E.ON Gaz Distribuţie a lansat un nou centru de apeluri de urgenţă care asigură un grad mare de operativitate în preluarea sesizărilor şi în realizarea serviciului de intervenţie pentru situaţiile de urgenţă specifice domeniului gazelor naturale.
Pentru situaţii care reclamă intervenţia echipelor specializate, consumatorii pot suna la unul din cele două numere pentru apelurile de urgenţă: 0265.200.928 sau 0800.800.928. Investiţia iniţială pentru acest centru a fost de 300.000 de euro, în final valoarea investiţiei ajungând la 700.000 de euro.
„Punerea în funcţiune a noului centru pentru gestionarea apelurilor de urgenţă a reprezentat un proces de durată care a însemnat alocarea unor importante resurse umane şi financiare. Acest centru reprezintă un pas important în îmbunătăţirea calităţii serviciilor noastre, întrucât permite servicii de intervenţie prompte la solicitările consumatorilor de gaze naturale. În acelaşi timp, permite optimizarea continuă a proceselor tehnice specifice operării şi asigurării mentenanţei sistemului de distribuţie prin documentarea corectă şi eficientă a stării acestuia”, a declarat Dan Morari, Directorul General al E.ON Gaz Distribuţie.