Din cele 64 de echipe calificate în cea de-a doua etapă a competiţiei, care iniţial a reunit 128 de echipe concurente, doar 8 vor concura în finala de la Braşov, respectiv echipa care s-a clasat pe locul întâi în grupa din care a făcut parte.
De 27 de ani, „Global Management Challenge” reprezintă cea mai importantă competiţie de management strategic din lume, care se adresează atât managerilor, cât şi studenţilor.
Concursul, la care au participat până în prezent peste 350.000 persoane, se bazează pe un simulator interactiv de business creat de un grup de cercetători în management de la Universitatea Strathclyde din Scoţia.
Preşedinta Clubului Antreprenorial Studenţesc(CAS), Roxana Apetri, a spus că principala caracteristică a competiţiei este faptul că participanţii sunt puşi să ia decizii atât strategice, cât şi operative în toate ariile de management ale companiei: analiza condiţiilor financiare, planificarea producţiei (cantitatea, gama de produse, mijloacele de producţie), marketing (preţuri, cheltuieli de promovare şi publicitate), cercetare şi dezvoltare, vânzări, managementul resurselor umane, management în situaţii de criză.