASIROM înseamnă pentru clienţii săi prietenul statornic şi partenerul puternic care le oferă „pachete" de beneficii.
Acum, ASIROM, compania cu cea mai mare acoperire la nivel naţional, continuă să reprezinte brandul cu rădăcini româneşti, beneficiind de peste 180 de ani de experienţă în asigurări şi de puterea financiară şi know-how-ul internaţional al VIENNA INSURANCE GROUP.
“Anul trecut Asirom Viena Insurance Group Suceava şi-a onorat condiţiile contractuale, achitând despăgubiri de peste 3 milioane de lei către clienţii noştri - persoane fizice şi juridice, care au avut de suferit de pe urma inundaţiilor”, a declarat directorul sucursalei, Sorin Bărbuţă.