Firma grecească Aktor a finalizat, cu o întârziere de mai bine de un an, lucrările de modernizare a tronsonului DN 17 cuprins între limita judeţului Suceava cu Bistriţa Năsăud şi Iacobeni.
Anunţul a fost făcut de preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, care, alături de reprezentanţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, va face parte din comisia de evaluare a lucrărilor.
Flutur a spus că evaluarea lucrărilor se va face în cursul săptămânii viitoare, tronsonul respectiv fiind primul dintre cele trei în care a fost împărţit Drumul Naţional 17 de la Suceava până la graniţa cu Bistriţa Năsăud.
„Vom evalua lucrările, şi dacă nu vor fi corespunzătoare, voi fi drastic”, a subliniat Flutur.
În acelaşi timp, reprezentantul Companiei Drumurilor Naţionale, Liliana Dranca, a arătat că membrii comisiei care vor verifica lucrările realizate de firma Aktor vor stabili dacă acestea au respectat proiectul de execuţie, în caz contrar existând posibilitatea ca recepţia investiţiei să fie amânată.
„Lucrările vor fi verificate atât din punct de vedere calitativ, cât şi cantitativ, pentru a se vedea dacă a fost respectat proiectul”, a spus Liliana Dranca.
Potrivit proiectului, firma grecească Aktor ar fi trebuit să finalizeze lucrările de modernizare a DN 17 în cursul anului 2007. Dacă în cele din urmă grecii de la Aktor au reuşit să termine investiţia, nu acelaşi lucru se poate spune şi despre o altă firmă din Grecia, Mochlos, care realizează lucrările de modernizare pe tronsonul Iacobeni - Câmpulung Moldovenesc.
Potrivit spuselor Lilianei Dranca, aceste lucrări ar urma să fie terminate în primăvara anului viitor. Ea a arătat că în momentul de faţă mai sunt de realizat lucrări pe o porţiune de patru kilometri de drum, în zona pasului Mestecăniş.
Tot în cursul anului viitor vor fi finalizate şi lucrările pe tronsonul de drum Suceava – Câmpulung Moldovenesc, investiţie realizată de firma SC CF Grup Colas Iaşi.
(17 oct 2008, 14:15:16
Parapetii aia pentru versanti, din nu stiu cati km, ei au facut doar un sfert, ca au facut ECONOMIE (vedeti articolele anterioare ale Monitorul daca nu ma credeti).
s.a.m.d.
bine ca nu a fost Bechtelul implicat, ca aveam numai 4 km de drum facuti, si aia numai bun de decopertat...