Acesta a declarat că motivul pentru care BCR a decis să deschidă o nouă agenţie în Suceava, „BCR – Bulevard”, este acela de a fi cât mai aproape de propriii clienţi. „BCR este cel mai mare grup financiar din România, care oferă atât servicii bancare, cât şi financiare. Vrem să fim cei mai buni de pe piaţa din România, iar acest lucru presupune să fim cât mai aproape de clienţii noştri şi să le oferim cele mai bune servicii”, a declarat Dan Mocanu.
El a explicat că în prezent BCR are 15 agenţii în judeţul Suceava, dintre care şase sunt în municipiul Suceava. Dan Mocanu a mai precizat că la noua agenţie BCR din George Enescu vor fi oferite servicii atât pentru persoanele fizice, cât şi pentru cele juridice.
În acelaşi timp, directorul Agenţiei BCR – Bulevard, Cristina Dulcineia Faur, a arătat că deschiderea noii unităţi reprezintă o provocare pentru personalul acesteia. „În aceste zile de îndoială economică, deschiderea noii agenţii este o provocare pe care puţini şi-o iau. Ne onorează încrederea în echipa noastră, motiv pentru care ne obligă să demonstrăm că se poate face performanţă în condiţii mai puţin favorabile din punct de vedere economic. Şi vrem să transformăm provocarea în succes”, a spus directorul Agenţiei BCR – Bulevard.
BCR dispune de 630 de unităţi la nivel naţional
Nu în ultimul rând, preşedintele Asociaţiei Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din Suceava, Liliana Aghiorghicesei, a apreciat serviciile oferite de BCR, arătând că „sunt bucuroasă şi mulţumită de relaţia şi colaborarea pe care o am cu BCR Suceava. Şi mă refer aici atât la firmele mele, cât şi la celelalte întreprinderi mici şi mijlocii din asociaţia noastră”, a spus Liliana Aghiorghicesei.
BCR, membră a Grupului Erste, este o bancă universală ce se adresează atât clienţilor retail, cât şi celor corporate, fiind cea mai importantă instituţie bancară din România, cu active de peste 17,5 miliarde de euro. Banca oferă întreaga gamă de produse şi servicii pentru populaţie, având în prezent 630 de unităţi retail deschise în întreaga ţară, în majoritatea oraşelor cu peste 10.000 de locuitori. Clienţii corporate beneficiază de serviciile BCR prin intermediul a 52 de centre de afaceri corporate dedicate în special IMM-urilor şi companiilor mari. Banca pune la dispoziţia clienţilor, persoane fizice şi juridice, o ofertă complexă de produse şi servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking, phone-banking şi e-commerce. BCR emite 23 tipuri de carduri de credit şi de debit, şi are instalată cea mai mare reţea naţională de ATM şi POS, peste 1.600 de bancomate şi peste 14.000 de terminale electronice operaţionale la comercianţi pentru plata cu card.