Deschiderea oficială, pentru public, a noului hipermarket Real, al 20-lea construit în România, după cele din Timişoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Deva, Târgu Mureş, Sibiu, Craiova, Braşov, Piteşti, Bucureşti, Bacău, Galaţi şi Constanţa, a fost anunţată pentru data de 29 decembrie, la ora 09.00.
Adriana Pita, directorul de comunicare al Real România, a precizat că acesta este cel de al doilea hipermarket inaugurat în Moldova, după cel de la Bacău, prin intermediul acestora grupul german dorind să se extindă într-o zonă prea puţin testată, până acum majoritatea investiţiilor Real fiind făcute în Ardeal.
Real reprezintă divizia de vânzare cu amănuntul a Metro Group, oferind clienţilor spaţii generoase, cu mii de produse, la preţuri competitive. Metro Group este prezent în 32 de ţări, unde deţine peste 2.200 de magazine, în care lucrează în jur de 290.000 de angajaţi.
“Într-un spaţiu de vânzări cu suprafaţa de 6.000-8.000 metri pătraţi clientul găseşte rapid şi cu uşurinţă toate produsele de uz cotidian, de la mâncare, trecând prin electrocasnice şi până la îmbrăcăminte”, se arată într-un comunicat al companiei Real.
Anul acesta, Real a deschis în România şase noi magazine, dintre care cinci deja operaţionale în oraşe ca Bucureşti, Bacău, Arad, Oradea şi Piteşti, cel de la Suceava, din comuna Şcheia, strada Humorului nr. 86, urmând să încheie seria de investiţii din 2008.
Anul viitor, grupul Real intenţionează să se extindă cu alte cinci magazine.